loading...

ΕΛΛΗΝΕΣ Γονείς ενωθείτε και καταστρέψτε το κακό





























Γράφει ο Βαφειάδης Αναστάσιος vafkanast@gmail.com

Με αφορμή τα θέματα (μεταξύ και άλλων, όπως η θεματική εβδομάδα και τα μαθήματα σεξουαλικού προσανατολισμού) που έχουν συμπεριλάβει από το Υπουργείο Παιδείας, και ειδικότερα στα Θρησκευτικά του Δημοτικού Σχολείου, και συγκεκριμένα από την Γ’ Τάξη, που σκοπός τους ήταν να μετατρέψουν το μάθημα των Θρησκευτικών από Γνωσιακό σε Κατηχητικό, ώστε να δημιουργήσουν ερωτηματικά στα παιδιά μας για τις άλλες θρησκείες, και να τα προσηλυτίσουν αργότερα χωρίς κόπο,,, θέλω να αναφέρω τα παρακάτω..

Επειδή και γω είμαι γονέας, με το παιδί μου στην Γ’ Τάξη Δημοτικού, και επειδή θα λάβω όλα τα απαραίτητα μέτρα που χρειάζονται για να αποφύγω αυτές τις ύπουλες και υποχθόνιες κινήσεις του Υπουργείου Παιδείας, θα πρέπει να γνωρίζετε ότι βάση απόφασης του Υπουργείου, η Τρίτη κατά σειρά που είναι σε ισχύ από το 2008, τα Ορθόδοξα παιδιά δεν δικαιούνται απαλλαγές από το μάθημα των Θρησκευτικών, ενώ τα αλλόθρησκα παιδιά δικαιούνται εφόσον το επιθυμούν.

Με άλλα λόγια, όποιο αλλόθρησκο παιδί ενοχλείται από το μάθημα των Θρησκευτικών, μπορεί με αίτηση γονέα να απαλλαγεί από αυτό, ενώ τα Ορθόδοξα παιδιά,,, δεν έχουν αυτό το δικαίωμα,,,,, και ιδίως τώρα που έχουν συμπεριλάβει και μαθήματα άλλων Θρησκειών.

Η ευθύνη δεν ανήκει αποκλειστικά στην παρούσα Κυβέρνηση,,, αλλά στην Κυβέρνηση του 2008, με τον τότε (;) Υπουργό Παιδείας…!!!!!

Δηλαδή όλες οι Κυβερνήσεις με λίγα λόγια φέρουν μεγάλη ευθύνη για όσα συμβαίνουν….

Παρόλα αυτά,,, υπάρχει απόφαση του ΟΑΣΕ που στηρίζει ότι και τα Ορθόδοξα Παιδιά μπορούν να απέχουν από το μάθημα των Θρησκευτικών όταν αυτό έχει χαρακτήρα προσηλυτισμού,,, όπως αυτό στα παιδιά μας…!!!!!

Την περασμένη χρονιά, οι γονείς είχαν προθεσμία 10 ημερολογιακών ημερών για την αίτηση απαλλαγής,, που αυτό κατά πάσα πιθανότητα ισχύει και φέτος…..

Για περισσότερες πληροφορίες και βοήθεια, από τον ΠΛΕΟΝ ΑΡΜΟΔΙΟ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΟΥ ΤΑ ΛΕΕΙ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΑ ΔΟΝΤΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΦΟΒΑΤΑΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΛΕΜΑΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΥΝΗΓΑΕΙ,,,, σας παραπέμπω στον κύριο ΚΥΡΙΑΚΟ ΚΥΡΙΑΖΟΠΟΥΛΟ…..

Ο κύριος Κυριαζόπουλος είναι Επίκουρος Καθηγητής Εκκλησιαστικού Δικαίου, Τμήμα Νομικής, Α.Π.Θ. ο οποίος είναι και ιδιοκτήτης του Πνευματικού Κατηχητικού “Θεογνωσία” και μέσα από την ιστοσελίδα του υπάρχει προ – συμπληρωμένη αίτηση απαλλαγής από τα Θρησκευτικά, όπου μπορείτε να κατεβάσετε και να εκτυπώσετε, καθώς και να συμπεριλάβετε στην αίτηση και την νομική επιχειρηματολογία που έχει, που αποτελείτε από 21 σελίδες…

