loading...

Στα πρόθυρα του κραχ !


Θανάσης Μαυρίδης
Τι μπορούμε να πούμε για μία χώρα που οι πολίτες της δεν πληρώνουν τους φόρους τους, τις δόσεις των δανείων τους προς τις τράπεζες, τους λογαριασμούς του ρεύματος;
Ότι βρίσκεται στα πρόθυρα της κατάρρευσης.
Οι χειρότεροι εφιάλτες μας είναι εδώ!

Τα χειρότερα, δυστυχώς, είναι μπροστά μας!
Τα φορολογικά έσοδα βρίσκονται σε κάθετη πτώση και οι φωστήρες της εθνοσωτηρίου κυβερνήσεως ετοιμάζονται να αντιμετωπίσουν το πρόβλημα με την επιβολή νέων φόρων στην βενζίνη.
Τώρα γίνεται φανερό αυτό που επισημαίναμε όλους αυτούς τους μήνες, ότι το «πρόγραμμα» δεν μπορούσε να βγει στηριζόμενο αποκλειστικά και μόνο στην υψηλή φορολογία.
Όσους νέους φόρους και να βάλουν το αποτέλεσμα θα είναι στο τέλος το ίδιο!
Δεν πρόκειται να συγκεντρώσουν τα «αναμενόμενα έσοδα» ακόμη κι αν φτάσουν την βενζίνη στα 3 ευρώ το λίτρο.
Όσο αυξάνουν την τιμή, τόσο θα μειώνεται η κατανάλωση και θα χάνουν με τον τρόπο αυτόν και έσοδα που είχαν νωρίτερα!
Πολύ απλά, δεν υπάρχει σοβαρή οικονομική δραστηριότητα που να μπορεί να στηρίξει μία πολιτική αυξημένων εσόδων για τα δημόσια ταμεία.
Η ανάπτυξη δεν έρχεται επειδή θα υπογράψουν την σχετική απόφαση οι υπουργοί του ΣΥΡΙΖΑ, σαν να πρόκειται για αγορανομική διάταξη των περασμένων δεκαετιών.
Η ανάπτυξη έρχεται με νέες επενδύσεις, οι οποίες φαντάζουν στο σημερινό περιβάλλον με ανέκδοτο. Μόνο αν αυξηθεί η οικονομική δραστηριότητα θα αυξηθούν τα έσοδα του δημοσίου.
Κάποιοι υποστηρίζουν ότι η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ είναι βιώσιμη, επειδή πιστεύουν ότι η κυβέρνηση καλείται να διαχειριστεί την κρίση σε ένα χαμηλότερο βιοτικό επίπεδο από το σημερινό. Πιστεύουν, δηλαδή, ότι μιλάμε για μία στατική και όχι δυναμική κατάσταση της Οικονομίας και ότι μπορούμε να σερνόμαστε επί σειρά ετών με ανεργία της τάξης του 25%-30%, με διαλυμένη την μεσαία τάξη, με διαρκώς μειούμενη οικονομική δραστηριότητα και την ίδια ώρα να πληρώνονται υπέρογκοι φόροι για να ζουν οι Καρανίκες το όνειρό τους στην εξουσία…
Τα πράγματα, όμως, δεν είναι έτσι.
Δεν ζούμε μέσα σε μία κανονικότητα που απλά μας βρίσκει σε ένα λίγο ή πολύ χαμηλότερο επίπεδο ζωής από εκείνο που υπήρχε πριν από την κρίση.
Είμαστε στα πρόθυρα μιας οδυνηρής και ηχηρής κατάρρευσης με ανυπολόγιστες εθνικές συνέπειες.
Και μάλιστα έπειτα από επτά αιματηρά χρόνια θυσιών του ελληνικού λαού.
Το τραπεζικό σύστημα είναι στην πραγματικότητα ανύπαρκτο και ανίκανο να υποστηρίξει μία σοβαρή αναπτυξιακή προσπάθεια.
Τα κόκκινα δάνεια το πνίγουν.
Για τον ιδιωτικό τομέα να μην το συζητάμε, η κατάσταση γίνεται χειρότερη μέρα με την ημέρα.
Επιχειρήσεις κλείνουν καθημερινά και πολλές άλλες που συνεχίζουν να «επιβιώνουν» το «κατορθώνουν» οφείλοντας χρήματα στους εργαζόμενους, στους προμηθευτές, στις τράπεζες και στο κράτος. Με άλλα λόγια είναι ωρολογιακές βόμβες, αλλά εμείς δεν ξέρουμε ακριβώς τον χρόνο που θα εκραγούν.
Την ίδια ώρα αναδύεται με ορμή το πρόβλημα της ΔΕΗ. Μία επιχείρηση στην οποία οι καταναλωτές οφείλουν 2,7 δισεκατομμύρια ευρώ (σύμφωνα με τους «δικούς τους» της ΓΕΝΟΠ), λόγω της κρίσης αλλά και της πολιτικής της ανυπακοής που είχε κηρύξει ο ΣΥΡΙΖΑ ως αντιπολίτευση με το «κίνημα» «δεν πληρώνω».
Τώρα τρέχουν να συμμαζέψουν τα ασυμμάζευτα, απειλώντας με διακοπή της παροχής του ρεύματος αυτούς που μέχρι χτες τους έλεγαν να ψηφίσουν ΣΥΡΙΖΑ και να μην φοβούνται το παραμικρό! Μπορούμε να φανταστούμε τι θα συμβεί αν μία μεγάλη εταιρεία σαν την ΔΕΗ καταρρεύσει;
Νομίζουν ότι θα συμβαίνει κάτι τέτοιο κι αυτοί απλά θα… κυβερνούν;
Από που να ξεκινήσει και που να τελειώσει κανείς!
Η ουσία είναι ότι η χώρα βρίσκεται στα πρόθυρα του κραχ και η κατάσταση θα είναι σε λίγο καιρό τόσο δύσκολη που θα είναι σχεδόν αδύνατο να αντιμετωπιστεί από τον οποιονδήποτε.
Οι φωνές και οι παραινέσεις έχουν νόημα πριν το ατύχημα. Ακόμη κι αν το όχημα κινείται επικίνδυνα, υπάρχει ακόμη χρόνος να αλλάξει ο οδηγός του συμπεριφορά ή ακόμη και να παραδώσει το τιμόνι σε έναν από τους συνεπιβάτες του κι έτσι να αποφύγουμε τα χειρότερα.
Αν το ατύχημα συμβεί, δεν υπάρχει τρόπος να γυρίσουμε πίσω το ρολόι του χρόνου.
Θανάσης Μαυρίδης
thanasis.mavridis@liberal.gr

