Καταραμένη φτώχεια! Ο Πάνος Καμμένος με τζάγκουαρ ψωνίζει στο Λονδίνο!!! (φωτο)
ΠΑΝΟΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ, ΠΟΛΙΤΙΚΗ, ΡΟΗ 3:25:00 μ.μ.

ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ Ο ΛΑΟΣ ΣΤΕΝΑΖΕΙ ΣΤΟΥΣ ΦΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΒΙΩΝΕΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΛΥΤΗΣ ΦΤΩΧΕΙΑΣ Ο ΚΑΜΜΕΝΟΣ ΚΑΝΕΙ SHOPPING THERAPY
- Δείτε τον να ψωνίζει στο Λονδίνο με τη τζάγκουάρ του την ώρα που ο λαός στενάζει κάτω από το ζυγό των μνημονίων.
Την Παρασκευή 16/09/2017, το μεσημέρι, συνελήφθη από το φωτογραφικό φακό της εφημερίδας «Κυριακάτικη Ελευθερία του Τύπου», να πραγματοποιεί ξένοιαστος κι ανέμελος τα ψώνια του και να τα τοποθετεί στο πολυτελές αυτοκίνητό του.

Άλλωστε και πλούσιος είναι και σκαφάτος είναι, όπως φαίνεται από τη φορολογική του δήλωση(ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ)

Βεβαίως, ο κ. Καμμένος δεν είναι η πρώτη φορά που κάνει επίδειξη της οικονομικής του επιφάνειας. Θα θυμάστε βεβαίως όταν ανακοίνωσε από το βήμα της Βουλής το πετσόκομμα των συντάξεων των 300 ευρώ με ζώνη Hermes!!!Αξέχαστη εικόνα.
Να τα λέμε κι αυτά και να τα δείχνουμε για να ξέρει ο ελληνικός λαός ποιους πληρώνει και που πάνε οι φόροι που καταβάλλει, πληρώνοντάς τους με αίμα.
Φανταστείτε να είχε και κάποιο επάγγελμα ο κ. Καμμένος. Θα αγόραζε όλο το Λονδίνο... στο πλαίσιο του shopping therapy που κάνει για να ξεφύγει από τα προβλήματα και να ξεσκάσει...
Συμπέρασμα: Λεφτά υπάρχουν...
http://www.newsbomb.gr/
O Καμμένος για shopping με Τζάγκουαρ στο Λονδίνο [Φωτορεπορτάζ]

Ο φακός συνέλαβε τον κ. Καμμένο να «αποδρά» από το πολυτελές κατάστημα «Selfridges» στην Oxford Street, στο κέντρο του Λονδίνου, την περασμένη Παρασκευή, στις 3.30 μ.μ. (1.30 μ.μ. ώρα Λονδίνου) με σακούλες γεμάτες ψώνια.
Για να αποφύγει την ταλαιπωρία, επιβιβάστηκε σε μια μαύρη Jaguar που τον περίμενε σχεδόν στη μέση του δρόμου, αφού προηγουμένως οι συνεργάτες του τον βοήθησαν να απαλλαγεί από τα ψώνια τοποθετώντας τα στο πορτ μπαγκάζ του πολυτελούς αυτοκινήτου.
Ολα αυτά την ώρα που τον απασχολούσε η δικαστική εξέλιξη της εμπλοκής του στο Καμμένος gate, την οποία έσπευσε να αποδώσει σε «σκευωρία» που κάποιοι επιχειρούσαν να στήσουν εις βάρος του.
Ο κ. Καμμένος βρέθηκε στο Λονδίνο -τις μέρες που η κυβέρνηση δοκιμαζόταν σκληρά από την εμπλοκή της επένδυσης στη Χαλκιδική μέχρι την εκτεταμένη ρύπανση λόγω της πετρελαιοκηλίδας στον Σαρωνικόγια να επισκεφθεί τη διεθνή έκθεση οπλικών συστημάτων DSEI, όπου συναντήθηκε και με εκπροσώπους ελληνικών εταιρειών αμυντικού εξοπλισμού μεταξύ άλλων και με τον κ. Χριστιανό Χατζημηνά της εταιρείας Theon (με τις περίφημες διόπτρες νυχτερινής σκόπευσης). Συναντήθηκε επίσης με τον Βρετανό ομόλογό του κ. Μάικλ Φάλον. Είχε την ευκαιρία να δει από πρώτο χέρι σύγχρονα οπλικά συστήματα και έγινε δέκτης του ενδιαφέροντος των εταιρειών για πωλήσεις…
Μάλιστα, την περασμένη Τρίτη την έκθεση επισκέφθηκε και ο αναπληρωτής υπουργός Αμυνας Δημήτρης Βίτσας. Ωστόσο ο υπουργός βρήκε τον χρόνο να εξορμήσει στο εμπορικό κέντρο του Λονδίνου για να κάνει τα ψώνια του. Δεν στάθηκε εμπόδιο ούτε η κάθε άλλο παρά άνετη εισοδηματική του κατάσταση, όπως την αποτύπωσε ο ίδιος και στο «πόθεν έσχες» που κατέθεσε στη Βουλή. Στην τελευταία δήλωσή του για το 2014 ο κ. Καμμένος εμφανίζει 78.683,19 ευρώ από μισθοδοσία και 73.950 ευρώ από ενοίκια.
Φαίνεται ότι ο κ. Καμμένος αφήνει στην άκρη μέρος των εισοδημάτων του για να απολαμβάνει τις αγορές του, όταν ταξιδεύει επίσημα ή ανεπίσημα στας Ευρώπας...


http://www.parapolitika.gr/
Σχόλιο Ζείδωρον:
Τύποι σαν τον Πάνο Καμμένο,που όχι μόνο δεν στερήθηκαν ποτέ τίποτα στη ζωή τους,αλλά αντίθετα τα είχαν όλα πλουσιοπάροχα κι ακούραστα ακόμα και να θέλουν δεν μπορούν να νιώσουν τον άνεργο,τον άστεγο,το φτωχό,τον χαμηλοσυνταξιούχο!
Το να πεταχτεί τρεις ώρες στο Λονδίνο για ψώνια είναι γι' αυτόν το δικό μας πέταγμα στο ψιλικατζίδικο της γειτονιάς για μια χούφτα φασόλια και μισή φρατζόλα ψωμί....
Ολως περιέργως πάντως ο συνήθως λαλίστατος υπουργός δεν έχει απαντήσει μέχρι στιγμής από κανένα μέσον κοινωνικής δικτύωσης που χρησιμοποιεί!
http://zeidoron.blogspot.gr
