loading...

Με υποσχέσεις και αιχμές κατά ΝΔ εγκαινίασε το Νοσοκομείο Σαντορίνης ο Αλέξης Τσίπρας


Ο κ. Τσίπρας αναφέρθηκε στα «κύματα», από τα οποία πέρασε το νοσοκομείο, που κατασκευάστηκε το 2011 και θα λειτουργήσει από την ερχόμενη Δευτέρα, 18 ιουλίου, στηλιτεύοντας την προσπάθεια της προηγούμενης κυβέρνησης να το ιδιωτικοποιήσει εις βάρος του Δημοσίου. «Σήμερα ερχόμαστε να εγκαινιάσουμε ένα πραγματικό στολίδι», επεσήμανε και ευχαρίστησε τοπικούς φορείς και παράγοντες που πάλεψαν, προκειμένου τα ιδιωτικά συμφέροντα που ήθελαν αυτό το δημόσιο νοσοκομείο να λειτουργήσει κάτω από την ομπρέλα κάποιου ιδιώτη, ώστε να μην το πετύχουν.

Την ιδιαίτερη σημασία της σημερινής ημέρας για τους κατοίκους της Σαντορίνης, οι οποίοι, πλέον, θα έχουν τη δυνατότητα πρόσβασης σε ένα νέο, σύγχρονο νοσοκομείο που για χρόνια περίμεναν, τόνισε ο πρωθυπουργός, Αλέξης Τσίπρας, εγκαινιάζοντας το Γενικό Νοσοκομείο Θήρας. Σχολιάζοντας αναφορά του δημάρχου ότι είχε να έρθει πρωθυπουργός στο νησί 60 χρόνια, ο κ. Τσίπρας σημείωσε ότι σήμερα δεν έρχεται ένας πρωθυπουργός λόγω ενός φυσικού φαινομένου, μίας φυσικής καταστροφή, αλλά διότι υλοποιείται μία υπόσχεση χρόνων και μία ανάγκη για την τοπική κοινωνία.
«Πέντε χρόνια παρέμενει αραχνιασμένο, με τον εξοπλισμό να σκουριάζει, γαιτί άραγε; Γιατί δεν υπήρξε η πολιτική βούληση να προχωρήσει αυτό το έργο. Όποιος δεν θέλει να ζυμώσει, πέντε χρόνια κοσκινίζει εδώ στη Σαντορίνη. Πέντε χρόνια. Μπορεί κάποιος να πει ότι δεν είμαστε 100% έτοιμοι, αλλά βαρεθήκαμε να κοσκινίζουμε και θέλουμε να φάμε ψωμί, γι' αυτό ανοίγουμε και λειτουργούμε», υπογράμμισε ο πρωθυπουργός.
Ο κ. Τσίπρας δεσμεύτηκε ότι έως το τέλος του έτους το Γενικό Νοσοκομείο Θήρας θα έχει εξοπλιστεί πλήρως από γιατρούς και προσωπικό. Πρόσθεσε, δε, ότι και ο αξονικός τομογράφος και η μονάδα τεχνητού νεφρού, που ακόμα δεν περιλαμβάνονται στον εξοπλισμό του νοσοκομείου, θα λειτουργήσουν σε λίγο διάστημα, ενώ οι γυναίκες του νησιού θα μπορούν να γεννούν εδώ και να μην αναγκάζονται να φεύγουν από τον τόπο τους.


«Φωτογραφίζοντας» τη ΝΔ, ο ανέφερε ότι κάποιοι λένε για περικοπές δαπανών, αλλά εννοούν μισθούς και συντάξεις και περικοπές δαπανών σε παιδεία και υγεία.

