loading...

Καταραμένη φτώχεια! Ο Πάνος Καμμένος με τζάγκουαρ ψωνίζει στο Λονδίνο!!! (φωτο)






































ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ Ο ΛΑΟΣ ΣΤΕΝΑΖΕΙ ΣΤΟΥΣ ΦΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΒΙΩΝΕΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΛΥΤΗΣ ΦΤΩΧΕΙΑΣ Ο ΚΑΜΜΕΝΟΣ ΚΑΝΕΙ SHOPPING THERAPY


Για άλλη μια φορά ο υπουργός Εθνικής Άμυνας, Πάνος Καμμένος, απασχολεί αρνητικά την ειδησεογραφία και... κρεμιέται στα μανταλάκια εξαιτίας των παθών του για μεγάλη ζωή
- Δείτε τον να ψωνίζει στο Λονδίνο με τη τζάγκουάρ του την ώρα που ο λαός στενάζει κάτω από το ζυγό των μνημονίων.

Την Παρασκευή 16/09/2017, το μεσημέρι, συνελήφθη από το φωτογραφικό φακό της εφημερίδας «Κυριακάτικη Ελευθερία του Τύπου», να πραγματοποιεί ξένοιαστος κι ανέμελος τα ψώνια του και να τα τοποθετεί στο πολυτελές αυτοκίνητό του.





































Προφανώς και είναι δικαίωμά του κ. Καμμένου να ψωνίζει όπου θέλει και να κυκλοφορεί με ότι αυτοκίνητο θέλει...

Άλλωστε και πλούσιος είναι και σκαφάτος είναι, όπως φαίνεται από τη φορολογική του δήλωση(ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ)


























Καλό θα είναι, ο κύριος υπουργός να είναι πιο προσεκτικός στις δημόσιες εμφανίσεις του και να μην προκαλεί τον ελληνικό λαό που δεν έχει να πληρώσει ούτε την εφορία, ούτε τον ΕΝΦΙΑ, ούτε τη ΔΕΗ, ούτε καν τα βιβλία και τα τετράδια των παιδιών του...

Βεβαίως, ο κ. Καμμένος δεν είναι η πρώτη φορά που κάνει επίδειξη της οικονομικής του επιφάνειας. Θα θυμάστε βεβαίως όταν ανακοίνωσε από το βήμα της Βουλής το πετσόκομμα των συντάξεων των 300 ευρώ με ζώνη Hermes!!!Αξέχαστη εικόνα.

Να τα λέμε κι αυτά και να τα δείχνουμε για να ξέρει ο ελληνικός λαός ποιους πληρώνει και που πάνε οι φόροι που καταβάλλει, πληρώνοντάς τους με αίμα.

Φανταστείτε να είχε και κάποιο επάγγελμα ο κ. Καμμένος. Θα αγόραζε όλο το Λονδίνο... στο πλαίσιο του shopping therapy που κάνει για να ξεφύγει από τα προβλήματα και να ξεσκάσει...

Συμπέρασμα: Λεφτά υπάρχουν...
http://www.newsbomb.gr/

O Καμμένος για shopping με Τζάγκουαρ στο Λονδίνο [Φωτορεπορτάζ]

























Tην ώρα που ο υπουργός Αμυνας Πάνος Καμμένος διαστρέβλωνε την πραγματικότητα σχετικά με την υπόθεση του «Noor One», απαλλάσσοντας προκαταβολικά τον εαυτό του από τις βαριές ευθύνες -που αναμένεται φυσικά να διερευνήσει η Βουλή-, δεν έχανε την ευκαιρία να επιδοθεί σε ένα λυτρωτικό shopping therapy στην καρδιά του Λονδίνου.

Ο φακός συνέλαβε τον κ. Καμμένο να «αποδρά» από το πολυτελές κατάστημα «Selfridges» στην Oxford Street, στο κέντρο του Λονδίνου, την περασμένη Παρασκευή, στις 3.30 μ.μ. (1.30 μ.μ. ώρα Λονδίνου) με σακούλες γεμάτες ψώνια.

Για να αποφύγει την ταλαιπωρία, επιβιβάστηκε σε μια μαύρη Jaguar που τον περίμενε σχεδόν στη μέση του δρόμου, αφού προηγουμένως οι συνεργάτες του τον βοήθησαν να απαλλαγεί από τα ψώνια τοποθετώντας τα στο πορτ μπαγκάζ του πολυτελούς αυτοκινήτου.

Ολα αυτά την ώρα που τον απασχολούσε η δικαστική εξέλιξη της εμπλοκής του στο Καμμένος gate, την οποία έσπευσε να αποδώσει σε «σκευωρία» που κάποιοι επιχειρούσαν να στήσουν εις βάρος του.

Ο κ. Καμμένος βρέθηκε στο Λονδίνο -τις μέρες που η κυβέρνηση δοκιμαζόταν σκληρά από την εμπλοκή της επένδυσης στη Χαλκιδική μέχρι την εκτεταμένη ρύπανση λόγω της πετρελαιοκηλίδας στον Σαρωνικόγια να επισκεφθεί τη διεθνή έκθεση οπλικών συστημάτων DSEI, όπου συναντήθηκε και με εκπροσώπους ελληνικών εταιρειών αμυντικού εξοπλισμού μεταξύ άλλων και με τον κ. Χριστιανό Χατζημηνά της εταιρείας Theon (με τις περίφημες διόπτρες νυχτερινής σκόπευσης). Συναντήθηκε επίσης με τον Βρετανό ομόλογό του κ. Μάικλ Φάλον. Είχε την ευκαιρία να δει από πρώτο χέρι σύγχρονα οπλικά συστήματα και έγινε δέκτης του ενδιαφέροντος των εταιρειών για πωλήσεις…

