loading...

«ΑΥΤΟΙ» ΜΑΣ ΣΚΑΒΟΥΝ ΤΟΝ ΛΑΚΟ!


























ΠΑΝΤΑ ΑΘΟΡΥΒΩΣ…

«ΑΥΤΟΙ» ΜΑΣ ΣΚΑΒΟΥΝ ΤΟΝ ΛΑΚΟ! ΠΑΝΤΑ ΑΘΟΡΥΒΩΣ… 402.000.000 ευρουλάκια ΜΟΝΟ(!) για τα …μειονοτικά σχολεία της ΘΡΑΚΗΣ μας!!! ΓΙΑΤΙ; Μά, για την εκμάθηση της …τουρκικής γλώσσης!!!!!!!

‘ΝΑΝΙ – ΝΑΝΙ’, ΤΟ …»ΧΑΤΖΑΡΙ» ΦΤΑΝΕΙ! ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ ΙΣΛΑΜ! Το έργο προχωρά βάσει σχεδίου!


‘ΝΑΝΙ – ΝΑΝΙ – ΝΑΝΙ’, ΤΟ …’ΤΟ ΧΑΤΖΑΡΙ’ ΦΘΑΝΕΙ! (Έτσι έλεγε ένας συγχωρεμένος δυναμικός πατριώτης εκδότης, ο Γ.Καψάλης)…

Σίγουρα, δεν «περνάνε» ΚΑΤΑ ΚΑΝΕΝΑΝ ΤΡΟΠΟ, στην πρωτεύουσα ειδήσεις, που αφορούν την ακριτική μας Θράκη, αφού ΟΛΑ, φαίνεται να ελέγχονται απο το ά θ λ ι ο & ΑΣΥΔΟΤΟ τουρκικό προξενείο της Κομοτηνής! Και μήν ξεχνιόμαστε, το «ξέχειλο» πουγγί του, λένε άριστα γνωρίζοντες Θρακιώτες…
Παλαιό κ α ρ κ ί ν ω μ α!

























































(Που όσο οι μεταπολιτευτικές – και ορισμένες όμως προηγούμενες για να είμαστε ακριβοδίκαιοι… – ξενόδουλες κυβερνήσεις «μας», δεν ΤΟΛΜΟΥΝ να το σ φ ρ α γ ί σ ο υ ν και να απελάσουν για πάντα, όλους τους τουρκοπράκτορες, θα δρά εις βάρος του τόπου μας και των ανυπεράσπιστων Ακριτών μας…)





























































Επί της ουσίας…

ΟΝΟΜΑ: Γεώργιος Ιωαννίδης.
ΘΕΣΗ : Ειδικός Γραμματέας του υπουργείου Αναπτύξεως.

ΠΡΑΞΗ : Υπέγραψε προ ημερών, ΑΘΟΡΥΒΩΣ ΒΕΒΑΙΩΣ – ΒΕΒΑΙΩΣ, γιατί ποιοί παρακολουθούν τα πολύ ψιλά του Τύπου, μία ‘γνωμοδότηση’ υπέρ των μειονοτικών Σχολείων της Θράκης μας, όπου εγκρίνεται η χορήγηση …402.000.000 ευρώ, απο το Ευρωπαϊκό Ταμείο, με την απίστευτα Ε Ξ Ο Ρ Γ Ι Σ Τ Ι Κ Η έως απίστευτη δικαιολογία, [ΠΑΡΤΕ ΑΝΑΣΕΣ!] ότι «η μητρική γλώσσα της (μουσουλμανικής) μειονότητος, χρησιμοποιείται ως γλώσσα …υποστηρίξεως (!!!!!!!!!!!!!!!!!!) για την εκμάθηση της Ελληνικής !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Και εάν δεν έχετε ήδη ΚΑΡΑΦΛΙΑΣΕΙ, λέει πιό κάτω:
«η προσθετική διγλωσσία αποσκοπεί, στην …αρμονική κοινωνικοποίηση των νηπίων της μειονότητος στο νηπιαγωγείο»!!!


























ΣΑΣ «ΑΡΕΣΕ»;
‘ΜΙΑ ΧΑΡΑ’, Ε;





































Όχι, μήν διερωτάσθε, άν έχει εκλεγμένους βουλευτές στους 3 θρακικούς νομούς μας!
Άν έχει, μεταξύ μας τώρα, δεν είμαστε και τόσο σίγουροι…





















ΟΡΙΣΤΕ ΑΝΩΤΕΡΩ, ΟΙ 3 (+1) «ΣΤΙΒΑΡΕΣ» (!) ΚΟΛΩΝΕΣ, ΠΟΥ ΚΡΑΤΟΥΝ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΟΥ MISTER ALEXIS, ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΣΕΙ, ΑΝ ΔΕΝ ΤΟΥΣ «ΚΑΚΟΚΑΡΔΙΣΟΥΝ», Ή ΑΝ ΔΕΝ ΛΑΒΟΥΝ ΤΙΣ …»ΔΕΟΥΣΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ» ΑΠΟ «ΑΠΕΝΑΝΤΙ»…
[«ΙΩ.ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ» – ‘ΟΔΥΣΣΕΙΑΤV’]


ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΜΩΣ ΑΡΙΣΤΑ, ότι στους 3 (+1) μειονοτικούς βουλευτές, ΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ και ΚΥΒΕΡΝΑ 2 χρόνια και πλέον, ο mister Alexis, αφού χωρίς την ψήφο τους και την στήριξή τους, θα ΕΠΕΦΤΕ αμέσως!


