loading...

Ερντογάν: Δεν πάω πουθενά


Τέλος στο επικοινωνιακό παιχνίδι των πραξικοπηματιών έβαλε από το αεροδρόμιο της Κωνσταντινούπολης ο Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, που με σύμμαχό του το λαό έβαλε τέλος στην απόπειρα μιας ομάδας στρατιωτικών να αναλάβουν την εξουσία. 

Αμέσως μόλις πάτησε το αεροσκάφος του Τούρκου Προέδρου στο Ατατούρκ, ο κ. Ερντογάν βγήκε από το χώρο για να χαιρετήσει τους χιλιάδες υποστηρικτές του που είχαν φτάσει στο σημείο.
Σε δηλώσεις του από την αίθουσα VIP του αεροδρομίου, ο κ. Ερντογάν δήλωσε ότι οι «προδότες», όπως τους αποκάλεσε, προσπάθησαν να τον σκοτώσουν στη Μαρμαρίδα. «Μόλις έμαθαν ότι ήμουν εκεί, βομβάρδισαν τη Μαρμαρίδα αλλά είχα φύγει» δήλωσε στους δημοσιογράφους, και συνέχισε: «Οι ένοχοι θα πληρώσουν. Ο,τι και να κάνουν, δεν θα τα καταφέρουν». 
Παράλληλα, ο Τούρκος πρόεδρος προανήγγειλε «ξεκαθάρισμα» των ενόπλων δυνάμεων μέσα στο επόμενο διάστημα. Αποκάλυψε δε, ότι οι συλλήψεις των πραξικοπηματιών έχουν ήδη ξεκινήσει και θα συνεχιστούν. 
«Θα μείνω με τους ανθρώπους μου, δεν πηγαίνω πουθενά» είπε ο κ. Ερντογάν, που παράλληλα τόνισε ότι εκατομμύρια άνθρωποι ξεχύθηκαν στους δρόμους για να διαμαρτυρηθούν εναντίον του πραξικοπήματος. Για άλλη μια φορά, «έδειξε» ως υπεύθυνο του πραξικοπήματος τον Φετχουλάν Γκιουλέν. «Ορισμένοι στρατιωτικοί έπαιρναν τις εντολές τους από την Πενσυλβανία [σ.σ. τον τόπο κατοικίας του Γκιουλέν]» είπε ο κ. Ερντογάν. 
Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου, ο Τούρκος Πρόεδρος έκανε χαρακτήρισε τους πραξικοπηματίες «μια μειοψηφία», που «δυστυχώς πλήγωσε την ενότητα της χώρας». «Πρόκειται για κίνηση προδοσίας και αυτοί που πρόδωσαν την παρτίδα θα τιμωρηθούν, πληρώνοντάς το πολύ ακριβά» είπε ο κ. Ερντογάν, και συνέχισε: «Η απόπειρα αυτή θα σταθεί αφορμή να καθαρίσουμε τις ένοπλες δυνάμεις […] Αυτή τη στιγμή πάνω από το αεροδρόμιο πετούν F-16. Για ποιο λόγο αγοράσαμε αυτά τα αεροσκάφη; Για να υπερασπιστούμε τη χώρα εναντίον των εχθρών. Αυτοί όμως πετούν τώρα με τα αεροσκάφη αυτά και εμποδίζουν τους ταξιδιώτες να προσγειωθούν, και απειλούν τον Πρόεδρο της χώρας». 
Η κίνηση-ματ 
Οι πρώτες πληροφορίες από την Κωνσταντινούπολη και την Άγκυρα έδειχναν ότι οι επίδοξοι πραξικοπηματίες είχαν πάρει το «πάνω χέρι». 
Ήλεγχαν τα κρατικά ΜΜΕ και μετέδωσαν μηνύματα ότι έχουν πλέον την εξουσία της χώρας. «Επέβαλλαν» στρατιωτικό νόμο και ζήτησαν από τον κόσμο να παραμείνει στα σπίτια του. Σε ένα μήνυμα μέσω Skype, που μεταδόθηκε από το CNN Turk, o Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν έκανε έκκληση προς το λαό να βγει στους δρόμους και στις πλατείες και να εμποδίσουν τους πραξικοπηματίες. 

