loading...

Deutsche Welle: Έμπιστος του Ομπάμα ο νέος ηγέτης των Δημοκρατικών

























Με αποστολή να ανασυγκροτήσει το κόμμα και να αντιμετωπίσει την «πρόκληση» Τραμπ ο πρώην υπουργός Εργασίας Τομ Πέρεζ αναλαμβάνει την ηγεσία του αμερικανικού Δημοκρατικού Κόμματος. «Ένας "Λατίνος" στο τιμόνι των Δημοκρατικών», τιτλοφορεί η Deutsche Welle, άρθρο της για την εκλογή του.

«Ήταν μία μεγάλη εσωκομματική μάχη, που αναδεικνύει τον εντυπωσιακό πλουραλισμό του Δημοκρατικό Κόμματος: Από τη μία πλευρά ο πρώην υπουργός Εργασίας Τομ Πέρεζ, με καταγωγή από τη Δομινικανή Δημοκρατία, έμπιστος του Μπαράκ Ομπάμα, εκπρόσωπος του κομματικού κατεστημένου. Από την άλλη πλευρά ο αντιπρόεδρος Κιθ Έλισον, ο πρώτος μουσουλμάνος που είχε καταφέρει να εκλεγεί στο Κογκρέσο, έμπιστος του Μπέρνι Σόντερς, εκπρόσωπος της αριστερής πτέρυγας των Δημοκρατικών. Τελικά επικράτησε ο Πέρεζ με ισχνή πλειοψηφία, συγκεντρώνοντας στον δεύτερο γύρο της εσωκομματικής ψηφοφορίας 235 ψήφους έναντι 200 του Έλισον. Στις πρώτες δηλώσεις μετά τη νίκη, ο Τομ Πέρεζ καλεί σε γενική κινητοποίηση τα μέλη των Δημοκρατικών: «Πρέπει να ακούσουμε τον κόσμο. Να γυρίσουμε στις θεμελιώδεις αξίες μας, να πάμε μπροστά. Και πιστεύω ειλικρινά ότι αν ηγηθούμε με τις αξίες και με τις πράξεις μας, θα επιτύχουμε. Αυτό κάναμε πάντοτε στο Δημοκρατικό Κόμμα, αυτό θα συνεχίσουμε να κάνουμε», λέει ο νέος επικεφαλής των Δημοκρατικών.

Ο πλήρης τίτλος του Τομ Πέρεζ είναι "πρόεδρος της Εθνικής Επιτροπής των Δημοκρατικών". Στην ουσία πρόκειται για τον πρόεδρο του κόμματος, αλλά η δουλειά του είναι παρόμοια με εκείνη του γενικού γραμματέα σε ένα δυτικοευρωπαϊκό κόμμα: να οργανώσει την κομματική δουλειά, να συντονίσει πλειοψηφίες, να συγκεντρώσει χρήματα για τον προεκλογικό αγώνα. Από αυτήν την άποψη δεν βλάπτουν οι διασυνδέσεις με το κατεστημένο των Δημοκρατικών. Πολλοί από τους οπαδούς του Έλισον προφανώς είχαν διαφορετική άποψη βέβαια, καθώς υποστήριζαν τον εκλεκτό τους, προβάλλοντας το σύνθημα "Όχι στο big money, το κόμμα στον λαό". Θα συνυπάρξουν τώρα αρμονικά ο εκλεκτός του κομματικού κατεστημένου Πέρεζ με τον ριζοσπάστη Έλισον;» διερωτάται η Deutsche Welle.

Ο ίδιος ο Έλισον διαβεβαιώνει τους Δημοκρατικούς, και κυρίως τους οπαδούς του Πέρεζ, ότι αυτό ακριβώς θα συμβεί. «Είναι αστείο, αν το σκεφτείτε, θυμάμαι ένα ρεπορτάζ που έλεγε ότι η αναμέτρησή μας ήταν πολύ βαρετή, γιατί δεν είχαμε επιτεθεί ο ένας στον άλλον. Λοιπόν, είμαστε υπερήφανοι που δεν αρχίσαμε τα εσωκομματικά μαχαιρώματα. Και αν σήμερα έχετε έρθει φορώντας μπλουζάκι με το όνομά μου, τώρα σας καλώ να κάνετε ό,τι μπορείτε για να στηρίξετε τον πρόεδρο Πέρεζ», τονίζει ο Έλισον, απευθυνόμενος στους οπαδούς του.

«Από την πλευρά του ο Τομ Πέρεζ συμφωνεί και επαυξάνει, καλώντας μάλιστα τον Έλισον να αναλάβει την αντιπροεδρία του κόμματος. «Αν σπαταλήσουμε έστω και μία στιγμή για να υπολογίσουμε ποιος έχει υποστηρίξει ποιόν (στις εσωκομματικές εκλογές), δεν θα καταφέρουμε να υποστηρίξουμε τον κόσμο μας. Δεν έχουμε την πολυτέλεια να φύγουμε από εδώ σήμερα και να μην είμαστε ενωμένοι" προειδοποιεί ο νέος πρόεδρος των Δημοκρατικών.