on 7:51:00 μ.μ.. Filed under , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0

0 σχόλια for Στα πρόθυρα του κραχ !

Leave comment

Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου.
ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το blog. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση
"Διάβαζε όχι για ν' αντιλέγεις, να αμφισβητείς, ν' αναιρείς, να διαψεύδεις και ανασκευάζεις, όχι για να πιστεύεις, και να τα παίρνεις όλα για αλήθεια, άλλα για να κρίνεις και να εκτιμάς σωστά την κατάσταση και να σκέφτεσαι σαν λογικός άνθρωπος".

Λίγα λόγια και σταράτα.
Ανεξάρτητο ιστολόγιο.

Δεν έχει σκοπό να θίξει τιμές και υπολήψεις, αλλά ούτε και να γλείψει κανέναν. Στόχος του είναι οι σάπιες νοοτροπίες, καταστάσεις, πολιτικές ..., αλλά και τα καλά θα λέγονται.
Γράφει η αφεντιά μου, φίλοι και συγγενείς.

Ευχαρίστως θα δημοσιεύσω άρθρα και σχόλια αναγνωστών.

Προσοχή όμως. Δεν τα πάω καλά με τα πρακτορικά και τα κατασκοπικά, αλλά αν υποψιαστώ πράκτορες-προβοκάτορες και λοιπούς... agents θα εκραγώ και... ούτε ψύλλος στον κόρφο τους. Ύβρεις και άλλα κακόβουλα αποτελούν επίσης αιτίες... έκρηξης.

Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.

Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Κάποιοι περιμένουν την ευκαιρία για να μας κατηγορήσουν για λογοκλοπή!!! Αγνοώντας βέβαια, πως στο παρόν ιστολόγιο αναγράφουμε ΠΑΝΤΑ την πηγή του κειμένου. Έτσι, παρακαλούμε για την αναγραφή της πηγής των κειμένων, για να αποφεύγονται παρεξηγήσεις. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...

Υ.Γ.: Σχόλια τα οποία θα περιέχουν ύβρεις, θα αποκλείονται
ΘΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΣΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΤΙΣ ΥΠΕΡΣΥΝΔΕΣΕΙΣ (LINKS) ΠΟΥ ΠΙΘΑΝΟΤΑΤΑ ΝΑ ΑΦΗΝΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΥΠΟΚΛΟΠΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΣΑΣ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΚΑΙ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.

 aw2  aw2

ΔΕΝ ΣΩΠΑΙΝΩ ΕΓΩ, ΘΑ ΦΩΝΑΖΩ, ΘΑ ΜΙΛΑΩ ΚΑΙ ΘΑ ΓΡΑΦΩ ΟΣΟ ΖΩ.

<b>ΔΕΝ ΣΩΠΑΙΝΩ ΕΓΩ, ΘΑ ΦΩΝΑΖΩ, ΘΑ ΜΙΛΑΩ ΚΑΙ ΘΑ ΓΡΑΦΩ ΟΣΟ ΖΩ.</b>
loading...

2010 BlogNews Magazine. All Rights Reserved. - Provided by Free Blogger template.