loading...

Αστέρα Τρίπολης για Κοντονή: «Απόφαση που θυμίζει δικτατορία»!


Σκληρή ανακοίνωση του Αστέρα Τρίπολης με αφορμή την αναβολή του πρωταθλήματος - Οι Αρκάδες χαρακτηρίζουν τον Σταύρο Κοντονή ανίκανο και παρομοιάζουν την απόφασή του με τακτικές δικτατορίας! 

Με σκληρή γλώσσα «επιτέθηκε» στον Σταύρο Κοντονή ο Αστέρας, με αφορμή την αναβολή του πρωταθλήματος! 

Οι Αρκάδες χαρακτηρίζουν τον υφυπουργό αθλητισμού «ανίκανο να επιβάλλει την ισονομία και τη δικαιοσύνη» και την απόφασή του «αναιτιολόγητη, ανεξήγητη, πρόχειρη και σπασμωδική» παρομοιάζοντάς την με τακτικές από την εποχή της δικτατορίας των συνταματαρχών στην Ελλάδα! 

Η ομάδα της Τρίπολης υπογραμμίζει πως «όντως το ποδόσφαιρό μας νοσεί» και πως «εάν κάποιοι στο χώρο του ποδοσφαίρου παρανομούν, αυτοί και μόνον αυτοί πρέπει να οδηγηθούν στη δικαιοσύνη» αλλά θέτει ερωτήματα ως προς τον τρόπο που επιχειρεί ο κ. Κοντονής να εφαρμόσει την εξυγίανση. 

Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΠΑΕ 

Και "ξαφνικά" ο κ. Κοντονής, αποφάσισε την αναβολή έναρξης του πρωταθλήματος! Εδώ και καιρό, ο Υπουργός Αθλητισμού κομπάζει, ότι το πρωτάθλημα της Super League δεν θα αρχίσει (άραγε που το γνώριζε;). Κι έτσι έλαβε υπόψιν του εισηγήσεις από Αστυνομικές Αρχές, προκειμένου ν' αποκτήσει νομικό έρεισμα, η δυσερμήνευτη είναι η αλήθεια απόφασή του, δηλαδή ν' αναβάλει, επ' αόριστον στην ουσία, την έναρξη του πρωταθλήματος ποδοσφαίρου. 

Μάλιστα δε, ενοχλήθηκε από το γεγονός, ότι κάποιοι ιδιοκτήτες των ΠΑΕ αντιδρούν στη σχετική απόφασή του! Μια απόφαση που φέρνει στη μνήμη όλων μας, την εποχή της δικτατορίας των συνταγματαρχών, όταν πολύ απλά επικρατούσε στην Ελλάδα το αλάθητο δόγμα "Αποφασίζουμε και Διατάσσουμε". Ή το μεταγενέστερο και πιο εκσυγχρονισμένο μοντέλο, του "απαγορεύεται κάθε είδους συγκέντρωση πολιτών, για να μη διαταραχθεί η οικονομική ζωή της πόλης". 

Ετσι και τώρα, εμπρός στην απόλυτη ανικανότητα του αρμοδίου Υπουργού, να επιβάλλει ισονομία και δικαιοσύνη στον αθλητισμό, και συγκεκριμένα στο ποδόσφαιρο, έγινε μια πιο απλή, αναιτιολόγητη, ανεξήγητη, πρόχειρη και σπασμωδική κίνηση. Δηλαδή να μην αρχίσει το πρωτάθλημα. Αυτό κατά τον κύριο Κοντονή είναι η σωτηρία του ποδοσφαίρου, στο πλαίσιο του μικτού δόγματος "Αποφάσισα και διατάσσω, την αναβολή της έναρξης του πρωταθλήματος ποδοσφαίρου της Super League, προκειμένου να διαφυλαχθεί η κοινωνική ειρήνη". 

Τέτοιες αποφάσεις, κ. Κοντονή, είναι πολύ εύκολο να λαμβάνονται, από ανθρώπους που δεν έχουν σχέση με τον αθλητισμό και το κόστος του. 

