loading...

Αθήνα Θεσσαλονίκη σε 3,5 ώρες με τρένο – Αυτό είναι το «λευκό βέλος» που τρέχει με 250 χιλιόμετρα (βίντεο)
























Εφικτή θα έχει καταστεί η μείωση της χρονικής διάρκειας του σιδηροδρομικού ταξιδιού Αθήνα – Θεσσαλονίκη στις 3,5 ώρες το τέλος του 2019, σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο του Οργανισμού Σιδηροδρόμων Ελλάδος (ΟΣΕ), Κωνσταντίνο Πετράκη. Μιλώντας στο ραδιόφωνο του ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο κ. Πετράκης εξήγησε πώς μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους αναμένεται να έχει καταστεί λειτουργικό το νέο τμήμα Τιθορέας-Δομοκού της σιδηροδρομικής γραμμής, που αποτελεί σημαντικό βήμα για την επίτευξη του στόχου των 3,5 ωρών.

«Μέχρι το τέλος του χρόνου ελπίζουμε ότι θα είναι λειτουργικό το νέο κομμάτι από την Τιθορέα στο Δομοκό. Το ορεινό κομμάτι που γίνονται οι μεγάλες καθυστερήσεις, θα φύγει από τον βασικό άξονα και θα μπει μια καινούργια διπλή γραμμή, δύο μεγάλες σήραγγες, οι οποίες τρυπούν το βουνό, μειώνοντας την απόσταση και αυτό είναι το πρώτο βήμα για τον στόχο των 3,5 ωρών, ο οποίος θα είναι εφικτός στο τέλος του 2019, όταν θα ολοκληρωθούν και τα ηλεκτρονικά συστήματα διαχείρισης της κυκλοφορίας» τόνισε ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ.

Οι Ιταλοί της ΤΡΑΙΝΟΣΕ σχεδιάζουν να φέρουν από την Ιταλία αμαξοστοιχίες τύπου Frecciabianca (ή «λευκό βέλος» στα Ελληνικά) που πιάνουν μέγιστη ταχύτητα 250 χιλιομέτρων την ώρα.





Σύμφωνα με τον ίδιο, ο άξονας Αθήνα – Θεσσαλονίκη είναι αυτή τη στιγμή το επίκεντρο όλων των μεγάλων εργολαβιών που έχει αναλάβει η ελληνική πολιτεία με τον κατασκευαστικό βραχίονα του ΟΣΕ, την εταιρεία ΕΡΓΟΣΕ.

Ο άξονας Αθήνα – Θεσσαλονίκη είναι το μεγάλο στοίχημα για τον ΟΣΕ και αυτή την περίοδο είναι ένα μεγάλο εργοτάξιο, επισήμανε ο κ. Πετράκης, υπενθυμίζοντας ότι πέρα από τις επιβατικές μεταφορές, που αποτελούν την κοινωνική διάσταση του έργου του, ο ΟΣΕ έχει ήδη ολοκληρώσει δύο σημαντικές παρεμβάσεις για την αναβάθμιση και ανάπτυξη των εμπορευματικών μεταφορών, που θα τις κάνουν πιο επικερδείς ανά τρένο.

Ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ υποστήριξε ότι «το πρόγραμμα εξελίσσεται ομαλά κι είναι ένα στοίχημα το οποίο η σιδηροδρομική οικογένεια και η πολιτεία το έχει κερδίσει, προκειμένου να κλείσουν αυτά τα έργα, τα οποία εδώ 18-19 χρόνια υλοποιούνται και δεν τελειώνουν».

Ολοκληρώνεται ο υπερκόμβος στο Ρίο

Σε εξέλιξη βρίσκονται οι εργασίες για τον υπερκόμβο του Ρίου, που είναι τμήμα του νέου αυτοκινητόδρομου της Πατρών – Κορίνθου. Οι πρώτες εκτιμήσεις ήθελαν να ολοκληρώνεται εως τα τέλη του περασμένου Αυγούστου, όμως αυτό δεν κατέστη δυνατό. Τώρα γίνεται η ύστατη προσπάθεια να ολοκληρωθεί και αυτός ο ιδιαίτερα σύνθετος κόμβος, μέχρι το τέλος του 2017.

