loading...

Δεν θα πεθάνουμε ποτέ κουφάλα νεκροθάφτη






































Προς Θεού,δεν έχουμε τίποτα με τη συμπαθέστατη τάξη των νεκροθαφτών,που επιτελούν ένα από τα πιο δύσκολα κοινωνικά έργα,αφού ανέλαβαν να μας μεταφέρουν με ασφάλεια στην τελευταία μας κατοικία.

Στόχος μας είναι οι λεχρίτες πολιτικοί που θέλουν να μας πεθάνουν πριν την ώρα μας...

Και για να μην πολυλογούμε αναφερόμαστε ευθέως στην κυβέρνηση των ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ,στο Γιώργο Κατρούγκαλο και στους βουλευτές που ψήφισαν και με τα δυό τους τα χεράκια το νόμο 4387/2016 που αφορά "Ενιαίο Σύστημα Κοινωνικής Ασφάλειας - Μεταρρύθμιση ασφαλιστικού-συνταξιοδοτικού συστήματος κλπ".

Συγκεκριμένα αναφερόμαστε στη ρύθμιση για τις Συντάξεις χηρείας,όπου οι "σοφοί" του Κατρούγκαλου σοφίστηκαν να επιβάλουν ρήτρα θανάτου για να γλιτώσουν κάποια χρήματα,ώστε να βολεύουν ημετέρους στο Δημόσιο,να ανακαινίζουν τα γραφεία τους,να κάνουν ταξιδάκια αναψυχής οι κύριοι και οι κυρίες τους με το πρωθυπουργικό αεροπλάνο,να αγοράζουν εξοπλιστικά προγράμματα που δεν πρόκειται να χρησιμοποιήσουν ποτέ και λοιπά ρουσφέτια....

Πρόκειται για ένα θέμα τραγικό,που αφορά χιλιάδες οικογένειες, η θέσπιση ορίου ηλικίας στα 55 έτη για χορήγηση συντάξεων χηρείας,που όχι μόνο κόβει τη σύνταξη κατά 50%,αλλά την καταργεί τελείως αν η χήρα δεν είναι 55 ετών πριν πεθάνει ο συνταξιούχος.

Δεν μπορείτε να φανταστείτε πως είναι να παρακαλάς το Θεό να ζήσεις ακόμα λίγες μέρες για να μην αφήσεις τη σύζυγό σου ξεκρέμαστη γιατί έτσι γούσταρε ο Κατρούγκαλος,οι "σοφοί" του και η μπετόν-αρμέ παρέα των 153 βουλευτών των ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ που εκτελούν τις εντολές των δανειστών με φανατική ευλάβεια.... μη δίνοντας δεκάρα για τη ζωή των Ελλήνων,για τους οποίους υποτίθεται πως κυβερνούν αυτό τον τόπο.

Πρόσφατα θα διαβάσατε το δράμα ετοιμοθάνατου Λαρισαίου που παρακαλούσε τους γιατρούς να τον κρατήσουν πέντε μέρες ακόμα στη ζωή για να κλείσει η γυναίκα του τα 55!

Διαβάστε κατά λέξη τι λέει ο σχετικός νόμος των ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ(ν. 4387/2016):
"Εάν ο θάνατος επέλθει, προτού συμπληρωθεί το ως άνω όριο ηλικίας, η σύνταξη καταβάλλεται στον επιζώντα σύζυγο για μία τριετία. Μετά την πάροδο της τριετίας, ελέγχεται, εάν ο επιζών σύζυγος συμπλήρωσε ή όχι το 55ο έτος της ηλικίας. Εάν κατά τη διάρκεια της τριετίας ο επιζών σύζυγος συμπληρώσει το 55ο έτος της ηλικίας, η καταβολή της σύνταξης διακόπτεται, μόλις συμπληρωθεί η τριετία και άρχεται εκ νέου με τη συμπλήρωση του 67ου έτους της ηλικίας. Εάν κατά τη διάρκεια της τριετίας δεν έχει συμπληρωθεί το 55ο έτος, διακόπτεται η καταβολή της σύνταξης με τη λήξη της τριετίας και δεν επαναχορηγείται...."

Αυτά σοφίστηκαν οι "σοφοί" και οι 153 χωρίς δεύτερη σκέψη και με περισσή αναλγησία τα έκαναν νόμο του κράτους αφήνοντας στο έλεος του Θεού χιλιάδες άτυχους/άτυχες συμπολίτες/σες μας,καταχραζόμενοι έτσι τα χιλιάδες ευρώ που κατέβαλε υποχρεωτικά ο αποθανών συνταξιούχος ως ασφαλιστικές εισφορές με το αίμα του και τον ιδρώτα του εργαζόμενος ακόμα και 40 χρόνια.