Οι εκκλήσεις για ενότητα έχουν ιδιαίτερη αξία σε μία εποχή που το Δημοκρατικό Κόμμα θέτει ως ύψιστη προτεραιότητα να αντιμετωπίσει τον Ντόναλντ Τραμπ, αλλά δεν έχει ακόμη συμφωνήσει στην ενδεδειγμένη τακτική. Πολλοί, και κυρίως όσοι προέρχονται από τη φιλελεύθερη Αμερική της ανατολικής ακτής, ζητούν μετωπική αντιπαράθεση και κάθετη αντιπολίτευση. Άλλοι, και ιδιαίτερα τα στελέχη των Δημοκρατικών που πολιτεύονται στα "προπύργια" του Τραμπ, δεν θέλουν να αποκλείσουν κατηγορηματικά την κατά περίπτωση συνεργασία με τους Ρεπουμπλικανούς. Αλλά η συστράτευση εναντίον του Τραμπ δεν είναι αρκετή, προειδοποιεί ο Τομ Πέρεζ: «Πρέπει να αντικρύσουμε την πραγματικότητα. Υποφέρουμε από μία κρίση εμπιστοσύνης, αλλά και επιρροής. Θέλουμε μία ηγεσία, η οποία όχι μόνο θα μας οδηγήσει στη μάχη κατά του Ντόναλντ Τραμπ, αλλά και θα αναδείξει το θετικό μας μήνυμα, δηλαδή ότι δίνουμε ευκαιρίες. Θέλουμε μία ηγεσία που θα αλλάξει την κουλτούρα του Δημοκρατικού Κόμματος και της Εθνικής Επιτροπής», συνεχίζει το δημοσίευμα.

Η πρώτη αντίδραση του Ντόναλντ Τραμπ ήρθε, όπως πάντα, μέσω Twitter: Ο νέος ένοικος του Λευκού Οίκου συνεχάρη τον Πέρεζ για την εκλογή του. Και συμπλήρωσε ότι ο ίδιος «δεν θα μπορούσε να είναι πιο ευτυχής», υπαινισσόμενος μάλλον ότι θεωρεί τον Πέρεζ αμελητέο αντίπαλο. Ο πρώην υπουργός Εργασίας απάντησε, διαβεβαιώνοντας τον Τραμπ ότι «δεν χρειάζεται να είναι πολύ ευτυχής» και ότι οι Δημοκρατικοί θα γίνουν ο χειρότερος εφιάλτης του.



Follow
Donald J. Trump ✔ @realDonaldTrump
Congratulations to Thomas Perez, who has just been named Chairman of the DNC. I could not be happier for him, or for the Republican Party!
12:02 AM - 26 Feb 2017
22,873 22,873 Retweets 93,030 93,030 likes

http://www.newsbeast.gr/

on 4:56:00 μ.μ.. Filed under , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0

0 σχόλια for Deutsche Welle: Έμπιστος του Ομπάμα ο νέος ηγέτης των Δημοκρατικών

Leave comment

Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου.
ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το blog. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση
"Διάβαζε όχι για ν' αντιλέγεις, να αμφισβητείς, ν' αναιρείς, να διαψεύδεις και ανασκευάζεις, όχι για να πιστεύεις, και να τα παίρνεις όλα για αλήθεια, άλλα για να κρίνεις και να εκτιμάς σωστά την κατάσταση και να σκέφτεσαι σαν λογικός άνθρωπος".

Λίγα λόγια και σταράτα.
Ανεξάρτητο ιστολόγιο.

Δεν έχει σκοπό να θίξει τιμές και υπολήψεις, αλλά ούτε και να γλείψει κανέναν. Στόχος του είναι οι σάπιες νοοτροπίες, καταστάσεις, πολιτικές ..., αλλά και τα καλά θα λέγονται.
Γράφει η αφεντιά μου, φίλοι και συγγενείς.

Ευχαρίστως θα δημοσιεύσω άρθρα και σχόλια αναγνωστών.

Προσοχή όμως. Δεν τα πάω καλά με τα πρακτορικά και τα κατασκοπικά, αλλά αν υποψιαστώ πράκτορες-προβοκάτορες και λοιπούς... agents θα εκραγώ και... ούτε ψύλλος στον κόρφο τους. Ύβρεις και άλλα κακόβουλα αποτελούν επίσης αιτίες... έκρηξης.

Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.

Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Κάποιοι περιμένουν την ευκαιρία για να μας κατηγορήσουν για λογοκλοπή!!! Αγνοώντας βέβαια, πως στο παρόν ιστολόγιο αναγράφουμε ΠΑΝΤΑ την πηγή του κειμένου. Έτσι, παρακαλούμε για την αναγραφή της πηγής των κειμένων, για να αποφεύγονται παρεξηγήσεις. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...

Υ.Γ.: Σχόλια τα οποία θα περιέχουν ύβρεις, θα αποκλείονται
ΘΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΣΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΤΙΣ ΥΠΕΡΣΥΝΔΕΣΕΙΣ (LINKS) ΠΟΥ ΠΙΘΑΝΟΤΑΤΑ ΝΑ ΑΦΗΝΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΥΠΟΚΛΟΠΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΣΑΣ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΚΑΙ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.

 aw2  aw2

ΔΕΝ ΣΩΠΑΙΝΩ ΕΓΩ, ΘΑ ΦΩΝΑΖΩ, ΘΑ ΜΙΛΑΩ ΚΑΙ ΘΑ ΓΡΑΦΩ ΟΣΟ ΖΩ.

<b>ΔΕΝ ΣΩΠΑΙΝΩ ΕΓΩ, ΘΑ ΦΩΝΑΖΩ, ΘΑ ΜΙΛΑΩ ΚΑΙ ΘΑ ΓΡΑΦΩ ΟΣΟ ΖΩ.</b>
loading...

2010 BlogNews Magazine. All Rights Reserved. - Provided by Free Blogger template.