loading...

Ψαριανός: Είμαι ήδη εκτός ΚΙΝΑΛ - Διαφωνώ με όσους πηγαίνουν το Ποτάμι προς το ΣΥΡΙΖΑ


























Την αποχώρησή του από το ΚΙΝΑΛ επιβεβαίωσε ο βουλευτής του Ποταμιού Γρηγόρης Ψαριανός, μετά το υπαινικτικό tweet που είχε κάνει νωρίτερα.

Μιλώντας στο ΘΕΜΑ 104,6, ο Γρηγόρης Ψαριανός σχολίασε το tweet που έκανε χτες, με το οποίο εξήγγειλε την αποχώρησή του από την «αριστερή παρένθεση μισού αιώνα», είπε ότι ενώ κάποιες πολιτικές δυνάμεις της Ελλάδας έχουν κατεύθυνση την Ευρώπη, «κάποια άλλη υποδιαίρεση έχει το Χαλκούτσι, "το Κατσαπλιαδιστάν". Εγώ ανήκω στους πρώτους». Εκτός αυτού, χαρακτήρισε «λάθος» την επιλογή σύμπλευσης στο ΚΙΝΑΛ και ότι δεν συμφωνεί με όσους πηγαίνουν το Ποτάμι προς τον ΣΥΡΙΖΑ. «Εγώ είμαι ήδη εκτός Κινήματος Αλλαγής», είπε.

«Ο Τσίπρας που θα έβγαζε την Ελλάδα από το ΝΑΤΟ πασχίζει να βάλει κι άλλους μέσα»., σχολίασε και συμπλήρωσε: «Αν Αριστερά είναι η ΣΤΑΖΙ η KGB, ο Κουφοντίνας, ο Κιμ Γιονγκ Ουν, ο Τσάβες, ο Μαδούρο, εγώ δεν είμαι. Για μένα ο Ομπάμα είναι αριστερός. Για μένα πιο αριστερός είναι ο Μακρόν από τον Ολάντ».

Αν στην Ελλάδα υπήρχε ένα κόμμα «τύπου Μακρόν», φιλοευρωπαϊκή χωρίς αστερίσκους, μεταρρυθμιστική εκσυγχρονιστική, εγώ θα ήμουν εκεί, τόνισε.

«Είμαι στο Ποτάμι επειδή συμφωνήσαμε στην κατεύθυνση του κόμματος». Αν το Ποτάμι θέλει να πάει προς τον ΣΥΡΙΖΑ, εμένα αυτό το σχέδιο δεν με περιλαμβάνει. Αν θέλει να παλέψουμε για τη συγκρότηση ενός χώρου τύπου Μακρόν, «έστω και μετά τα λάθη της εισχώρησης στο ΚΙΝΑΛ», εγώ είμαι εδώ.

«Όταν το Ποτάμι έχει τρυφερές σχέσεις με τον ΣΥΡΙΖΑ, εγώ είμαι απέναντι», είπε και συμπλήρωσε «όταν με ρωτάνε αν θα πάω στη Δεξιά εγώ λέω ότι δεν είμαι Δεξιός».

Όσο αφορά για τη συμφωνία για το Σκοπιανό, ο κ. Ψαριανός είπε ότι δεν είναι καλή, τονίζοντας ότι μέχρι τώρα, στην όποια συζήτηση δεν είχε τεθεί ποτέ το θέμα Μακεδονικής εθνότητας και γλώσσας, ενώ είπε ότι το θέμα είναι αν θα δεχθούμε στο όνομα των γειτόνων «σκέτο Μακεδονία» ή «με επιθετικό προσδιορισμό».

Πηγή: protothema.gr

topontiki.gr  

on 6:16:00 μ.μ.. Filed under , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0

0 σχόλια for Ψαριανός: Είμαι ήδη εκτός ΚΙΝΑΛ - Διαφωνώ με όσους πηγαίνουν το Ποτάμι προς το ΣΥΡΙΖΑ

Leave comment

Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου.
ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το blog. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση
"Διάβαζε όχι για ν' αντιλέγεις, να αμφισβητείς, ν' αναιρείς, να διαψεύδεις και ανασκευάζεις, όχι για να πιστεύεις, και να τα παίρνεις όλα για αλήθεια, άλλα για να κρίνεις και να εκτιμάς σωστά την κατάσταση και να σκέφτεσαι σαν λογικός άνθρωπος".

Λίγα λόγια και σταράτα.
Ανεξάρτητο ιστολόγιο.

Δεν έχει σκοπό να θίξει τιμές και υπολήψεις, αλλά ούτε και να γλείψει κανέναν. Στόχος του είναι οι σάπιες νοοτροπίες, καταστάσεις, πολιτικές ..., αλλά και τα καλά θα λέγονται.
Γράφει η αφεντιά μου, φίλοι και συγγενείς.

Ευχαρίστως θα δημοσιεύσω άρθρα και σχόλια αναγνωστών.

Προσοχή όμως. Δεν τα πάω καλά με τα πρακτορικά και τα κατασκοπικά, αλλά αν υποψιαστώ πράκτορες-προβοκάτορες και λοιπούς... agents θα εκραγώ και... ούτε ψύλλος στον κόρφο τους. Ύβρεις και άλλα κακόβουλα αποτελούν επίσης αιτίες... έκρηξης.

Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.

Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Κάποιοι περιμένουν την ευκαιρία για να μας κατηγορήσουν για λογοκλοπή!!! Αγνοώντας βέβαια, πως στο παρόν ιστολόγιο αναγράφουμε ΠΑΝΤΑ την πηγή του κειμένου. Έτσι, παρακαλούμε για την αναγραφή της πηγής των κειμένων, για να αποφεύγονται παρεξηγήσεις. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...

Υ.Γ.: Σχόλια τα οποία θα περιέχουν ύβρεις, θα αποκλείονται
ΘΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΣΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΤΙΣ ΥΠΕΡΣΥΝΔΕΣΕΙΣ (LINKS) ΠΟΥ ΠΙΘΑΝΟΤΑΤΑ ΝΑ ΑΦΗΝΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΥΠΟΚΛΟΠΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΣΑΣ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΚΑΙ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.

 aw2  aw2

ΔΕΝ ΣΩΠΑΙΝΩ ΕΓΩ, ΘΑ ΦΩΝΑΖΩ, ΘΑ ΜΙΛΑΩ ΚΑΙ ΘΑ ΓΡΑΦΩ ΟΣΟ ΖΩ.

<b>ΔΕΝ ΣΩΠΑΙΝΩ ΕΓΩ, ΘΑ ΦΩΝΑΖΩ, ΘΑ ΜΙΛΑΩ ΚΑΙ ΘΑ ΓΡΑΦΩ ΟΣΟ ΖΩ.</b>
loading...

2010 BlogNews Magazine. All Rights Reserved. - Provided by Free Blogger template.