loading...

5 ΜΑΪΟΥ 2010: Θυμάται κανείς τους νεκρούς της Μαρφίν; Η αλητεία των Εξαρχείων και η στάση του ΣΥΡΙΖΑ
















Γράφει ο Μάνος Χατζηγιάννης

Ποιός θυμήθηκε σήμερα από την κατ΄όνομα μόνο κυβέρνηση της Αριστεράς, αλλά και από τον πολιτικό κόσμο εν γένει, την 35χρονη Παρασκευή Ζούλια, την 32χρονη Αγγελική Παπαθανασοπούλου (και το αγέννητο παιδί της) και τον 36χρονο Επαμεινώνδα Τσακάλη;

Ελάχιστοι… Γιατί τα τρία θύματα της τραγωδίας της Μαρφίν δεν λέγονται Γρηγορόπουλος ή Τεμπονέρας. Γιατί τα τρία (μάλλον τέσσερα) θύματα της Μαρφίν δεν χάθηκαν από τη σφαίρα αστυνομικού αλλά από το μπουρλότο κουκουλοφόρου!


Ήταν σαν σήμερα 5 Μαϊου 2010 όταν στην πρωτεύουσα έλαβε χώρα μακράν η μεγαλύτερη πορεία των τελευταίων 20 χρόνων. Και οι προβοκάτορες τι έκαναν; Έκαψαν ή άφησαν να καούν οι άνθρωποι στην Μαρφίν με αποτέλεσμα ο κόσμος να φοβηθεί και να μην ξανακατέβει στις επόμενες πορείες!!!!!!!
Ποιοι είναι οι προβοκάτορες; Κοντά στο νου και η γνώση…

Όσο για τον ΣΥΡΙΖΑ; Τι έκανε τότε το κόμμα της σημερινής κυβερνησης στα γεγονότα του 2010; Ο ΣΥΡΙΖΑ λοιπόν, που κάνει σήμερα ό,τι μπορεί προκειμένου να πείσει και τον τελευταίο αριστερό πως η κυβερνώσα παράταξη δεν έχει καμία σχέση με την έννοια της Αριστεράς τότε γελούσε χαιρέκακα!

Δυστυχώς ναι! Γελουσαν χαιρέκακα στη Βουλή κάποιοι στις 5 του Μάη του 2010 γιατί δεν μπορούσε να τους κατηγορήσει κανείς για υποκινητές των επεισοδίων-όπως έγινε στα Δεκεμβριανά του 2008-μιας και το μπλοκ τους εγκλωβίστηκε και δεν έφτασε στη Βουλή.

Αρκέστηκε να βγάλει την ουρά του απ΄έξω με λίγα λόγια!


Το κόμμα που έδινε ραντεβού στο πεζοδρόμιο όσο ήταν αντιπολίτευση σήμερα ξέχασε τα θύματα της εργατιάς! Γιατί οι τρεις της Μαρφίν είναι τα πραγματικά θύματα της σφαγής της ελληνικής κοινωνίας.

Ο ΣΥΡΙΖΑ που διοργάνωνε πορείες, διαδηλώσεις, συγκεντρώσεις για τα πάντα σιώπησε ηχηρότατα τότε όπως και σήμερα για τον θάνατο των τριών νέων ανθρώπων στην τράπεζα..

Ούτε μια κουβέντα για τους δολοφόνους των Εξαρχείων. Τους ίδιους τους οποίους ανέχεται σήμερα ως κυβέρνηση να κάνουν επεισόδια στο Πολυτεχνείο, να στήνουν αντιεξουσιαστικό ΚΕΠ στην πλατεία Εξαρχείων, να πυρπολούν μέσα μαζικής μεταφοράς, να καταστρέφουν ακυρωτικά μηχανήματα σε σταθμούς του μετρό, να τα βάζουν κάθε Παρασκευή με την άμοιρη διμοιρία των ΜΑΤ στην Χαριλάου Τρικούπη και γενικά να τρομοκρατούν την κοινωνία!

Γιατί στον ΣΥΡΙΖΑ δυστυχώς έμαθαν τόσα χρόνια να υπερασπίζονται εκείνους που νομίζουν ότι κάτω από μια κουκούλα θα κρύψουν τα ανομήματά τους και πως βγάζοντας την θα γίνουν ένα πάλι με την κοινωνία την οποία μισούν από….συνήθεια.

Γιατί στον ΣΥΡΙΖΑ δυσκολεύονται να αντιταχθούν με την αλητεία των Εξαρχείων που δε σέβεται ούτε περιουσίες ούτε ανθρώπινες ζωές,

Όσο για τους δολοφόνους της Μαρφίν, δεν θα τους μάθουμε ποτέ;

Πάντως το περασμένο φθινόπωρο δύο άνδρες που κατηγορήθηκαν κρίθηκαν ομόφωνα αθώοι από το Μικτό Ορκωτό Δικαστήριο της Αθήνας.
Αρχικά, οι κατηγορούμενοι και άλλα πρόσωπα ενεπλάκησαν στην υπόθεση μέσω μίας ανώνυμης επιστολής ενώ εν συνέχεια υπήρχαν φωτογραφίες και μαρτυρίες οι οποίες φέρονταν να τους τοποθετούσαν στο σημείο των επεισοδίων.
Βέβαια, οι μαρτυρίες εν συνέχεια αναιρέθηκαν και στο ακροατήριο δεν υπήρξε κανένας μάρτυρας που να τους αναγνωρίζει ως δράστες των επιθέσεων.

Άρα μηδέν εις το πηλίκον….

Κι έτσι οδεύει στη λήθη μια από τις σημαντικότερες στιγμές της σύγχρονης ελληνικής ιστορίας. Από αυτές που δεν διδάσκονται στα βιβλία. Η τελευταία ίσως μαζική και αυθόρμητη αντίδραση του ελληνικού λαού κόντρα στο σύνδρομο της αιώνιας παθητικότητας κάηκε εκείνη την μέρα και ενταφιάστηκε μαζί με τους νεκρούς της Μαρφίν.





http://www.pentapostagma.gr/

on 11:36:00 π.μ.. Filed under , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0

0 σχόλια for 5 ΜΑΪΟΥ 2010: Θυμάται κανείς τους νεκρούς της Μαρφίν; Η αλητεία των Εξαρχείων και η στάση του ΣΥΡΙΖΑ

Leave comment

Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου.
ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το blog. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση
"Διάβαζε όχι για ν' αντιλέγεις, να αμφισβητείς, ν' αναιρείς, να διαψεύδεις και ανασκευάζεις, όχι για να πιστεύεις, και να τα παίρνεις όλα για αλήθεια, άλλα για να κρίνεις και να εκτιμάς σωστά την κατάσταση και να σκέφτεσαι σαν λογικός άνθρωπος".

Λίγα λόγια και σταράτα.
Ανεξάρτητο ιστολόγιο.

Δεν έχει σκοπό να θίξει τιμές και υπολήψεις, αλλά ούτε και να γλείψει κανέναν. Στόχος του είναι οι σάπιες νοοτροπίες, καταστάσεις, πολιτικές ..., αλλά και τα καλά θα λέγονται.
Γράφει η αφεντιά μου, φίλοι και συγγενείς.

Ευχαρίστως θα δημοσιεύσω άρθρα και σχόλια αναγνωστών.

Προσοχή όμως. Δεν τα πάω καλά με τα πρακτορικά και τα κατασκοπικά, αλλά αν υποψιαστώ πράκτορες-προβοκάτορες και λοιπούς... agents θα εκραγώ και... ούτε ψύλλος στον κόρφο τους. Ύβρεις και άλλα κακόβουλα αποτελούν επίσης αιτίες... έκρηξης.

Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.

Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Κάποιοι περιμένουν την ευκαιρία για να μας κατηγορήσουν για λογοκλοπή!!! Αγνοώντας βέβαια, πως στο παρόν ιστολόγιο αναγράφουμε ΠΑΝΤΑ την πηγή του κειμένου. Έτσι, παρακαλούμε για την αναγραφή της πηγής των κειμένων, για να αποφεύγονται παρεξηγήσεις. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...

Υ.Γ.: Σχόλια τα οποία θα περιέχουν ύβρεις, θα αποκλείονται
ΘΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΣΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΤΙΣ ΥΠΕΡΣΥΝΔΕΣΕΙΣ (LINKS) ΠΟΥ ΠΙΘΑΝΟΤΑΤΑ ΝΑ ΑΦΗΝΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΥΠΟΚΛΟΠΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΣΑΣ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΚΑΙ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.

 aw2  aw2

ΔΕΝ ΣΩΠΑΙΝΩ ΕΓΩ, ΘΑ ΦΩΝΑΖΩ, ΘΑ ΜΙΛΑΩ ΚΑΙ ΘΑ ΓΡΑΦΩ ΟΣΟ ΖΩ.

<b>ΔΕΝ ΣΩΠΑΙΝΩ ΕΓΩ, ΘΑ ΦΩΝΑΖΩ, ΘΑ ΜΙΛΑΩ ΚΑΙ ΘΑ ΓΡΑΦΩ ΟΣΟ ΖΩ.</b>
loading...

2010 BlogNews Magazine. All Rights Reserved. - Provided by Free Blogger template.