Του Γιάννη Ντάσκα
O Κώστας Καραμανλής αφού ονόμασε "Αρχιερεά της Διαπλοκής" τον Κώστα Σημίτη μίλησε για τους "Νταβατζήδες" και είχε διαβεβαιώσει ότι εκείνος θα προτιμούσε να πέσει απο την Κυβέρνηση παρά να υποκύψει.
Ηταν τότε που το ΕΘΝΟΣ των Μπομπολαίων τον ειρωνευόταν με ιταμό τρόπο και ο Σταύρος Ψυχάρης τον παραλλήλιζε με τον κλώνο "Ντόλλυ".Τότε μας μιλούσαν για την "γάγγραινα των καρτέλ" που προωθούσε την διαφθορά στα δημόσια έργα,στα εξοπλιστικά,στα ιατρικά κλπ.
Ο σημερινός πρόεδρος της Δημοκρατίας Προκόπης Παυλόπουλος έδωσε μεγάλη μάχη για τον βασικό μέτοχο ,αλλά τα ΜΜΕ της διαπλοκής διένειμαν στο παρασκήνιο και την πιο αισχρή συκοφαντία για να τους ανακόψουν.τα κατάφεραν με βοήθεια και απ έξω και εξακολούθησε η "καρτελοειδής δημοκρατία μας" να πορεύεται, όπως και πριν.
Σήμερα οι δίκες με τους κατηγορούμενους της ΖΗΜΕΝΣ παρελκύονται σκανδαλωδώς και ουδείς μπήκε στον κόπο να εξηγήσει πως ακριβώς πέθανε ο πρόεδρος που δικάζει επι...3 χρόνια την υπόθεση Μαντέλη, η οποία δεν θα έπρεπε να κρατήσει παραπάνω απο 3-4 ώρες σε μία δικάσιμο.
Δικαστές μας τρελαίνουν με τις διαφωνίες τους στη ΖΗΜΕΝΣ. Να μεταφράσει κανείς τα πάντα ή να μεταφράσει τα βασικά; Αλλοι (Γεράκης κλπ) είπαν ότι μόνο τα βασικά χρειάζονται. Αλλοι διαφώνησαν...Χάθηκαν στην μετάφραση,και οι κερδισμένοι και εδώ είναι οι κατηγορούμενοι για τη ΖΗΜΕΝΣ, καθώς η υπόθεση οδεύει προς παραγραφή για την οποία βάζουμε στοίχημα ότι θα συμβεί...Να δούμε αν θα ακολουθήσουν την ίδια οδό και σε παρόμοιες δίκες σύντομα...
Πρωην Υπουργοί της κυβέρνησης Καραμανλή σπεύδουν μάρτυρες υπέρ του στελέχους της σημτικής εξουσίας και δεινώς κατηγορούμενου για τοκογλυφία και ξέπλυμα χρήματος Ανθόπουλου.Ο κ. Ανθόπουλος κατηγορείται ότι αυτά τα έκανε σε βάρος της οικογένειας Πετρίδη. Εστιν ουν Πετρίδης βασικός φίλος και "αιμοδότης" στη Βόρειο Ελλάδα του Κωνσταντίνου Καραμανλή στη δεκαετία του 1960, κατά την οποία είχε προσλάβει στην εταιρεία του ως βασικό στέλεχςο και τον Γραμμένο Καραμανλή, αδελφό του Κωνσταντίνου και θείου του Κώστα.
Και όμως ...
Οι πρώην υπουργοί Φώλιας και Τσιτουρίδης έχουν πεισθεί και προτείνονται μάρτυρες υπεράσπισης του Ανθόπουλου και σε βάρος της οικογένειας (Οδέττης) Πετρίδη!!!
Ο κ.Φώλιας ήταν Υπουργός στο Οικονομικών επι Γιάννη Παπαθανασίου, τον καιρό ποθυ η κυβέρνηση του Κώστα Καραμανλή μας υποσχόταν Εξεταστική Επιτροπή για την υπόθεση της ΖΗΜΕΝΣ. Εκείνο ακριβώς τον καιρό ο Γ. Παπαθανασίου είχε νοικιάσει προς 7 χιλιάδες το μήνα δυο βίλες του στον λόφο Εντισον (πρώην ιδιοκτησία του ΟΤΕ...) στην Πεντέλη.
Τη μία βίλα την είχε νοικιάσει στον επικεφαλής της ...ΖΗΜΕΝΣ στην Ελλάδα, τον γνωστό Φίσερ, ο οποίος μετατέθηκε στην Τσεχία, μολις άρχισαν οι έρευνες για τις μίζες στην Ελλάδα...
Ολως τυχαίως λοιπόν ο κ.Φώλιας σπεύδει μάρτυρας υπεράσπισης του στελέχους της σημιτικής εξουσίας...
Στο χώρο των καρτέλ των δημοσίων έργων καταγράφεται... κινητικότητα που μαρτυρά όσα αλλάζουν και όσα μένουν ίδια.
