«Χρυσός» θρίαμβος της Κ.Στεφανίδη στο επί κοντώ με νίκη επί των ΗΠΑ: Με 4,85 μ. έστειλε την Ελλάδα στα ουράνια! (βίντεο)
ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ 11:31:00 π.μ.
Η Στεφανίδη φάνηκε από την αρχή ότι βρίσκεται σε εξαιρετική κατάσταση κι όλα τα άλματά της ήταν πολύ δυνατά. Αρχικά η σοβαρότερη απειλή έδειχνε η εξαιρετικά ταλαντούχα -19χρονη- ΜακΚάρτνεϊ από τη Νέα Ζηλανδία, που παρ' ό,τι πήγε ως αουτσάιντερ, κατάφερε να κατακτήσει το χάλκινο μετάλλιο.
Μετά την αποτυχημένη προσπάθειά της ωστόσο στα 4,85, έμειναν οι Στεφανίδη και Μόρις να παλεύουν στα 4,90 για το χρυσό.
Εν τέλει καμία δεν μπόρεσε να περάσει τον πήχη, αλλά η Ελληνίδα αθλήτρια είχε μία αποτυχημένη προσπάθεια λιγότερη νωρίτερα κι έκανε δική της την 1η θέση, με την Αμερικανίδα να αρκείται στο ασημένιο μετάλλιο.
Σε δηλώσεις της στην ΕΡΤ... ζήτησε συγγνώμη από τους Ελληνες που μας έκανε να ξενυχτήσουμε! Μακάρι να ήταν όλες οι αιτίες για τα ξενύχια των Ελλήνων, τέτοιες!
Αναλυτικά τα αποτελέσματα του τελικού:
Αυτό είναι το 30ο μετάλλιο της Ελλάδας στο στίβο στους Ολυμπιακούς Αγώνες.
Η Κατερίνα συνέχισε την παράδοση στο επι κοντώ που είχε ξεκινήσει πριν από 60 χρόνια (είχε κατακτήσει το χάλκινο) ο Γιώργος Ρουμπάνης στο ίδιο αγώνισμα με επίδοση 4,50 μ.. Ηταν η πρώτη μεγάλη διάκριση στο στίβο, μετά το 2008 και τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Πεκίνου, στους οποίους η Πηγή Δεβετζή είχε κατακτήσει το χάλκινο μετάλλιο στο τριπλούν.
Η Κατερίνα Στεφανίδη ήταν η τελευταία ελπίδα της χώρας μας για μία διάκριση στο Ρίο και έκλεισε ιδανικά την ελληνική παρουσία στη διοργάνωση.
Δείτε το χρυσό άλμα της Κατερίνας Στεφανίδη:
pronews.grEkaterina Stefanidi 4.85m #trackandfield #TrackNation #GRE #Rio2016 #Olympics #Athletics #polevault pic.twitter.com/oQigAJqFJ6— TrackGym (@TrackGymBlog) 20 Αυγούστου 2016