Το έργο χαρακτηρίζεται ως πολύπλοκο, γιατί εξυπηρετεί πολλές διαφορετικές κατευθύνεις. Στην τελική του μορφή ο κόμβος θα περιλαμβάνει: τρεις άνω διαβάσεις, έξι κάτω διαβάσεις, δύο γεφυρώσεις του ποταμού Σέλεμνου και πολλαπλές ράμπες εισόδου- εξόδου.

Εκτιμάται ότι θα εξυπηρετεί κατ΄ελάχιστο 20.000 οχήματα καθημερινά.




www.pentapostagma.gr

on 8:40:00 μ.μ.. Filed under , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0

0 σχόλια for Αθήνα Θεσσαλονίκη σε 3,5 ώρες με τρένο – Αυτό είναι το «λευκό βέλος» που τρέχει με 250 χιλιόμετρα (βίντεο)

Leave comment

Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου.
ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το blog. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση
"Διάβαζε όχι για ν' αντιλέγεις, να αμφισβητείς, ν' αναιρείς, να διαψεύδεις και ανασκευάζεις, όχι για να πιστεύεις, και να τα παίρνεις όλα για αλήθεια, άλλα για να κρίνεις και να εκτιμάς σωστά την κατάσταση και να σκέφτεσαι σαν λογικός άνθρωπος".

Λίγα λόγια και σταράτα.
Ανεξάρτητο ιστολόγιο.

Δεν έχει σκοπό να θίξει τιμές και υπολήψεις, αλλά ούτε και να γλείψει κανέναν. Στόχος του είναι οι σάπιες νοοτροπίες, καταστάσεις, πολιτικές ..., αλλά και τα καλά θα λέγονται.
Γράφει η αφεντιά μου, φίλοι και συγγενείς.

Ευχαρίστως θα δημοσιεύσω άρθρα και σχόλια αναγνωστών.

Προσοχή όμως. Δεν τα πάω καλά με τα πρακτορικά και τα κατασκοπικά, αλλά αν υποψιαστώ πράκτορες-προβοκάτορες και λοιπούς... agents θα εκραγώ και... ούτε ψύλλος στον κόρφο τους. Ύβρεις και άλλα κακόβουλα αποτελούν επίσης αιτίες... έκρηξης.

Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.

Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Κάποιοι περιμένουν την ευκαιρία για να μας κατηγορήσουν για λογοκλοπή!!! Αγνοώντας βέβαια, πως στο παρόν ιστολόγιο αναγράφουμε ΠΑΝΤΑ την πηγή του κειμένου. Έτσι, παρακαλούμε για την αναγραφή της πηγής των κειμένων, για να αποφεύγονται παρεξηγήσεις. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...

Υ.Γ.: Σχόλια τα οποία θα περιέχουν ύβρεις, θα αποκλείονται
ΘΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΣΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΤΙΣ ΥΠΕΡΣΥΝΔΕΣΕΙΣ (LINKS) ΠΟΥ ΠΙΘΑΝΟΤΑΤΑ ΝΑ ΑΦΗΝΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΥΠΟΚΛΟΠΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΣΑΣ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΚΑΙ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.

 aw2  aw2

ΔΕΝ ΣΩΠΑΙΝΩ ΕΓΩ, ΘΑ ΦΩΝΑΖΩ, ΘΑ ΜΙΛΑΩ ΚΑΙ ΘΑ ΓΡΑΦΩ ΟΣΟ ΖΩ.

<b>ΔΕΝ ΣΩΠΑΙΝΩ ΕΓΩ, ΘΑ ΦΩΝΑΖΩ, ΘΑ ΜΙΛΑΩ ΚΑΙ ΘΑ ΓΡΑΦΩ ΟΣΟ ΖΩ.</b>
loading...

2010 BlogNews Magazine. All Rights Reserved. - Provided by Free Blogger template.