Εμείς λοιπόν, οι μισητοί για εσάς παράγοντες, χρηματοδοτούμε το ποδόσφαιρο, πληρώνουμε εκατοντάδες εργαζόμενους, αγωνιούμε για το μέλλον του, περισσότερο από εσάς, και έχουμε και μία βασική διαφορά: Εμείς βάζουμε τα δικά μας χρήματα στην ομάδα μας, ενώ εσείς καταθέτετε, αντίβαρο σ' αυτό την απολυταρχία σας και την ανικανότητά σας, ν' αντιμετωπίσετε τους παρανομούντες. 

Αντίθετα, η Πολιτεία και εσείς οι πολιτικοί χαρίσατε (πολύ εύκολα για τα συμφέροντά σας) σε ομάδες χρέη και φόρους εκατομμυρίων ευρώ, δημιουργώντας σκανδαλωδώς ανισονομία και διαταράσσοντας πλήρως το ευ αγωνίζεσθαι, έναντι των ομάδων που βλακωδώς πληρώνουν μέχρι τελευταίας δεκάρας όλες τους τις υποχρεώσεις. 

Η άκαιρη απόφασή σας, αναποτελεσματική και ενδεχομένως απροσδιόριστης και αμφιβόλου νομιμότητας, μόνο κακό μπορεί να κάνει στο ποδόσφαιρο. 

Θα μας βρείτε σύμφωνους, ότι το ποδόσφαιρό μας νοσεί. Ισως μάλιστα, η δική μας ομάδα το γνώρισε με τον πιο σκληρό και άδικο τρόπο. Όταν όμως ο ασθενής έχει πυρετό, δεν αρκεί η θραύση του θερμομέτρου, για την θεραπεία του. Ο πυρετός και η ασθένεια θα εξακολουθούν να υπάρχουν. Πρέπει να ληφθούν τα κατάλληλα φάρμακα και ν' ακολουθηθεί ειδική θεραπευτική αγωγή, για ν' ανανήψει ο ασθενής. Δεν αρκεί "ο ασθενής να τοποθετηθεί εις τον γύψον". 

Αν δεν έχετε εσείς την επάρκεια να ελέγξετε και να υποδείξετε όσους κάνουν κακό στο ποδόσφαιρο, να είστε σίγουρος ότι δεν το βοηθάτε με την κατάργησή του. Ισως υπάρχουν πιο ικανοί από εσάς να το πετύχουν. 

Ποτέ και πουθενά, δεν λύθηκε κόμπος, όταν το σκοινί έλκεται από τα δύο άκρα του. Χρειάζεται ικανότητα, ευελιξία και σύνεση, για να φθάσουμε στον σκοπό που θα μας βρείτε συνοδοιπόρους. Στην εξυγίανση του επαγγελματικού και εν γένει του ελληνικού ποδοσφαίρου. Ο τρόπος που επιλέξατε να το υλοποιήσετε, η μεθοδολογία και αιτιολογία που υιοθετήσατε, στη δεδομένη χρονική στιγμή, ευνοεί σκανδαλωδώς κάποιες ομάδες. 

Κύριε Κοντονή, όταν παρανομούν οι αστυνομικοί, οι οποίοι συλλαμβάνονται για χρηματισμό, ακολουθώντας τη λογική σας, θα έπρεπε να καταργήσουμε την αστυνομία, ή ν’ αναστείλουμε τη λειτουργία της; 

Όταν παρανομούν και χρηματίζονται νοσοκομειακοί γιατροί, θα πρέπει, κατά το σκεπτικό σας πάντοτε, ν’ ανασταλεί η λειτουργία των Νοσοκομείων; 

Κι επειδή χρηματίζονται και παρανομούν υπουργοί ή κρατικοί παράγοντες, αυτό εν τέλει θα έπρεπε να σημαίνει κατά την εκδοχή σας ξανά, την αναστολή λειτουργίας του κράτους; 

Φυσικά και όχι. Εάν λοιπόν, κάποιοι στο χώρο του ποδοσφαίρου παρανομούν, αυτοί και μόνον αυτοί πρέπει να οδηγηθούν στη δικαιοσύνη. Εάν η δικαιοσύνη τους κρίνει ενόχους, θα καταδικασθούν. Εάν όχι θ' αθωωθούν. Οι άνθρωποι μπορεί να είναι ένοχοι ή αθώοι. Κρίνονται. 