Έχει μεγάλη σημασία να διαβάσετε την Νομική Επιχειρηματολογία του, και για όσους δεν μπορούν να διαβάσουν τόσες σελίδες,,, ας ξεκινήσουν από την σελίδα 15…. Αν και όλες είναι απαραίτητες να τις διαβάσετε…

Εδώ η σελίδα του Θεογνωσία http://www.theognosia.gr/el/

Εδώ η σελίδα για να κατεβάσετε την αίτηση απαλλαγής Θρησκευτικών, καθώς και την Νομική επιχειρηματολογία που πρέπει να συνοδεύει την αίτηση απαλλαγής >>>>>>

Για περισσότερες πληροφορίες, και κατόπιν άδειας του ιδίου, σας γράφω το email του Καθηγητή – Δικηγόρου, κύριου Κυριαζόπουλου Κυριάκου kk.law.office@gmail.com

Να σημειωθεί, πως ο Κύριος Κυριαζόπουλος Κυριάκος, μπορεί να παρευρεθεί σε δημόσιες ομιλίες σε πόλεις της χώρας, για να παρουσιάσει αναλυτικά και εκτενέστατα τα σοβαρά αυτά θέματα.

“Όποιος φοβάται τους άλλους, γίνεται δούλος χωρίς να το’ χει αντιληφθεί… Αντισθένης”

Με εκτίμηση

Βαφειάδης Αναστάσιος vafkanast@gmail.com


on 12:05:00 μ.μ.. Filed under , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0

0 σχόλια for ΕΛΛΗΝΕΣ Γονείς ενωθείτε και καταστρέψτε το κακό

Leave comment

Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου.
ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το blog. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση
"Διάβαζε όχι για ν' αντιλέγεις, να αμφισβητείς, ν' αναιρείς, να διαψεύδεις και ανασκευάζεις, όχι για να πιστεύεις, και να τα παίρνεις όλα για αλήθεια, άλλα για να κρίνεις και να εκτιμάς σωστά την κατάσταση και να σκέφτεσαι σαν λογικός άνθρωπος".

Λίγα λόγια και σταράτα.
Ανεξάρτητο ιστολόγιο.

Δεν έχει σκοπό να θίξει τιμές και υπολήψεις, αλλά ούτε και να γλείψει κανέναν. Στόχος του είναι οι σάπιες νοοτροπίες, καταστάσεις, πολιτικές ..., αλλά και τα καλά θα λέγονται.
Γράφει η αφεντιά μου, φίλοι και συγγενείς.

Ευχαρίστως θα δημοσιεύσω άρθρα και σχόλια αναγνωστών.

Προσοχή όμως. Δεν τα πάω καλά με τα πρακτορικά και τα κατασκοπικά, αλλά αν υποψιαστώ πράκτορες-προβοκάτορες και λοιπούς... agents θα εκραγώ και... ούτε ψύλλος στον κόρφο τους. Ύβρεις και άλλα κακόβουλα αποτελούν επίσης αιτίες... έκρηξης.

Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.

Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Κάποιοι περιμένουν την ευκαιρία για να μας κατηγορήσουν για λογοκλοπή!!! Αγνοώντας βέβαια, πως στο παρόν ιστολόγιο αναγράφουμε ΠΑΝΤΑ την πηγή του κειμένου. Έτσι, παρακαλούμε για την αναγραφή της πηγής των κειμένων, για να αποφεύγονται παρεξηγήσεις. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...

Υ.Γ.: Σχόλια τα οποία θα περιέχουν ύβρεις, θα αποκλείονται
ΘΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΣΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΤΙΣ ΥΠΕΡΣΥΝΔΕΣΕΙΣ (LINKS) ΠΟΥ ΠΙΘΑΝΟΤΑΤΑ ΝΑ ΑΦΗΝΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΥΠΟΚΛΟΠΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΣΑΣ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΚΑΙ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.

 aw2  aw2

ΔΕΝ ΣΩΠΑΙΝΩ ΕΓΩ, ΘΑ ΦΩΝΑΖΩ, ΘΑ ΜΙΛΑΩ ΚΑΙ ΘΑ ΓΡΑΦΩ ΟΣΟ ΖΩ.

<b>ΔΕΝ ΣΩΠΑΙΝΩ ΕΓΩ, ΘΑ ΦΩΝΑΖΩ, ΘΑ ΜΙΛΑΩ ΚΑΙ ΘΑ ΓΡΑΦΩ ΟΣΟ ΖΩ.</b>
loading...

2010 BlogNews Magazine. All Rights Reserved. - Provided by Free Blogger template.