ΠΟΜΑΚΟΠΟΥΛΕΣ ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ ΤΗΣ ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΟΣ, ΠΟΥ ΣΤΕΝΑΖΟΥΝ ΑΠΕΡΙΓΡΑΠΤΑ, ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΤΥΓΝΟΥΣ ΚΑΙ ΑΣΥΔΟΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΠΡΑΚΤΟΡΕΣ ΤΟΥ ΠΡΟΞΕΝΕΙΟΥ, ΜΙΑ ΠΟΥ ΕΚΕΙ, ΔΕΝ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΝΑ «ΥΠΑΡΧΟΥΝ» ΑΛΗΘΙΝΑ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΟΥΝ!
ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ, ΑΣ ΔΟΥΝ ΤΙ ΓΡΑΦΕΙ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ, Η ΟΝΟΜΑΣΤΗ ΤΟΠΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ‘ΖΑΓΑΛΙΣΑ’…[«ΙΩ.ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ» – ‘ΟΔΥΣΣΕΙΑΤV’]


Και ΑΝ ίσως, λέμε ίσως, γιατί οι πολλοί κοιμούνται βαθέως, άν λοιπόν, κάποιος που διάβασε τα ανωτέρω ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ και ΕΞΩΦΡΕΝΙΚΑ, θυμήθηκε και διερωτάται «μά, τί γίνεται επιτέλους με την πομακική διάλεκτο» τόσων και τόσων αδελφών μας Ελλήνων Πομάκων, που έχουν και συνείδηση πατριωτική, έ, να το ξεχάσετε…













ΠΑΛΕΥΕΙ ΦΙΛΟΤΙΜΑ & ΑΝΙΣΑ, Η ΜΙΚΡΗ ΑΥΤΗ ΤΟΠΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ, ΝΑ ΕΠΙΖΗΣΕΙ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ, ΓΙΑ ΟΣΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ‘ΚΟΒΟΝΤΑΙ ΜΑΧΑΙΡΙ’, ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΘΡΑΚΗΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΜΕΓΑΛΩΝ ΔΙΑΚΡΙΣΕΩΝ, ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΠΟΜΑΚΩΝ ΑΔΕΛΦΩΝ ΜΑΣ…
[«ΙΩ.ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ» – ‘ΟΔΥΣΣΕΙΑΤV’]

hellasforce.com

on 11:26:00 μ.μ.. Filed under , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0

0 σχόλια for «ΑΥΤΟΙ» ΜΑΣ ΣΚΑΒΟΥΝ ΤΟΝ ΛΑΚΟ!

Leave comment

Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου.
ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το blog. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση
"Διάβαζε όχι για ν' αντιλέγεις, να αμφισβητείς, ν' αναιρείς, να διαψεύδεις και ανασκευάζεις, όχι για να πιστεύεις, και να τα παίρνεις όλα για αλήθεια, άλλα για να κρίνεις και να εκτιμάς σωστά την κατάσταση και να σκέφτεσαι σαν λογικός άνθρωπος".

Λίγα λόγια και σταράτα.
Ανεξάρτητο ιστολόγιο.

Δεν έχει σκοπό να θίξει τιμές και υπολήψεις, αλλά ούτε και να γλείψει κανέναν. Στόχος του είναι οι σάπιες νοοτροπίες, καταστάσεις, πολιτικές ..., αλλά και τα καλά θα λέγονται.
Γράφει η αφεντιά μου, φίλοι και συγγενείς.

Ευχαρίστως θα δημοσιεύσω άρθρα και σχόλια αναγνωστών.

Προσοχή όμως. Δεν τα πάω καλά με τα πρακτορικά και τα κατασκοπικά, αλλά αν υποψιαστώ πράκτορες-προβοκάτορες και λοιπούς... agents θα εκραγώ και... ούτε ψύλλος στον κόρφο τους. Ύβρεις και άλλα κακόβουλα αποτελούν επίσης αιτίες... έκρηξης.

Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.

Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Κάποιοι περιμένουν την ευκαιρία για να μας κατηγορήσουν για λογοκλοπή!!! Αγνοώντας βέβαια, πως στο παρόν ιστολόγιο αναγράφουμε ΠΑΝΤΑ την πηγή του κειμένου. Έτσι, παρακαλούμε για την αναγραφή της πηγής των κειμένων, για να αποφεύγονται παρεξηγήσεις. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...

Υ.Γ.: Σχόλια τα οποία θα περιέχουν ύβρεις, θα αποκλείονται
ΘΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΣΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΤΙΣ ΥΠΕΡΣΥΝΔΕΣΕΙΣ (LINKS) ΠΟΥ ΠΙΘΑΝΟΤΑΤΑ ΝΑ ΑΦΗΝΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΥΠΟΚΛΟΠΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΣΑΣ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΚΑΙ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.

 aw2  aw2

ΔΕΝ ΣΩΠΑΙΝΩ ΕΓΩ, ΘΑ ΦΩΝΑΖΩ, ΘΑ ΜΙΛΑΩ ΚΑΙ ΘΑ ΓΡΑΦΩ ΟΣΟ ΖΩ.

<b>ΔΕΝ ΣΩΠΑΙΝΩ ΕΓΩ, ΘΑ ΦΩΝΑΖΩ, ΘΑ ΜΙΛΑΩ ΚΑΙ ΘΑ ΓΡΑΦΩ ΟΣΟ ΖΩ.</b>
loading...

2010 BlogNews Magazine. All Rights Reserved. - Provided by Free Blogger template.