- Φέτος, το ύψος των μόνιμων προσλήψεων στον χώρο της υγείας θα αγγίξει περίπου τους 3.500 γιατρούς, νοσηλευτές και λοιπό προσωπικό, ενώ ευελπιστούμε να έχουν τοποθετηθεί όλοι έως το τέλος του 2016.
- Αυξήσαμε το κονδύλι για τις εφημερίες των γιατρών και τις υπερωρίες του νοσηλευτικού και λοιπού προσωπικού, από τα 297 εκατ. ευρώ στα 335 εκατ. ευρώ και εξασφαλίσθηκε 1,5 εκατ. ευρώ, ώστε να δοθεί ως οικονομικό κίνητρο για μηνιαίο επίδομα ύψους 400 ευρώ σε 311 ιατρούς που υπηρετούν, ή θα υπηρετήσουν σε άγονες περιοχές, με στόχο να ενισχύσουμε τις περιοχές αυτές και να διασφαλίσουμε την καθολική και ισότιμη υγειονομική φροντίδα των κατοίκων όλης της χώρας. Ακόμα και αν κάποιος βρίσκεται στην πιο απομονωμένη γωνιά της Ελλάδας.

- Με τη δέσμη μέτρων του Παράλληλου Προγράμματός μας- για το οποίο δεσμευτήκαμε τον περασμένο Σεπτέμβρη- πέρα από το νοσοκομείο της Θήρας, θεσμοθετήσαμε την πλήρη και ελεύθερη πρόσβαση για πάνω από 2 εκατομμύρια ανασφάλιστους.

on 7:09:00 μ.μ.. Filed under , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0

0 σχόλια for Με υποσχέσεις και αιχμές κατά ΝΔ εγκαινίασε το Νοσοκομείο Σαντορίνης ο Αλέξης Τσίπρας

Leave comment

Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου.
ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το blog. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση
"Διάβαζε όχι για ν' αντιλέγεις, να αμφισβητείς, ν' αναιρείς, να διαψεύδεις και ανασκευάζεις, όχι για να πιστεύεις, και να τα παίρνεις όλα για αλήθεια, άλλα για να κρίνεις και να εκτιμάς σωστά την κατάσταση και να σκέφτεσαι σαν λογικός άνθρωπος".

Λίγα λόγια και σταράτα.
Ανεξάρτητο ιστολόγιο.

Δεν έχει σκοπό να θίξει τιμές και υπολήψεις, αλλά ούτε και να γλείψει κανέναν. Στόχος του είναι οι σάπιες νοοτροπίες, καταστάσεις, πολιτικές ..., αλλά και τα καλά θα λέγονται.
Γράφει η αφεντιά μου, φίλοι και συγγενείς.

Ευχαρίστως θα δημοσιεύσω άρθρα και σχόλια αναγνωστών.

Προσοχή όμως. Δεν τα πάω καλά με τα πρακτορικά και τα κατασκοπικά, αλλά αν υποψιαστώ πράκτορες-προβοκάτορες και λοιπούς... agents θα εκραγώ και... ούτε ψύλλος στον κόρφο τους. Ύβρεις και άλλα κακόβουλα αποτελούν επίσης αιτίες... έκρηξης.

Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.

Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Κάποιοι περιμένουν την ευκαιρία για να μας κατηγορήσουν για λογοκλοπή!!! Αγνοώντας βέβαια, πως στο παρόν ιστολόγιο αναγράφουμε ΠΑΝΤΑ την πηγή του κειμένου. Έτσι, παρακαλούμε για την αναγραφή της πηγής των κειμένων, για να αποφεύγονται παρεξηγήσεις. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...

Υ.Γ.: Σχόλια τα οποία θα περιέχουν ύβρεις, θα αποκλείονται
ΘΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΣΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΤΙΣ ΥΠΕΡΣΥΝΔΕΣΕΙΣ (LINKS) ΠΟΥ ΠΙΘΑΝΟΤΑΤΑ ΝΑ ΑΦΗΝΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΥΠΟΚΛΟΠΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΣΑΣ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΚΑΙ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.

 aw2  aw2

ΔΕΝ ΣΩΠΑΙΝΩ ΕΓΩ, ΘΑ ΦΩΝΑΖΩ, ΘΑ ΜΙΛΑΩ ΚΑΙ ΘΑ ΓΡΑΦΩ ΟΣΟ ΖΩ.

<b>ΔΕΝ ΣΩΠΑΙΝΩ ΕΓΩ, ΘΑ ΦΩΝΑΖΩ, ΘΑ ΜΙΛΑΩ ΚΑΙ ΘΑ ΓΡΑΦΩ ΟΣΟ ΖΩ.</b>
loading...

2010 BlogNews Magazine. All Rights Reserved. - Provided by Free Blogger template.