Αισθάνομαι ότι η Έφη Αχτσιόγλου συνεχίζει αυτό που ξεκινήσαμε μαζί - Ποτέ δεν είπα ότι είμαι περήφανος για το ύψος των συντάξεων αλλά γι' αυτό φταίει η... οικονομία
Περήφανος για τη δομή του Ασφαλιστικού που δημιούργησε με το νόμο του δηλώνει ο πρώην υπουργός Εργασίας Γιώργος Κατρούγκαλος συμπληρώνοντας για τη διακυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ ότι «δεν ντρέπομαι για τίποτα από όσα έχουμε κάνει».
«Στη συνείδηση μου είμαι υπερήφανος για τη μεταρρύθμιση στο ασφαλιστικό αν και δεν μπορέσαμε να σώσουμε το ΕΚΑΣ γιατί δεν ήταν μέρος της διαπραγμάτευσης» δήλωσε ο κ. Κατρούγκαλος σε συνέντευξή του στο huffingtonpost.gr προσθέτοντας ωστόσο ότι «ποτέ δεν είπα ότι είμαι περήφανος για το ύψος των συντάξεων. Αυτές καθορίζονται από την κατάσταση της οικονομίας αλλά πρέπει να βλέπουμε την προοπτική».
Μιλώντας για τη διαπραγμάτευση προκειμένου να κλείσει η αξιολόγηση έκανε λόγο για «τίμιο συμβιβασμό για να μην έχουμε επανάληψη του καλοκαιριού του 2015» εκφράζοντας την ελπίδα ότι «όπως κάναμε με την 13η σύνταξη θα μπορέσουμε να δώσουμε ΕΚΑΣ όσο προχωράει η οικονομία».
Ερωτηθείς για την αντικαταστάτριά του στο υπουργείο Εργασίας Έφη Αχτσιόγλου είπε ότι «η Έφη είναι απόλυτα ικανή και έχουμε συναντίληψη. Αισθάνομαι ότι συνεχίζει αυτό που ξεκινήσαμε μαζί».
Ο σημερινός αναπληρωτής υπουργός Εξωτερικών ομολογεί τέλος ότι «δεν μπορούμε τώρα να ανατρέψουμε τη λιτότητα όπως πιστεύαμε ότι μπορούσαμε το πρώτο εξάμηνο της διακυβέρνησης μας».
Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το blog. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση "Διάβαζε όχι για ν' αντιλέγεις, να αμφισβητείς, ν' αναιρείς, να διαψεύδεις και ανασκευάζεις, όχι για να πιστεύεις, και να τα παίρνεις όλα για αλήθεια, άλλα για να κρίνεις και να εκτιμάς σωστά την κατάσταση και να σκέφτεσαι σαν λογικός άνθρωπος".
Λίγα λόγια και σταράτα. Ανεξάρτητο ιστολόγιο.
Δεν έχει σκοπό να θίξει τιμές και υπολήψεις, αλλά ούτε και να γλείψει κανέναν. Στόχος του είναι οι σάπιες νοοτροπίες, καταστάσεις, πολιτικές ..., αλλά και τα καλά θα λέγονται. Γράφει η αφεντιά μου, φίλοι και συγγενείς.
Ευχαρίστως θα δημοσιεύσω άρθρα και σχόλια αναγνωστών.
Προσοχή όμως. Δεν τα πάω καλά με τα πρακτορικά και τα κατασκοπικά, αλλά αν υποψιαστώ πράκτορες-προβοκάτορες και λοιπούς... agents θα εκραγώ και... ούτε ψύλλος στον κόρφο τους. Ύβρεις και άλλα κακόβουλα αποτελούν επίσης αιτίες... έκρηξης.
Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Κάποιοι περιμένουν την ευκαιρία για να μας κατηγορήσουν για λογοκλοπή!!! Αγνοώντας βέβαια, πως στο παρόν ιστολόγιο αναγράφουμε ΠΑΝΤΑ την πηγή του κειμένου. Έτσι, παρακαλούμε για την αναγραφή της πηγής των κειμένων, για να αποφεύγονται παρεξηγήσεις. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...
Υ.Γ.: Σχόλια τα οποία θα περιέχουν ύβρεις, θα αποκλείονται ΘΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΣΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΤΙΣ ΥΠΕΡΣΥΝΔΕΣΕΙΣ (LINKS) ΠΟΥ ΠΙΘΑΝΟΤΑΤΑ ΝΑ ΑΦΗΝΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΥΠΟΚΛΟΠΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΣΑΣ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΚΑΙ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ.