loading...

Αγνοώντας κάθε έννοια ασφάλειας πτήσεων από τη πολιτική ηγεσία του ΥΠΕΘΑ με σαφείς ευθύνες της φυσικής ηγεσίας



























Τα όσα συνέβησαν σήμερα δεν είναι πρωτοφανή. Έχουν λάβει χώρα πολλάκις.

Σήμερα τις πρωϊνές ώρες ο Υπουργός Εθνικής Άμυνας Πάνος Καμμένος, συνοδευόμενος από τον Αρχηγό ΓΕΕΘΑ Ναύαρχο Ευάγγελο Αποστολάκη ΠΝ και τον Αρχηγό ΓΕΣ Αντιστράτηγο Αλκιβιάδη Στεφανή, επισκέφθηκε τα νησιά Δονούσα και Αμοργό. Στη Δονούσα, ο Υπουργός Εθνικής Άμυνας πραγματοποίησε τα εγκαίνια του νηπιαγωγείου που κατασκεύασαν οι Ένοπλες Δυνάμεις. Έτσι λοιπόν για πολλοστή φορά συνέβησαν τα εξής:

Για μια ακόμα φορά ο Υπουργός Εθνικής Άμυνας πέταξε πάνω από θάλασσα με μονοκινητήριο ελικόπτερο. Κυβερνήτης του ελικοπτέρου ήταν αξιωματικός ειδικής μονιμότητας από το 1ο ΤΕΑΣ και συγκυβερνήτης ο Πάνος Καμμένος. Μάλιστα, ο συγκεκριμένος αξιωματικός ειδικής μονιμότητας είναι ο προσωπικός χειριστής του Υπουργού. Κάθε φορά που είναι να πετάξει ο Υπουργός φεύγει από Στεφανοβίκειο και πηγαίνει Μέγαρα.
Δεν κατατέθηκε κανένα σχέδιο πτήσης. Είναι πάγια τακτική να μην καταθέτουν σχέδια πτήσης στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας με προφανείς κινδύνους. Αξίζει να τονιστεί, πως στη τελική φάση της ΤΑΜΣ ΠΑΡΜΕΝΙΩΝ 2016 στη Νήσο Χίο δημιουργήθηκε θέμα όταν ο πύργος ελέγχου του αεροδρομίου της Χίου δεν ήξερε για επικείμενη άφιξη ελικοπτέρου νότια του νησιού πλησίον χώρου ασκήσεως των μονάδων της 96 ΑΔΤΕ.
Ο Υπουργός Εθνικής Άμυνας και ο Α/ΓΕΕΘΑ δεν προσγειώθηκαν στο ελικοδρόμιο της νήσου Δονούσας αλλά σε έναν λιμενοβραχιόνα. Το δε ελικοδρόμιο απείχε λιγότερο από ένα χιλιόμετρο από τη χώρα του νησιού. Ο Α/ΓΕΣ πέταξε με ελικόπτερο UH-1H και προσγειώθηκε στο ελικοδρόμιο της νήσου Δονούσας. Για ποιον λόγο δεν πέταξαν όλοι μαζί με ένα υπερσύγχρονο ΝΗ-90 αλλά χρησιμοποιήθηκαν τρια ελικόπτερα τη στιγμή που μπορούσε να γίνει με ένα;
Θα υπάρξει επιτέλους κάποιος ανώτερος ή ανώτατος αξιωματικός να εξηγήσει στον Υπουργό Εθνικής Άμυνας ότι δεν είναι ασφαλές να πετά πάνω από θάλασσα με μονοκινητήριο ελικόπτερο; Και πάνω σε όλα αυτά το δεύτερο ελικόπτερο UH-1H που μετέφερε τον Α/ΓΕΣ παρουσίασε τεχνική βλάβη. Λόγω της βλάβης ήρθε το ΝΗ-90 και πήγε τον Α/ΓΕΣ στα Μέγαρα. Το ίδιο ελικόπτερο μετά την άφιξη του Α/ΓΕΣ στο 2ο ΤΕΑΣ θα έφερνε μηχανικούς και ανταλλακτικά για να επισκευαστεί το UH-1H στη Δονούσα.

Δείτε τα ακριβή σημεία:

Όπως προκύπτει από μια απλή μέτρηση η απόσταση μεταξύ λιμενοβραχιόνα και ελικοδρομίου είναι περίπου ένα χιλιόμετρο. Γιατί ριψοκινδυνεύεται η προσγείωση ενός πτητικού μέσου σε μια προβλήτα ενός λιμένα και όχι σε ένα ασφαλές σημείο όπως το ελικοδρόμιο; Θα υπάρξει κάποτε κάποιος ανώτερος ή ανώτατος αξιωματικός που θα εξηγήσει στον κύριο Υπουργό πως έχουν τα πράγματα στην ασφάλεια πτήσεων;






















Και επειδή τα όσα διαδραματίστηκαν σήμερα δεν είναι τα πρώτα γεγονότα δείτε και ένα παλαιότερο βίντεο:




http://www.triklopodia.gr

on 3:20:00 μ.μ.. Filed under , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0

2 σχόλια for Αγνοώντας κάθε έννοια ασφάλειας πτήσεων από τη πολιτική ηγεσία του ΥΠΕΘΑ με σαφείς ευθύνες της φυσικής ηγεσίας

  1. ελικόπτερα με πλωτήρες επιτρέπεται να υπταντε πάνω απο θάλασσα και λίμνες πλωτήρες έχει αυτό το ελικόπτερο στο βιντεακι ,,,, ο κυβερνήτης του ελικοπτέρου θα κρήνη που θα το προσγείωση με ασφάλεια ...

  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

Leave comment

Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου.
ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το blog. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση
"Διάβαζε όχι για ν' αντιλέγεις, να αμφισβητείς, ν' αναιρείς, να διαψεύδεις και ανασκευάζεις, όχι για να πιστεύεις, και να τα παίρνεις όλα για αλήθεια, άλλα για να κρίνεις και να εκτιμάς σωστά την κατάσταση και να σκέφτεσαι σαν λογικός άνθρωπος".

Λίγα λόγια και σταράτα.
Ανεξάρτητο ιστολόγιο.

Δεν έχει σκοπό να θίξει τιμές και υπολήψεις, αλλά ούτε και να γλείψει κανέναν. Στόχος του είναι οι σάπιες νοοτροπίες, καταστάσεις, πολιτικές ..., αλλά και τα καλά θα λέγονται.
Γράφει η αφεντιά μου, φίλοι και συγγενείς.

Ευχαρίστως θα δημοσιεύσω άρθρα και σχόλια αναγνωστών.

Προσοχή όμως. Δεν τα πάω καλά με τα πρακτορικά και τα κατασκοπικά, αλλά αν υποψιαστώ πράκτορες-προβοκάτορες και λοιπούς... agents θα εκραγώ και... ούτε ψύλλος στον κόρφο τους. Ύβρεις και άλλα κακόβουλα αποτελούν επίσης αιτίες... έκρηξης.

Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.

Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Κάποιοι περιμένουν την ευκαιρία για να μας κατηγορήσουν για λογοκλοπή!!! Αγνοώντας βέβαια, πως στο παρόν ιστολόγιο αναγράφουμε ΠΑΝΤΑ την πηγή του κειμένου. Έτσι, παρακαλούμε για την αναγραφή της πηγής των κειμένων, για να αποφεύγονται παρεξηγήσεις. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...

Υ.Γ.: Σχόλια τα οποία θα περιέχουν ύβρεις, θα αποκλείονται
ΘΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΣΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΤΙΣ ΥΠΕΡΣΥΝΔΕΣΕΙΣ (LINKS) ΠΟΥ ΠΙΘΑΝΟΤΑΤΑ ΝΑ ΑΦΗΝΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΥΠΟΚΛΟΠΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΣΑΣ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΚΑΙ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.

 aw2  aw2

ΔΕΝ ΣΩΠΑΙΝΩ ΕΓΩ, ΘΑ ΦΩΝΑΖΩ, ΘΑ ΜΙΛΑΩ ΚΑΙ ΘΑ ΓΡΑΦΩ ΟΣΟ ΖΩ.

<b>ΔΕΝ ΣΩΠΑΙΝΩ ΕΓΩ, ΘΑ ΦΩΝΑΖΩ, ΘΑ ΜΙΛΑΩ ΚΑΙ ΘΑ ΓΡΑΦΩ ΟΣΟ ΖΩ.</b>
loading...

2010 BlogNews Magazine. All Rights Reserved. - Provided by Free Blogger template.