loading...

Αυτός μάλιστα, ήταν Ολυμπιακός!


Θύμισε Ολυμπιακό! Οι «ερυθρόλευκοι» στην πρεμιέρα του Πάουλο Μπέντο επικράτησαν στην έδρα της Αρούκα (1-0), έχοντας καλή απόδοση στο α’ ημίχρονο και σκέφτονται ήδη τους ομίλους του Europa League. 

Ο Ολυμπιακός βρίσκεται σε φάση ανοικοδόμησης και μια ομάδα που έχει και το ψυχολογικό βάρος, ματς όπως αυτό της Αρούκα προσφέρονται για το… restart. 

Με τον Πάουλο Μπέντο στον πάγκο τους, οι «ερυθρόλευκοι» έδειξαν σημάδια ώστε να αφήσουν πίσω τους ό,τι συνέβη στα ματς με τη Χάποελ Μπερ Σεβάρ και πραγματοποιώντας πολύ καλή εμφάνιση στο α’ ημίχρονο και παίζοντας για την ουσία και μόνο στο β’, επικράτησαν των Πορτογάλων με 1-0. 

Σκόρερ για τους πρωταθλητές Ελλάδας ήταν ο Σεμπά (27’) που ολοκλήρωσε με σπουδαίο τρόπο την ομαδική προσπάθεια των Καμπιάσο και Πάρντο, με τον Ολυμπιακό να χάνει και άλλες ευκαιρίες για να διευρύνει το προβάδισμά του. Στο β’ μέρος η Αρούκα κέρδισε μέτρα στο γήπεδο κατόπιν πλάνου των Πειραιωτών, απειλήθηκαν μόνο σε δύο στιγμές, με το απίστευτο σόλο του Γκονζάλες (72’) και την απ’ ευθείας εκτέλεση φάουλ του Νουνίνιο. 
Η αποστολή σε κάθε περίπτωση εξετελέσθη… Ο Ολυμπιακός πήρε μια νίκη που την ήθελε τόσο για να εξασφαλίσει από σήμερα την πρόκριση, όσο και για ψυχολογικούς λόγους και πλέον κάνει πλάνα για τους ομίλους του Europa League. 


Το ματς



Από την αρχή φαινόταν πώς θα κυλήσει το ματς και ήταν ξεκάθαρο ότι τη μοίρα του θα την όριζε η όρεξη και αγωνιστική λειτουργία του Ολυμπιακού. Η Αρούκα δεν είχε διάθεση να επιτεθεί και ιδιαίτερα, αφού όλοι οι παίκτες της ήταν πίσω από τη μεσαία γραμμή, όταν ο Ολυμπιακός άρχιζε το παιχνίδι του από την άμυνα και η ομάδα του Πάουλο Μπέντο είχε πλέον ως αποστολή να «ξεκλειδώσει» τους Πορτογάλους. 

Με την εικόνα των ματς κόντρα στην Μπερ Σεβά να είναι ακόμα νωπή, ήταν ένα ερωτηματικό το πώς θα αντιδρούσε ο Ολυμπιακός σε αυτό το «τείχος», αλλά φάνηκε ότι πλέον δεν χωρούν αστεία και οι πρωταθλητές Ελλάδας παίζοντας πιο απελευθερωμένα, δημιουργούσαν, προσφέροντας μάλιστα και ελκυστικό αποτέλεσμα. 

Μόλις στο 15’ ο Σεμπά «χόρεψε» την άμυνα της Αρούκα έξω από την περιοχή, αλλά στο πολύ δυνατό σουτ που επιχείρησε, ο Μπρακάλι είχε την απάντηση, αλλά η πίεση είχε και συνέχεια… 

Στο 20’ οι κορυφαίοι του Ολυμπιακού, Καμπιάσο και Σεμπά, συνεργάστηκαν πολύ ωραία από την αριστερή πτέρυγα, ο Αργεντινός γύρισε στον Ιντέγε, αλλά τόσο το σουτ του Νιγηριανού, όσο και του Πάρντο στη συνέχεια κόντραρε στα σώματα των Πορτογάλων. Το μοιραίο όμως για την Αρούκα συνέβη, σε μια φάση που χρειάστηκε το πόδι-αλφάδι του Καμπιάσο. 