Αυτό το δράμα το περάσαμε και μεις από τον Μαϊο του 2016 που ψηφίστηκε ο νόμος Κατρούγκαλου μέχρι και σήμερα που η σύζυγος έκλεισε το όριο ηλικίας που έβαλε ο νόμος των ανάλγητων πολιτικών και πλέον μπορούμε να κοιμόμαστε ήσυχοι,όσο αυτό είναι δυνατόν με τις περικοπές που αναμένονται από το νέο έτος....

Φιλάκια Κατρούγκαλε κι ελπίζουμε να σου πέρασε το κάψιμο στα πόδια (εξ ου και οι σαγιονάρες με το κουστούμι στη φωτο)!

Και να θυμάσαι:Δεν θα πεθάνουμε ποτέ κουφάλα νεκροθάφτη.... ό,τι κι αν κατεβάσουν τ' αρρωστημένα σας μυαλά για να μας ξεκάνετε!

Διαβάστε σχετικά:
Ολα όσα αφορούν τις Συντάξεις χηρείας: Οι προϋποθέσεις χορήγησης και τα ποσά - Εγκύκλιος και παραδείγματα

Ολόκληρος ο νόμος Κατρούγκαλου ΕΔΩ


http://zeidoron.blogspot.gr/

on 5:19:00 μ.μ.. Filed under , , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0

0 σχόλια for Δεν θα πεθάνουμε ποτέ κουφάλα νεκροθάφτη

Leave comment

Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου.
ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το blog. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση
"Διάβαζε όχι για ν' αντιλέγεις, να αμφισβητείς, ν' αναιρείς, να διαψεύδεις και ανασκευάζεις, όχι για να πιστεύεις, και να τα παίρνεις όλα για αλήθεια, άλλα για να κρίνεις και να εκτιμάς σωστά την κατάσταση και να σκέφτεσαι σαν λογικός άνθρωπος".

Λίγα λόγια και σταράτα.
Ανεξάρτητο ιστολόγιο.

Δεν έχει σκοπό να θίξει τιμές και υπολήψεις, αλλά ούτε και να γλείψει κανέναν. Στόχος του είναι οι σάπιες νοοτροπίες, καταστάσεις, πολιτικές ..., αλλά και τα καλά θα λέγονται.
Γράφει η αφεντιά μου, φίλοι και συγγενείς.

Ευχαρίστως θα δημοσιεύσω άρθρα και σχόλια αναγνωστών.

Προσοχή όμως. Δεν τα πάω καλά με τα πρακτορικά και τα κατασκοπικά, αλλά αν υποψιαστώ πράκτορες-προβοκάτορες και λοιπούς... agents θα εκραγώ και... ούτε ψύλλος στον κόρφο τους. Ύβρεις και άλλα κακόβουλα αποτελούν επίσης αιτίες... έκρηξης.

Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.

Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Κάποιοι περιμένουν την ευκαιρία για να μας κατηγορήσουν για λογοκλοπή!!! Αγνοώντας βέβαια, πως στο παρόν ιστολόγιο αναγράφουμε ΠΑΝΤΑ την πηγή του κειμένου. Έτσι, παρακαλούμε για την αναγραφή της πηγής των κειμένων, για να αποφεύγονται παρεξηγήσεις. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...

Υ.Γ.: Σχόλια τα οποία θα περιέχουν ύβρεις, θα αποκλείονται
ΘΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΣΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΤΙΣ ΥΠΕΡΣΥΝΔΕΣΕΙΣ (LINKS) ΠΟΥ ΠΙΘΑΝΟΤΑΤΑ ΝΑ ΑΦΗΝΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΥΠΟΚΛΟΠΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΣΑΣ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΚΑΙ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.

 aw2  aw2

ΔΕΝ ΣΩΠΑΙΝΩ ΕΓΩ, ΘΑ ΦΩΝΑΖΩ, ΘΑ ΜΙΛΑΩ ΚΑΙ ΘΑ ΓΡΑΦΩ ΟΣΟ ΖΩ.

<b>ΔΕΝ ΣΩΠΑΙΝΩ ΕΓΩ, ΘΑ ΦΩΝΑΖΩ, ΘΑ ΜΙΛΑΩ ΚΑΙ ΘΑ ΓΡΑΦΩ ΟΣΟ ΖΩ.</b>
loading...

2010 BlogNews Magazine. All Rights Reserved. - Provided by Free Blogger template.