Μάλιστα, την περασμένη Τρίτη την έκθεση επισκέφθηκε και ο αναπληρωτής υπουργός Αμυνας Δημήτρης Βίτσας. Ωστόσο ο υπουργός βρήκε τον χρόνο να εξορμήσει στο εμπορικό κέντρο του Λονδίνου για να κάνει τα ψώνια του. Δεν στάθηκε εμπόδιο ούτε η κάθε άλλο παρά άνετη εισοδηματική του κατάσταση, όπως την αποτύπωσε ο ίδιος και στο «πόθεν έσχες» που κατέθεσε στη Βουλή. Στην τελευταία δήλωσή του για το 2014 ο κ. Καμμένος εμφανίζει 78.683,19 ευρώ από μισθοδοσία και 73.950 ευρώ από ενοίκια.

Φαίνεται ότι ο κ. Καμμένος αφήνει στην άκρη μέρος των εισοδημάτων του για να απολαμβάνει τις αγορές του, όταν ταξιδεύει επίσημα ή ανεπίσημα στας Ευρώπας...
















































Διαβάστε το αναλυτικό ρεπορτάζ στην Κυριακάτικη Ελευθερία του Τύπου που κυκλοφορεί

http://www.parapolitika.gr/

Σχόλιο Ζείδωρον:
Τύποι σαν τον Πάνο Καμμένο,που όχι μόνο δεν στερήθηκαν ποτέ τίποτα στη ζωή τους,αλλά αντίθετα τα είχαν όλα πλουσιοπάροχα κι ακούραστα ακόμα και να θέλουν δεν μπορούν να νιώσουν τον άνεργο,τον άστεγο,το φτωχό,τον χαμηλοσυνταξιούχο!

Το να πεταχτεί τρεις ώρες στο Λονδίνο για ψώνια είναι γι' αυτόν το δικό μας πέταγμα στο ψιλικατζίδικο της γειτονιάς για μια χούφτα φασόλια και μισή φρατζόλα ψωμί....

Ολως περιέργως πάντως ο συνήθως λαλίστατος υπουργός δεν έχει απαντήσει μέχρι στιγμής από κανένα μέσον κοινωνικής δικτύωσης που χρησιμοποιεί!

http://zeidoron.blogspot.gr

on 3:25:00 μ.μ.. Filed under , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0

0 σχόλια for Καταραμένη φτώχεια! Ο Πάνος Καμμένος με τζάγκουαρ ψωνίζει στο Λονδίνο!!! (φωτο)

Leave comment

Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου.
ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το blog. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση
"Διάβαζε όχι για ν' αντιλέγεις, να αμφισβητείς, ν' αναιρείς, να διαψεύδεις και ανασκευάζεις, όχι για να πιστεύεις, και να τα παίρνεις όλα για αλήθεια, άλλα για να κρίνεις και να εκτιμάς σωστά την κατάσταση και να σκέφτεσαι σαν λογικός άνθρωπος".

Λίγα λόγια και σταράτα.
Ανεξάρτητο ιστολόγιο.

Δεν έχει σκοπό να θίξει τιμές και υπολήψεις, αλλά ούτε και να γλείψει κανέναν. Στόχος του είναι οι σάπιες νοοτροπίες, καταστάσεις, πολιτικές ..., αλλά και τα καλά θα λέγονται.
Γράφει η αφεντιά μου, φίλοι και συγγενείς.

Ευχαρίστως θα δημοσιεύσω άρθρα και σχόλια αναγνωστών.

Προσοχή όμως. Δεν τα πάω καλά με τα πρακτορικά και τα κατασκοπικά, αλλά αν υποψιαστώ πράκτορες-προβοκάτορες και λοιπούς... agents θα εκραγώ και... ούτε ψύλλος στον κόρφο τους. Ύβρεις και άλλα κακόβουλα αποτελούν επίσης αιτίες... έκρηξης.

Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.

Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Κάποιοι περιμένουν την ευκαιρία για να μας κατηγορήσουν για λογοκλοπή!!! Αγνοώντας βέβαια, πως στο παρόν ιστολόγιο αναγράφουμε ΠΑΝΤΑ την πηγή του κειμένου. Έτσι, παρακαλούμε για την αναγραφή της πηγής των κειμένων, για να αποφεύγονται παρεξηγήσεις. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...

Υ.Γ.: Σχόλια τα οποία θα περιέχουν ύβρεις, θα αποκλείονται
ΘΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΣΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΤΙΣ ΥΠΕΡΣΥΝΔΕΣΕΙΣ (LINKS) ΠΟΥ ΠΙΘΑΝΟΤΑΤΑ ΝΑ ΑΦΗΝΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΥΠΟΚΛΟΠΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΣΑΣ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΚΑΙ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.

 aw2  aw2

ΔΕΝ ΣΩΠΑΙΝΩ ΕΓΩ, ΘΑ ΦΩΝΑΖΩ, ΘΑ ΜΙΛΑΩ ΚΑΙ ΘΑ ΓΡΑΦΩ ΟΣΟ ΖΩ.

<b>ΔΕΝ ΣΩΠΑΙΝΩ ΕΓΩ, ΘΑ ΦΩΝΑΖΩ, ΘΑ ΜΙΛΑΩ ΚΑΙ ΘΑ ΓΡΑΦΩ ΟΣΟ ΖΩ.</b>
loading...

2010 BlogNews Magazine. All Rights Reserved. - Provided by Free Blogger template.