loading...

«Καταπέλτης» ο Πύρρος Δήμας: Ο ΣΥΡΙΖΑ με έδιωξε από την Ελλάδα, με είδαν σαν εχθρό























Στην απόφαση του να φύγει από την Ελλάδα αναφέρθηκε ο Πύρρος Δήμας προκαλώντας αίσθηση με την δήλωση του.


Συγκεκριμένα, ο κ. Δήμας ισχυρίστηκε ότι ο βασικός λόγος που εγκατέλειψε την χώρα είναι το γεγονός ότι η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ τον «αντιμετώπισε σαν εχθρό» και πλαγίως ήθελε να τον διώξει ενώ ταυτόχρονα έκοψε 55% την επιχορήγηση στην ομοσπονδία Άρσης Βαρών και έτσι αποφάσισε να πάει στην αντίστοιχη ομοσπονδία των ΗΠΑ.

«Με είδαν ως εχθρό λόγω του ότι, μάλλον ήμουν από άλλο κόμμα, ήταν σα να μου έλεγαν μάζεψέ τα και φύγε» δήλωσε χαρακτηριστικά στη συνέντευξη που παραχώρησε στο ραδιοφωνικό σταθμό ArenaFM με αφορμή την επέτειο για το πρώτο χρυσό μετάλλιο που κατέκτησε στους Ολυμπιακούς Αγώνες της Βαρκελώνης το 1992.

Μιλώντας από την Αμερική ο Πύρρος Δήμας ανέφερε τις στιγμές που έζησε αλλά και τις δυσκολίες που αντιμετώπισε φτάνοντας μέχρι τη Βαρκελώνη:

Για το πρώτο χρυσό της Βαρκελώνης
«Δεν ξεχνιέται αυτή η στιγμή. Η Βαρκελώνη είναι ο πρώτος μου σταθμός, είναι το ξεκίνημα και για μένα και για όλη την άρση βαρών και για τον αθλητισμό. Όταν έφτασα στο αεροδρόμιο της Βαρκελώνη, ήταν ένας δημοσιογράφος και με ρώτησε για τις προσδοκίες που είχα και του είπα ήρθα για να πάρω το χρυσό μετάλλιο. Όλοι κοιταζόντουσαν. Ήξερα τον εαυτό μου και πίστευα πως μπορούσα να κάνω κάτι καλύτερο. Ήξερα και τους αντιπάλους, γιατί τρεις μήνες νωρίτερα τους είχα αντιμετωπίσει σε άλλους αγώνες, άρα ήμουν σίγουρος ότι μπορώ να τους κερδίσω».

Για τις δυσκολίες που αντιμετώπισε
«Ένα παιδί 20 χρόνων, που έφυγε από την Βόρειο Ήπειρο για μια άλλη χώρα, την πατρίδα του, αντιμετώπισε πολλά προβλήματα, ερχόμενος στην Ελλάδα και κυρίως την γραφειοκρατία της ελληνοποίησης. Ο Γιάννης Σγουρός και ο Κυριάκος Βιρβιδάκης με στηρίξανε πάρα πολύ και καταφέραμε να πάμε τότε στους Ολυμπιακούς Αγώνες. Δεν θα ξεχάσω εκείνο το πρωινό στο αεροδρόμιο, γιατί είχα το εισιτήριο, αλλά δεν είχα το διαβατήριο πριν την αναχώρηση. Τελευταία στιγμή ήρθε ευτυχώς το διαβατήριο και η χαρά που πήρα, όταν το είχα στα χέρια μου, δεν περιγράφεται».

«Το 92΄ζήσαμε ωραίες στιγμές, θυμάμαι την στιγμή που ήταν να βγει η Βούλα Πατουλίδου πρώτη έξω από το αεροπλάνο και είδε τι γινότανε από το παράθυρο και τραβήχτηκε πίσω, είπε ότι θέλει να φτιάξει λίγο τα μαλλιά της και τελικά έσπρωξε εμένα να βγω πρώτος και μόλις αντικρίζω τον κόσμο δεν κατάλαβα τι είχε γίνει. Αισθάνομαι πολύ ευλογημένος, έχω ζήσει μεγάλος στιγμές, αγάπη από τον κόσμο που με στήριξε και δεν έχω κανένα παράπονο».

«Με είδαν ως εχθρό»
«Είμαι σύμβουλος στην Άρση Βαρών των Ηνωμένων Πολιτειών βλέπω τους καλύτερους αθλητές στην Άρση Βαρών, τους έχω σε ένα καμπ και μαζί με τους προπονητές τους φυσικά, κάνουμε σεμινάρια μαζί τους, βγάζουμε προγράμματα προπόνησης, βελτίωση τεχνικής και συνεχίζουμε σιγά – σιγά μέσα από συνεχής επικοινωνία και το άθλημα αυτό το αναπτύσσουμε. Εδώ θα μείνω μέχρι το 2028.

Προσπάθησα να το κάνω με την Ομοσπονδία, αφιλοκερδώς, χωρίς να πληρώνομαι, αλλά με το που βγήκε ένα κόμμα στην κυβέρνηση, ο ΣΥΡΙΖΑ, την επόμενη μέρα κόψανε το 55% της Ελληνικής Ομοσπονδίας και όχι σε μένα, αλλά στη νέα γενιά των αθλητών. Αυτοί έκαναν κακό στα νέα παιδιά που δεν μπορούν να συμμετέχουν σε αγώνες. Στην μόνη Ομοσπονδία που κόψανε 55% ήταν αυτή της Άρσης Βαρών, με είδαν ως εχθρό λόγω του ότι, μάλλον ήμουν από άλλο κόμμα. Ήταν σα να μου έλεγαν μάζεψέ τα και φύγε. Ο ΣΥΡΙΖΑ με έδιωξε ουσιαστικά από την Ελλάδα και οι λόγοι είναι πολιτικοί.

Δεν μπορούσα να κάνω κάτι και για να μην δημιουργώ πρόβλημα στο άθλημά μου και σε όλα τα παιδιά που αγωνίζονται στην άρση βαρών, τα μάζεψα και έφυγα στην Αμερική. Γι αυτό το λόγο έφυγα, αλλά δεν ξεχνώ όσα πέρασα. Εδώ θα μείνω μέχρι το 2028 και θα έρθει σε λίγο καιρό και η οικογένειά μου, μόλις τελειώσει το σχολείο η κόρη μου. Η άρση βαρών και η Ελλάδα είναι στην καρδιά μου, ενώ δεν θα ξεχάσω ποτέ όσα έζησα»

http://www.eleftherostypos.gr

on 7:21:00 μ.μ.. Filed under , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0

0 σχόλια for «Καταπέλτης» ο Πύρρος Δήμας: Ο ΣΥΡΙΖΑ με έδιωξε από την Ελλάδα, με είδαν σαν εχθρό

Leave comment

Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου.
ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το blog. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση
"Διάβαζε όχι για ν' αντιλέγεις, να αμφισβητείς, ν' αναιρείς, να διαψεύδεις και ανασκευάζεις, όχι για να πιστεύεις, και να τα παίρνεις όλα για αλήθεια, άλλα για να κρίνεις και να εκτιμάς σωστά την κατάσταση και να σκέφτεσαι σαν λογικός άνθρωπος".

Λίγα λόγια και σταράτα.
Ανεξάρτητο ιστολόγιο.

Δεν έχει σκοπό να θίξει τιμές και υπολήψεις, αλλά ούτε και να γλείψει κανέναν. Στόχος του είναι οι σάπιες νοοτροπίες, καταστάσεις, πολιτικές ..., αλλά και τα καλά θα λέγονται.
Γράφει η αφεντιά μου, φίλοι και συγγενείς.

Ευχαρίστως θα δημοσιεύσω άρθρα και σχόλια αναγνωστών.

Προσοχή όμως. Δεν τα πάω καλά με τα πρακτορικά και τα κατασκοπικά, αλλά αν υποψιαστώ πράκτορες-προβοκάτορες και λοιπούς... agents θα εκραγώ και... ούτε ψύλλος στον κόρφο τους. Ύβρεις και άλλα κακόβουλα αποτελούν επίσης αιτίες... έκρηξης.

Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.

Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Κάποιοι περιμένουν την ευκαιρία για να μας κατηγορήσουν για λογοκλοπή!!! Αγνοώντας βέβαια, πως στο παρόν ιστολόγιο αναγράφουμε ΠΑΝΤΑ την πηγή του κειμένου. Έτσι, παρακαλούμε για την αναγραφή της πηγής των κειμένων, για να αποφεύγονται παρεξηγήσεις. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...

Υ.Γ.: Σχόλια τα οποία θα περιέχουν ύβρεις, θα αποκλείονται
ΘΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΣΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΤΙΣ ΥΠΕΡΣΥΝΔΕΣΕΙΣ (LINKS) ΠΟΥ ΠΙΘΑΝΟΤΑΤΑ ΝΑ ΑΦΗΝΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΥΠΟΚΛΟΠΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΣΑΣ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΚΑΙ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.

 aw2  aw2

ΔΕΝ ΣΩΠΑΙΝΩ ΕΓΩ, ΘΑ ΦΩΝΑΖΩ, ΘΑ ΜΙΛΑΩ ΚΑΙ ΘΑ ΓΡΑΦΩ ΟΣΟ ΖΩ.

<b>ΔΕΝ ΣΩΠΑΙΝΩ ΕΓΩ, ΘΑ ΦΩΝΑΖΩ, ΘΑ ΜΙΛΑΩ ΚΑΙ ΘΑ ΓΡΑΦΩ ΟΣΟ ΖΩ.</b>
loading...

2010 BlogNews Magazine. All Rights Reserved. - Provided by Free Blogger template.