loading...

ΒΟΜΒΕΣ ΤΣΙΠΡΑ!!!


Παραδέχτηκε ανοιχτά ότι έδωσε εντολή για Plan B στο Γιάνη Βαρουφάκη! Τι είπε για την στρατιωτική παρέμβαση!
Και όλα αυτά εν αγνοία του ελληνικού λαού!
Οπως είπε στον Σκάι και στον Αλέξη Παπαχελά, ο Αλέξης Τσίπρας «προφανώς και είχα ζητήσει από τον τότε υπουργό Οικονομικών να μου πει τι θα συνέβαινε αν η χώρα βρισκόταν εκτός Ευρωζώνης».
Μάλιστα, όπως επεσήμανε «ένας από τους λόγους που συνέτειναν στο να κάνω ότι είναι δυνατόν για να μην βρεθούμε εκτός, είναι κι αυτά που διάβασα στην μελέτη του».
Πρόσθεσε ότι δεν ήταν ο μόνος λόγος, που είπε να γίνει το παν για να μείνει η χώρα στο ευρώ, καθώς έπαιξε ρόλο και η δική του επιλογή, το όραμά του για το ευρωπαϊκό γίγνεσθαι. Οπως σημείωσε ο Αλέξης Τσίπρας, οι συνέπειες θα ήταν τρομακτικές για τα στρώματα που υποστηρίζει ο ΣΥΡΙΖΑ, τους φτωχούς, τους μεροκαματιάρηδες, τους μικρομεσαίους και όχι γι’ αυτούς που έβγαζαν τα χρήματά τους από τη χώρα στο εξωτερικό.
Ωστόσο, υποστήριξε ότι η μελέτη αυτή ήταν θεωρητική και δεν θα μπορούσε να έχει πρακτικό αντίκρισμα.
Για την εμπλοκή του στρατού
Οταν ρωτήθηκε για τα όσα είδαν το φως της δημοσιότητας σχετικά με την εμπλοκή των Ενόπλων Δυνάμεων ο Αλέξης Τσίπρας υποστήριξε πως «δεν υπήρξε καμία συζήτηση εμπλοκής του στρατού σε περίπτωση «Plan B»».
Οπως είπε έγινε μια συζήτηση με τον υπουργό Προστασίας του Πολίτη η οποία αφορούσε περίοδο παρατεταμένης κρίσης.
Παπαχελάς: Δεν αισθάνεστε την ανάγκη να ζητήσετε συγνώμη;
Ο κ. Τσίπρας απάντησε ότι «η μεγάλη πλειοψηφία των ανθρώπων που μας στήριξαν, είχαν επίγνωση ότι θα δώσουμε μια μάχη και προφανώς θα καταλήξουμε σε έναν συμβιβασμό και πολλές από τις δεσμεύσεις μας δεν θα μπορέσουμε να τις υλοποιήσουμε».
«Αυτό που επιθυμούσαν ουσιαστικά όλοι αυτοί οι άνθρωποι ήταν να διεκδικήσει η Ελλάδα το δίκιο της στην Ευρώπη» πρόσθεσε ο κ. Τσίπρας και επεσήμανε ότι «αυτό ακριβώς και κάναμε».
Ο πρωθυπουργός αποφεύγοντας να απαντήσει επί της ουσίας είπε: «σωστά εκτιμήσαμε την λάθος πορεία που έχει πάρει η Ευρώπη, αλλά ίσως δεν εκτιμήσαμε σωστά ότι η δική μας αποφασιστικότητα δεν θα ειχε αποτέλεσμα».
«Περάσαμε τον δύσκολο κάβο με τις λιγότερες δυνατόν πληγές.. Για πρώτη φόρα υπάρχουν πραγματικές προοπτικές ανάπτυξης», κατέληξε ο πρωθυπουργός.
Οι συμβουλές του Μπάρακ Ομπάμα
Στις επαφές που είχε με τον Αμερικανό πρόεδρο Μπάρακ Ομπάμα αλλά και με τον Μπιλ Κλίντον την κρίσιμη περίοδο μετά το δημοψήφισμα, αναφέρθηκε, επίσης, ο Αλέξης Τσίπρας.
Ο Μπάρακ Ομπάμα του είχε πει αμέσως μετά το δημοψήφισμα: «Εχεις ένα καλό και ένα κακό νέο. Το καλό νέο, είναι ότι κανείς πια δεν μπορεί να σε αμφισβητήσει. Το κακό είναι ότι οι εταίροι σου θα σου βάλουν πολύ δύσκολα» είπε ο Πρωθυπουργός και συνέχισε: «Η συμβουλή που μου έδωσε ο Ομπάμα ήταν: ».
Παραδέχθηκε ότι είχε συνομιλίες και με τον πρώην πρόεδρο των ΗΠΑ Μπιλ Κλίντον, αλλά είπε ότι δεν του έδινε συμβουλές για την διαπραγμάτευση, απλώς συνομιλούσαν.
«Η Ευρώπη μοιάζει με υπνοβάτη που βαδίζει προς τον γκρεμό»
«Δεν είναι αλήθεια ότι δεν είχαμε προετοιμαστεί. Ίσως υπολογίζαμε διαφορετικά και με ρομαντισμό ότι οι κυρίαρχες δυνάμεις στην Ευρώπη θα υπολόγιζαν το πολιτικό κόστος από την εφαρμογή μιας κυνικής πολιτικής που τελικά προκάλεσε ζημιά στην ίδια την Ευρώπη», είπε ακόμα ο Πρωθυπουργός και συνέχισε: «Οι προοδευτικές φωνές από την Ευρώπη δεν ήταν τόσο ισχυρές. Η Ευρώπη μοιάζει με υπνοβάτη που βαδίζει προς τον γκρεμό και κάποιος πρέπει να την αφυπνίσει. Σήμερα μοιάζει να αφυπνίζεται κάπως, αλλά από την άκρα δεξιά».
«Το πραγματικό πρόβλημα είναι το χρέος»
«Περάσαμε τον δύσκολο κάβο (της αξιολόγησης) με τις μικρότερες δυνατές απώλειες και πληγές που αναμφισβήτητα υπάρχουν και πρέπει να προβληματίσουν. Σήμερα, όμως, υπάρχει πραγματική προοπτική και όχι σαν την εικονική του Σαμαρά, καθώς (εκείνος) είχε μπροστά του την 5η αξιολόγηση που δεν έβγαινε», είπε ο Αλέξης Τσίπρας για την αξιολόγηση και πρόσθεσε ότι «το πραγματικό πρόβλημα που αναγκάζεται η χώρα να παίρνει δάνεια για να αποπληρώνει τα προηγούμενα είναι το χρέος».

