loading...

Bαριές κατηγορίες από την Russian Railways για τον διαγωνισμό της ΤΡΑΙΝΟΣΕ: «Έγινε κομπίνα»


του Θεόφραστου Ανδρεόπουλου
Βαριές κατηγορίες για κομπίνα και μεροληπτική συμπεριφορά από την κυβέρνηση και το ΤΑΙΠΕΔ καταγγέλει η ρωσική κρατική εταιρεία Russian Railways θυγατρική της οποίας θα υπέβαλε προσφορά για την εξαγορά της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
 
Οι Ρώσοι απαντώντας επίσημα στο ερώτημα γιατί δνε υπέβαλαν προσφορά απάντησαν ότι δεν τους δόθηκαν τα στοιχεία εκείνα που θα τους επέτρεπαν να προχωρήσουν στον διαγωνισμό επιβεβαιώνοντας έτσι το Pronews.gr το οποίο είχε δημοσιεύσει πρώτο και μόνο ότι οι Ρώσοι της Russian Railways που προσέφεραν πάνω από 300 εκατ. ευρώ (ένα δισ. ευρώ μαζί με τον ΟΛΘ) ακόμα περιμένουν το ισοζύγιο εξαμήνου που είχαν ζητήσει από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και το ΤΑΙΠΕΔ προκειμένου να συμμετάσχουν στον διαγωνισμό.
 
Εν ολίγοις δεν επέτρεψαν στους Ρώσους ούτε καν να συμμετάσχουν! Και έδιναν εξαπλάσια χρήματα! 
 
Ο ρωσικός νόμος δεν επιτρέπει σε μια ρωσική κρατική εταιρεία να εξαγοράσει μια κρατική εταιρεία άλλου κράτους εάν δεν δοθούν οι τελευταίοι εξαμηνιαίοι ισολογισμοί.
 
«Οι Ρώσικοι Σιδηρόδρομοι δεν είχαν την ενημέρωση που ήθελαν σχετικά με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ προκειμένου να προχωρήσουν στην υποβολή δεσμευτικής προσφοράς» δήλωσε πριν λίγο ο πρόεδρος της εταιρείας.
 
Ο πρόεδρος των Ρωσικών Σιδηροδρόμων, Ολέγκ  Μπελοζιόροφ αναφερόμενος στις λεπτομέρειες του διαγωνισμού για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και την διαγωνιστική διαδικασία και την απόφαση της εταιρείας να μην καταθέσει δεσμευτική προσφορά για την εξαγορά της είπε ότι  «οι ρωσικοί Σιδηρόδρομοι δεν είχαν την εικόνα που ήθελαν για να ολοκληρώσουν την ανάλυση, ενώ οι Ιταλοί, εξ όσων γνωρίζουμε, υπέβαλαν προσφορά, η οποία διέφερε από τους όρους, που είχαν τεθεί.
 
Δηλαδή, ζητήσαμε μια σειρά από πρόσθετες προϋποθέσεις. Ως εκ τούτου, θα δούμε το πώς θα τελειώσει αυτή η κατάσταση, την οποία παρακολουθούμε προσεκτικά. Είχα συζητήσεις με τον Ιταλό ομόλογό μου, πριν από την υποβολή προσφοράς, και το πρόβλημα ήταν κοινό για όλους μας, δηλαδή η έλλειψη ενημέρωσης» πρόσθεσε ο πρόεδρος των Ρωσικών Σιδηροδρόμων.
 
Η Ρωσία διατηρεί ενδιαφέρον για την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, αλλά το συνδέει με το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, με σκοπό την ανάπτυξη ενός μεταφορικού άξονα προς την Ευρώπη. Ο ίδιος, αναφέρει χαρακτηριστικά ότι η αγορά του λιμένα της Θεσσαλονίκης ήταν ενδιαφέρουσα μόνο ως συμπλήρωμα των ελληνικών σιδηροδρομικών υποδομών: 
 
«Τον λιμένα τον εξετάζαμε ως πακέτο, δεν το εξετάζουμε σοβαρά από μόνο του».
 
Ο πρόεδρος της ρωσικής εταιρείας κάνει πολύ σοβαρές καταγγελίες. Όχι μονο επειδή δεν τους δόθηκε ο εξαμηνιαίος ισολογισμός αλλά και επειδή οι Ιταλοί κατέθεσαν μια προσφορα η οποία ΔΕΝ ΤΗΡΟΥΣΕ τους όρους, που είχαν τεθεί, άρα ΔΕΝ ικανοποιούσε τους όρους του διαγωνισμού, συνεπώς πως κατακυρώθηκε σε αυτούς η ΤΡΑΙΝΟΣΕ;
 
Σημειώνεται επίσης ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ εξαγοράστηκε με το πρωτοφανές χαμηλό ποσό των 45 εκατομμυρίων ευρώ από την ιταλική εταιρεία σιδηροδρόμων Ferrovie Dello Stato Italiane S.p.A και χαρίζονται στην εταιρεία τα υπέρογκα χρεή της άνω του 1 δισ.ευρώ (κανείς δε ξέρει ακριβώς και προφανώς αυτό ζητούσαν να μάθουν και οι Ρώσοι) και παραδίδεται «καθαρή» στους Ιταλούς, που σημαίνει ότι αυτά τα χρέη θα τα πληρώσουν ως συνήθως οι Έλληνες πολίτες.
 