«Οι πραξικοπηματίες θα πληρώσουν πολύ ακριβά την πράξη τους στα δικαστήρια …Δεν πιστεύω ότι θα πετύχουν οι πραξικοπηματίες το στόχο τους» είπε. Οι υποστηρικτές του δεν τον απογοήτευσαν. Ξεχύθηκαν στους δρόμους και στάθηκαν κυριολεκτικά μπροστά τα τανκς.
Οι εικόνες είναι συγκλονιστικές. Πολίτες σκαρφάλωσαν πάνω στα τανκ, ξάπλωσαν μπροστά από αυτά και προκάλεσαν τους στρατιώτες να τους πυροβολήσουν. Ανέτοιμοι να στρέψουν τα όπλα τους απέναντι σε αθώους πολίτες, οι στρατιώτες έχασαν το νεύρο τους και άρχισαν να παραδίνονται στις αστυνομικές αρχές. 
Κατά τη διάρκεια των δηλώσεών του μέσω του Skype –ενός μέσου που στο παρελθόν έχει πολεμήσει- ο Ερντογάν κατηγόρησε τον Γκιουλέν ότι κρύβεται πίσω από την αναταραχή.
Από τις ΗΠΑ, ο ίδιος ο Γκιουλέν αρνήθηκε την κατηγορία αυτή. 
Η ανακοίνωση του Γκιουλέν 
«Για περισσότερα από 40 χρόνια ο Φετχουλάν Γκιουλέν και το κίνημα Χισμέτ έχουν συνηγορήσει, έχουν αποδείξει τη δέσμευσή τους προς την ειρήνη και τη δημοκρατία. Έχουμε καταγγείλει στρατιωτικές παρεμβάσεις στην εσωκομματική πολιτική. Αυτές είναι οι βασικές αξίες των υποστηρικτών του Χισμέτ.
Καταδικάζουμε οποιαδήποτε στρατιωτική παρέμβαση στα εσωτερικά της Τουρκίας. Τα γεγονότα που διαδραματίζονται στην Τουρκία είναι καταιγιστικά και θα ήταν ανεύθυνο να προχωρήσουμε σε εικασίες. Οι φήμες που διακινούνται από τους κύκλους του  Ερντογάν είναι ιδιαίτερα ανεύθυνα»
http://www.ethnos.gr/

on 9:19:00 π.μ.. Filed under , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0

0 σχόλια for Ερντογάν: Δεν πάω πουθενά

Leave comment

Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου.
ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το blog. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση
"Διάβαζε όχι για ν' αντιλέγεις, να αμφισβητείς, ν' αναιρείς, να διαψεύδεις και ανασκευάζεις, όχι για να πιστεύεις, και να τα παίρνεις όλα για αλήθεια, άλλα για να κρίνεις και να εκτιμάς σωστά την κατάσταση και να σκέφτεσαι σαν λογικός άνθρωπος".

Λίγα λόγια και σταράτα.
Ανεξάρτητο ιστολόγιο.

Δεν έχει σκοπό να θίξει τιμές και υπολήψεις, αλλά ούτε και να γλείψει κανέναν. Στόχος του είναι οι σάπιες νοοτροπίες, καταστάσεις, πολιτικές ..., αλλά και τα καλά θα λέγονται.
Γράφει η αφεντιά μου, φίλοι και συγγενείς.

Ευχαρίστως θα δημοσιεύσω άρθρα και σχόλια αναγνωστών.

Προσοχή όμως. Δεν τα πάω καλά με τα πρακτορικά και τα κατασκοπικά, αλλά αν υποψιαστώ πράκτορες-προβοκάτορες και λοιπούς... agents θα εκραγώ και... ούτε ψύλλος στον κόρφο τους. Ύβρεις και άλλα κακόβουλα αποτελούν επίσης αιτίες... έκρηξης.

Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.

Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Κάποιοι περιμένουν την ευκαιρία για να μας κατηγορήσουν για λογοκλοπή!!! Αγνοώντας βέβαια, πως στο παρόν ιστολόγιο αναγράφουμε ΠΑΝΤΑ την πηγή του κειμένου. Έτσι, παρακαλούμε για την αναγραφή της πηγής των κειμένων, για να αποφεύγονται παρεξηγήσεις. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...

Υ.Γ.: Σχόλια τα οποία θα περιέχουν ύβρεις, θα αποκλείονται
ΘΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΣΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΤΙΣ ΥΠΕΡΣΥΝΔΕΣΕΙΣ (LINKS) ΠΟΥ ΠΙΘΑΝΟΤΑΤΑ ΝΑ ΑΦΗΝΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΥΠΟΚΛΟΠΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΣΑΣ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΚΑΙ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.

 aw2  aw2

ΔΕΝ ΣΩΠΑΙΝΩ ΕΓΩ, ΘΑ ΦΩΝΑΖΩ, ΘΑ ΜΙΛΑΩ ΚΑΙ ΘΑ ΓΡΑΦΩ ΟΣΟ ΖΩ.

<b>ΔΕΝ ΣΩΠΑΙΝΩ ΕΓΩ, ΘΑ ΦΩΝΑΖΩ, ΘΑ ΜΙΛΑΩ ΚΑΙ ΘΑ ΓΡΑΦΩ ΟΣΟ ΖΩ.</b>
loading...

2010 BlogNews Magazine. All Rights Reserved. - Provided by Free Blogger template.