Την καταγραφή κάνει ως εξής ο Νίκος Νικολόπουλος(ΧΡΙ.Κ.Ε) με ερώτησή του στη Βουλή:
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ Δευτέρα 18 Ιουλίου 2016
=============================================================
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Εκατομμύρια στον «αέρα» για πριμ επιτάχυνσης στους μονίμως «καθυστερημένους»
εθνικούς εργολάβους , αντί να απόδοση ευθυνών…..
Το Χριστιανοδημοκρατικό Κόμμα Ελλάδος επέλεξε συνειδητά την ημέρα της ανακοίνωσης της αξιολόγησης των φακέλων για τις τηλεοπτικές άδειες, να καταθέσει την παρακάτω επίκαιρη ερώτηση - «φωτιά» με την οποία, μέσω του Βουλευτή και Προέδρου του ΧΡΙ.Κ.Ε. Νίκου Νικολόπουλος καλεί τον Υπουργό Υποδομών κ. Χρ. Σπίρτζη να έλθει στην Βουλή και να δώσει ξεκάθαρη απάντηση, που αποτελεί τον «πυρήνα» του «τριγώνου» της διαπλοκής…
Το πλήρες κείμενο της επίκαιρης ερώτησης είναι το ακόλουθο:
Θέμα: «10 εκ. το χιλιόμετρο!!!!! Ενώ με τον «κουμπάρο» Καλογρίτσα πόσο;
Επανεκκίνηση αυτοκινητοδρόμων από εργολάβους εμπλεκόμενους στο σκάνδαλο του
καρτέλ – Απευθείας ανάθεση 310 εκατομμυρίων στη ΓΕΚ – ΤΕΡΝΑ για το τμήμα Λαμία – Ξυνιάδα του Ε-65»
Α) Η περίφημη επανεκκίνηση των α υ τ ο κ ιν η τόδ ρ ο μω ν ανα κοινώ νετ α ι από
τον Πρωθυπουργό και τ οναρμόδιο Υπουργό, τη στιγμή , π ου οι κατασκευαστές
εργολάβοι συμμετέχουν, σύμφωνα με την Επιτροπή Ανταγωνισμού, σε καρτέλ και
εξαπατούσαν το ελληνικό δημόσιο με προσυμφωνημένες τιμές εργολαβίας .
Β) Την ίδια στιγμή διεξάγεται διαγωνισμός (στον οποίο παίρνουν μέρος περί που 14
εταιρείες και οι γνωστές ) για τον αυτοκινητόδρομο Κόρινθος – Πάτρ α , τον οποίο
κερδίζει ο κ. Καλογρίτσας μ ε 52 % έκπτωση , ο αρμόδιος Υπουργός φέρεται να
προχωρά σε απευθείας ανάθεση στον Γ. Περιστέρη για την εργολαβία τ ου ν ό τ ι ο υ
τμήματος τ ου Λαμία – Ξυνιάδα (Ε- 6 5 ) , «χαρίζοντας » 310 εκατομμύρια ευρώ ,
δηλαδή δεν θα γίνει δημοπράτηση – διαγωνισμός, με αποτέλεσμα το δημόσιο να
χάσει 160 εκατομμύρια ευρώ, από την έκπτωση του 50%, που θα μπορούσε να
λάβει, εφόσον είχε προχωρήσει σε διαγωνισμό (όπως συνέβη με τις προσφορές
Καλογρίτσα).
Επειδή με όλα αυτά που συμβαίνουν στους οδικούς άξονες Ιωνίας και Ολυμπίας
Οδού, που αντί για απόδοση ευθυνών προσφέρεται «δωράκι » 800 ε κ. ευρώ, ως πριμ
επιτάχυνσης, για τις καθυστερήσεις …. στους εργολάβους Μπόμπολα , Κούτρα,
Ιωάννου Περιστέρη κ . α .
Επειδή ο σκληρά φορολογούμενος , φτωχοποιημένος Ελληνικός λαός νιώθει και
«κερατάς και ζημιωμένος » για το 1.7 δις ευρώ, για τον δρόμο Κορίνθου – Πατρών ,
που 1 0 χρόνια «παγώνει » και «ξεπαγώνει », όπως συνέβη και στον Ε- 65 και στην
Εγνατία Οδό και, και, και … . με αποτέλεσμα το κόστος αν ά χιλιόμετρο του εθνικού
δικτύου , να ξεκινά από τα 6. 8 εκ. και να φτάνει σ τ α 10 εκ. θέλει να μάθει από τον
αρμόδιο Υπουργό:
Δεν αποτελεί βαρύτατη παράβαση των θεμελιωδών κανόνων του ανταγωνισμού και παραβίαση των κανόνων των δημοσίων συμβάσεων της ευρωενωσιακής εσωτερικής αγοράς η συνέχιση των έργων από εργολάβους εμπλεκόμενους στο σκάνδαλο του καρτέλ καθώς και η χωρίς λόγο απευθείας ανάθεση δημόσιου έργου, χαρίζοντας 3 10 εκατομμύρια ευρώ;
Κατατίθενται σχετικώς δημοσιεύματα του οικονομικού τύπου.
Ο ερωτών βουλευτής
Νίκος Ι. Νικολόπουλος