Έχει όμως και συνέχεια αφού με το «καλημέρα» οι Ιταλοί λαμβάνουν και «προίκα» ύψους 300 εκατ. ευρώ για την περίοδο 2015-2020 (50 εκατ. ευρώ ετησίως) ως επιδότηση για την παροχή της δημόσιας υπηρεσίας, δηλαδή την εκτέλεση δρομολογίων με μικρή ζήτηση.
 
Έτσι γινόμαστε όλοι επενδυτές. Εξεφτελιστικά χαμηλό τίμημα, χωρίς χρέη και με επιδότηση για τα μη εμπορικά δρομολόγια, μόνο ένας χαζός δεν θα άρπαζε μια τε΄τοια ευκαιρία.
 
Για να γίνει κατανοητό, τα 45 εκατομμύρια ευρώ φτάνουν για την αγορά ενός F-16!

on 4:38:00 μ.μ.. Filed under , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0

0 σχόλια for Bαριές κατηγορίες από την Russian Railways για τον διαγωνισμό της ΤΡΑΙΝΟΣΕ: «Έγινε κομπίνα»

Leave comment

Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου.
ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το blog. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση
"Διάβαζε όχι για ν' αντιλέγεις, να αμφισβητείς, ν' αναιρείς, να διαψεύδεις και ανασκευάζεις, όχι για να πιστεύεις, και να τα παίρνεις όλα για αλήθεια, άλλα για να κρίνεις και να εκτιμάς σωστά την κατάσταση και να σκέφτεσαι σαν λογικός άνθρωπος".

Λίγα λόγια και σταράτα.
Ανεξάρτητο ιστολόγιο.

Δεν έχει σκοπό να θίξει τιμές και υπολήψεις, αλλά ούτε και να γλείψει κανέναν. Στόχος του είναι οι σάπιες νοοτροπίες, καταστάσεις, πολιτικές ..., αλλά και τα καλά θα λέγονται.
Γράφει η αφεντιά μου, φίλοι και συγγενείς.

Ευχαρίστως θα δημοσιεύσω άρθρα και σχόλια αναγνωστών.

Προσοχή όμως. Δεν τα πάω καλά με τα πρακτορικά και τα κατασκοπικά, αλλά αν υποψιαστώ πράκτορες-προβοκάτορες και λοιπούς... agents θα εκραγώ και... ούτε ψύλλος στον κόρφο τους. Ύβρεις και άλλα κακόβουλα αποτελούν επίσης αιτίες... έκρηξης.

Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.

Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Κάποιοι περιμένουν την ευκαιρία για να μας κατηγορήσουν για λογοκλοπή!!! Αγνοώντας βέβαια, πως στο παρόν ιστολόγιο αναγράφουμε ΠΑΝΤΑ την πηγή του κειμένου. Έτσι, παρακαλούμε για την αναγραφή της πηγής των κειμένων, για να αποφεύγονται παρεξηγήσεις. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...

Υ.Γ.: Σχόλια τα οποία θα περιέχουν ύβρεις, θα αποκλείονται
ΘΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΣΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΤΙΣ ΥΠΕΡΣΥΝΔΕΣΕΙΣ (LINKS) ΠΟΥ ΠΙΘΑΝΟΤΑΤΑ ΝΑ ΑΦΗΝΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΥΠΟΚΛΟΠΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΣΑΣ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΚΑΙ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.

 aw2  aw2

ΔΕΝ ΣΩΠΑΙΝΩ ΕΓΩ, ΘΑ ΦΩΝΑΖΩ, ΘΑ ΜΙΛΑΩ ΚΑΙ ΘΑ ΓΡΑΦΩ ΟΣΟ ΖΩ.

<b>ΔΕΝ ΣΩΠΑΙΝΩ ΕΓΩ, ΘΑ ΦΩΝΑΖΩ, ΘΑ ΜΙΛΑΩ ΚΑΙ ΘΑ ΓΡΑΦΩ ΟΣΟ ΖΩ.</b>
loading...

2010 BlogNews Magazine. All Rights Reserved. - Provided by Free Blogger template.