on 12:47:00 π.μ.. Filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0

0 σχόλια for ΒΟΜΒΕΣ ΤΣΙΠΡΑ!!!

Leave comment

Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου.
ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το blog. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση
"Διάβαζε όχι για ν' αντιλέγεις, να αμφισβητείς, ν' αναιρείς, να διαψεύδεις και ανασκευάζεις, όχι για να πιστεύεις, και να τα παίρνεις όλα για αλήθεια, άλλα για να κρίνεις και να εκτιμάς σωστά την κατάσταση και να σκέφτεσαι σαν λογικός άνθρωπος".

Λίγα λόγια και σταράτα.
Ανεξάρτητο ιστολόγιο.

Δεν έχει σκοπό να θίξει τιμές και υπολήψεις, αλλά ούτε και να γλείψει κανέναν. Στόχος του είναι οι σάπιες νοοτροπίες, καταστάσεις, πολιτικές ..., αλλά και τα καλά θα λέγονται.
Γράφει η αφεντιά μου, φίλοι και συγγενείς.

Ευχαρίστως θα δημοσιεύσω άρθρα και σχόλια αναγνωστών.

Προσοχή όμως. Δεν τα πάω καλά με τα πρακτορικά και τα κατασκοπικά, αλλά αν υποψιαστώ πράκτορες-προβοκάτορες και λοιπούς... agents θα εκραγώ και... ούτε ψύλλος στον κόρφο τους. Ύβρεις και άλλα κακόβουλα αποτελούν επίσης αιτίες... έκρηξης.

Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.

Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Κάποιοι περιμένουν την ευκαιρία για να μας κατηγορήσουν για λογοκλοπή!!! Αγνοώντας βέβαια, πως στο παρόν ιστολόγιο αναγράφουμε ΠΑΝΤΑ την πηγή του κειμένου. Έτσι, παρακαλούμε για την αναγραφή της πηγής των κειμένων, για να αποφεύγονται παρεξηγήσεις. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...

Υ.Γ.: Σχόλια τα οποία θα περιέχουν ύβρεις, θα αποκλείονται
ΘΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΣΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΤΙΣ ΥΠΕΡΣΥΝΔΕΣΕΙΣ (LINKS) ΠΟΥ ΠΙΘΑΝΟΤΑΤΑ ΝΑ ΑΦΗΝΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΥΠΟΚΛΟΠΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΣΑΣ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΚΑΙ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.

 aw2  aw2

ΔΕΝ ΣΩΠΑΙΝΩ ΕΓΩ, ΘΑ ΦΩΝΑΖΩ, ΘΑ ΜΙΛΑΩ ΚΑΙ ΘΑ ΓΡΑΦΩ ΟΣΟ ΖΩ.

<b>ΔΕΝ ΣΩΠΑΙΝΩ ΕΓΩ, ΘΑ ΦΩΝΑΖΩ, ΘΑ ΜΙΛΑΩ ΚΑΙ ΘΑ ΓΡΑΦΩ ΟΣΟ ΖΩ.</b>
loading...

2010 BlogNews Magazine. All Rights Reserved. - Provided by Free Blogger template.