Όμως εσείς στην προσπάθειά σας, να εξυγιάνετε το ποδόσφαιρο, όπως επικαλείσθε, το καταδικάσετε ήδη ως ένοχο... Και μάλιστα χωρίς δίκη. 

Εμείς όμως κ. Υπουργέ, θα παραμείνουμε στο ποδόσφαιρο και μετά από εσάς. Εσείς κάποια στιγμή θα εγκαταλείψετε, εκών – άκων τον Υπουργικό σας θώκο. Εμείς όμως θα είμαστε εκεί. Υποστηρικτές του ποδοσφαίρου κι όχι οπαδοί της απαξίωσής του.

http://www.protothema.gr/

on 8:53:00 μ.μ.. Filed under , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0

0 σχόλια for Αστέρα Τρίπολης για Κοντονή: «Απόφαση που θυμίζει δικτατορία»!

Leave comment

Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου.
ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το blog. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση
"Διάβαζε όχι για ν' αντιλέγεις, να αμφισβητείς, ν' αναιρείς, να διαψεύδεις και ανασκευάζεις, όχι για να πιστεύεις, και να τα παίρνεις όλα για αλήθεια, άλλα για να κρίνεις και να εκτιμάς σωστά την κατάσταση και να σκέφτεσαι σαν λογικός άνθρωπος".

Λίγα λόγια και σταράτα.
Ανεξάρτητο ιστολόγιο.

Δεν έχει σκοπό να θίξει τιμές και υπολήψεις, αλλά ούτε και να γλείψει κανέναν. Στόχος του είναι οι σάπιες νοοτροπίες, καταστάσεις, πολιτικές ..., αλλά και τα καλά θα λέγονται.
Γράφει η αφεντιά μου, φίλοι και συγγενείς.

Ευχαρίστως θα δημοσιεύσω άρθρα και σχόλια αναγνωστών.

Προσοχή όμως. Δεν τα πάω καλά με τα πρακτορικά και τα κατασκοπικά, αλλά αν υποψιαστώ πράκτορες-προβοκάτορες και λοιπούς... agents θα εκραγώ και... ούτε ψύλλος στον κόρφο τους. Ύβρεις και άλλα κακόβουλα αποτελούν επίσης αιτίες... έκρηξης.

Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.

Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Κάποιοι περιμένουν την ευκαιρία για να μας κατηγορήσουν για λογοκλοπή!!! Αγνοώντας βέβαια, πως στο παρόν ιστολόγιο αναγράφουμε ΠΑΝΤΑ την πηγή του κειμένου. Έτσι, παρακαλούμε για την αναγραφή της πηγής των κειμένων, για να αποφεύγονται παρεξηγήσεις. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...

Υ.Γ.: Σχόλια τα οποία θα περιέχουν ύβρεις, θα αποκλείονται
ΘΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΣΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΤΙΣ ΥΠΕΡΣΥΝΔΕΣΕΙΣ (LINKS) ΠΟΥ ΠΙΘΑΝΟΤΑΤΑ ΝΑ ΑΦΗΝΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΥΠΟΚΛΟΠΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΣΑΣ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΚΑΙ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.

 aw2  aw2

ΔΕΝ ΣΩΠΑΙΝΩ ΕΓΩ, ΘΑ ΦΩΝΑΖΩ, ΘΑ ΜΙΛΑΩ ΚΑΙ ΘΑ ΓΡΑΦΩ ΟΣΟ ΖΩ.

<b>ΔΕΝ ΣΩΠΑΙΝΩ ΕΓΩ, ΘΑ ΦΩΝΑΖΩ, ΘΑ ΜΙΛΑΩ ΚΑΙ ΘΑ ΓΡΑΦΩ ΟΣΟ ΖΩ.</b>
loading...

2010 BlogNews Magazine. All Rights Reserved. - Provided by Free Blogger template.