Ο Αργεντινός με τριαντάρα μπαλιά στη δεξιά πλευρά στην πλάτη της άμυνας της Αρούκα, βρήκε τον Πάρντο, αυτός γύρισε την μπάλα στον Σεμπά και ο Βραζιλιάνος με ένα απλό «τσίμπημα» κατάφερε στο 27’ να ανοίξει το σκορ. 

Οι συνθέσεις των δύο ομάδων:



Αρούκα (4-3-3): Μπρακάλι – Άντερσον Λουίς, Ζούμπαλ, Μπάστο, Καρλέτο (59' Ντε Ζεσούς)– Κοέλιο, Νουνίνιο, Γκοϊάνο (75' Κριβελάρο) – Αρτούρ (69' Αντρέ Σάντος), Ματέους, Γκονζάλες 

Ολυμπιακός (4-2-3-1): Καπίνο - Φιγκέιρας, Μποτία, Ντα Κόστα, Ντε Λα Μπέγια - Καμπιάσο, Μιλιβόγεβιτς - Σεμπά (88' Ντουρμάζ), Ντομίνγκες (72' Ανδρούτσος), Πάρντο (90' Ζντιέλαρ) - Ιντέγε

on 12:05:00 π.μ.. Filed under , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0

0 σχόλια for Αυτός μάλιστα, ήταν Ολυμπιακός!

Leave comment

Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου.
ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το blog. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση
"Διάβαζε όχι για ν' αντιλέγεις, να αμφισβητείς, ν' αναιρείς, να διαψεύδεις και ανασκευάζεις, όχι για να πιστεύεις, και να τα παίρνεις όλα για αλήθεια, άλλα για να κρίνεις και να εκτιμάς σωστά την κατάσταση και να σκέφτεσαι σαν λογικός άνθρωπος".

Λίγα λόγια και σταράτα.
Ανεξάρτητο ιστολόγιο.

Δεν έχει σκοπό να θίξει τιμές και υπολήψεις, αλλά ούτε και να γλείψει κανέναν. Στόχος του είναι οι σάπιες νοοτροπίες, καταστάσεις, πολιτικές ..., αλλά και τα καλά θα λέγονται.
Γράφει η αφεντιά μου, φίλοι και συγγενείς.

Ευχαρίστως θα δημοσιεύσω άρθρα και σχόλια αναγνωστών.

Προσοχή όμως. Δεν τα πάω καλά με τα πρακτορικά και τα κατασκοπικά, αλλά αν υποψιαστώ πράκτορες-προβοκάτορες και λοιπούς... agents θα εκραγώ και... ούτε ψύλλος στον κόρφο τους. Ύβρεις και άλλα κακόβουλα αποτελούν επίσης αιτίες... έκρηξης.

Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.

Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Κάποιοι περιμένουν την ευκαιρία για να μας κατηγορήσουν για λογοκλοπή!!! Αγνοώντας βέβαια, πως στο παρόν ιστολόγιο αναγράφουμε ΠΑΝΤΑ την πηγή του κειμένου. Έτσι, παρακαλούμε για την αναγραφή της πηγής των κειμένων, για να αποφεύγονται παρεξηγήσεις. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...

Υ.Γ.: Σχόλια τα οποία θα περιέχουν ύβρεις, θα αποκλείονται
ΘΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΣΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΤΙΣ ΥΠΕΡΣΥΝΔΕΣΕΙΣ (LINKS) ΠΟΥ ΠΙΘΑΝΟΤΑΤΑ ΝΑ ΑΦΗΝΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΥΠΟΚΛΟΠΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΣΑΣ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΚΑΙ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.

 aw2  aw2

ΔΕΝ ΣΩΠΑΙΝΩ ΕΓΩ, ΘΑ ΦΩΝΑΖΩ, ΘΑ ΜΙΛΑΩ ΚΑΙ ΘΑ ΓΡΑΦΩ ΟΣΟ ΖΩ.

<b>ΔΕΝ ΣΩΠΑΙΝΩ ΕΓΩ, ΘΑ ΦΩΝΑΖΩ, ΘΑ ΜΙΛΑΩ ΚΑΙ ΘΑ ΓΡΑΦΩ ΟΣΟ ΖΩ.</b>
loading...

2010 BlogNews Magazine. All Rights Reserved. - Provided by Free Blogger template.