loading...

Άλλο ξεπούλημα κι άλλο ΕΘΝΙΚΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ!


  Γράφει ο...

Νίκος Συρίγος


Αν ο Καμμένος ξέρει τι υπέγραψε στη σύμβαση για τα 14 αεροδρόμια με τους Γερμανούς πρέπει να παραιτηθεί ΤΩΡΑ από ΥΠΕΘΑ! Ο Νίκος Συρίγος γράφει…
Το τι έλεγαν πριν και τι έκαναν μετά ο Τσίπρας και ο Καμμένος, το ξέρει πια και η κυρά-Μαρία στο χωριό. Ξέρει ότι την εξαπάτησαν και είναι ψεύτες. Το κατάλαβε, ακόμη κι αν δεν έχει ανοίξει ποτέ τηλεόραση, ραδιόφωνο, ακόμη κι αν δεν έχει διαβάσει ποτέ εφημερίδα, βλέποντας την πετσοκομμένη σύνταξη της. Και φαντάζομαι ότι θα το θυμάται, όπως τόσοι και τόσοι άλλοι, όταν γίνουν με το καλό εκλογές. Το αν αυτό το μόρφωμα των «γιαλαντζί αριστερών και δεξιών» που  μας κυβερνάνε, πήρε την εξουσία με ψευτιές και κούφιες υποσχέσεις είναι κάτι που το έγραψε η Ιστορία και το ένιωσαν οι Έλληνες. Αλλά πιστέψτε με δεν είναι το πιο επικίνδυνο για την πατρίδα.
AdTech Ad
Με αυτά που υπέγραψαν και συνεχίζουν να υπογράφουν οι δύο συνέταιροι τίθεται πλέον θέμα εθνικής ακεραιότητας και κυριαρχίας. Τίθεται θέμα ύπαρξης της χώρας.Χαρακτηριστικό παράδειγμα το ξεπούλημα των 14 αεροδρομίων στους Γερμανούς (οι οποίοι δεν έχουν δώσει ακόμη φράγκο) και η επικίνδυνη εθνικά σύμβαση που έχουν υπογράψει οι Τσακαλώτος, Σπίρτζης και φυσικά ο Καμμένος. Αν ωστόσο ο τελευταίος έχει όντως διαβάσει τη σύμβαση πριν την υπογράψει και έβαλε την υπογραφή του σε αυτό το έκτρωμα ως Υπουργός Εθνικής Άμυνας, οφείλει να παραιτηθεί… χθες. Ή να τον παραιτήσουν αφού είναι επικίνδυνος για την εθνική ακεραιότητα της χώρας.
Και εξηγούμαι: Στη σελ. 74 της σύμβασης με τους Γερμανούς αναφέρεται ρητά και κατηγορηματικά πως το ελληνικό κράτος «θα παρέχει υποστήριξη ή θα διευκολύνει τους υπηκόους κρατών εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης που απασχολούνται στη διαχείριση ή/και τη λειτουργία των Περιφερειακών Αεροδρομίων να αποκτούν άδειες εισόδου (βίζα) και άδειες εργασίας για τους ίδιους και τις οικογένειες τους».
Με δυο λόγια οι Γερμανοί όχι μόνο θα έχουν τη δυνατότητα να προσλάβουν εργάτες χαμηλού κόστους αντί Ελλήνων (ανέργων) αλλά το ελληνικό κράτος θα είναι υποχρεωμένο να εκδίδει άμεσα βίζα και άδειες εργασίες στους ίδιους και στις οικογένειες τους. Κι όλα αυτά σε μια ήδη επιβαρυμένη χώρα από το προσφυγικό/μεταναστευτικό…
Αλλά πιστέψτε με ξανά, αυτό δεν είναι το πιο επικίνδυνο κομμάτι της ιστορίας. «Σε περίοδο πολέμου ή Γενικής Επιστράτευσης ή σε περίπτωση άμεσης απειλής της εδαφικής ακεραιότητας και της εθνικής ανεξαρτησίας και κυριαρχίας της χώρας λόγω εξωτερικών κινδύνων» όπως αναφέρει το άρθρο 9 της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας  «ο Α/ΓΕΕΘΑ αναλαμβάνει υπό τη δικαιοδοσία του και ασκεί απευθείας ή και διαμέσου των κατά τόπους Στρατιωτικών Διοικητών ή και των προϊσταμένων κλιμακίων τους, πλήρη έλεγχο σε ό,τι αφορά τη συμβολή τους στην άμυνα και ασφάλεια της χώρας την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, διαμέσου του Γενικού Επιτελείου Αεροπορίας».
Βγάζουμε εκτός της εξίσωσης το γεγονός ότι 14 περιφερειακά αεροδρόμια θα είναι σε χέρια ξένων, όπως και το ότι στη σύμβαση αναφέρεται επίσης πως η χρήση τους από τον ελληνικό στρατό σε καιρό πολέμου θα επιφέρει αυτόματα αποζημίωση στη γερμανική εταιρία (!!!) και αναρωτιόμαστε ποιον θα χρησιμοποιήσει ως «στρατιωτικό» προσωπικό (όπως δηλαδή θα γίνει με τους υπαλλήλους της ΥΠΑ) εν καιρώ πολέμου ο Α/ΓΕΕΘΑ για να προστατεύσει τη χώρα;
Πως θα απαιτήσεις από τον Πακιστανό/Αφγανό/Σύριο αλλά και Τούρκο ή Σκοπιανό υπάλληλο του αεροδρομίου της Ρόδου, της Κω, της Σάμου, της Μυτιλήνης (φαντάζομαι καταλαβαίνετε όλοι ότι μιλάμε για αεροδρόμια στην πρώτη γραμμή της… μάχης!), να λειτουργήσει πατριωτικά  για να προστατεύσει την Ελλάδα όπως θα έκαναν ή θα κάνουν όταν κι αν χρειαστεί τα στελέχη της ΥΠΑ; 
Ανεξάρτητα λοιπόν με το τι πρεσβεύει ο καθένας, όταν μιλάμε για την Εθνική Άμυνα, ουδείς μπορεί να ρισκάρει. Πόσο μάλλον δε ο άνθρωπος που έχει την ευθύνη και μάλιστα συνειδητά… Ο άνθρωπος που πριν γίνει Υπουργός έσκιζε τα ρούχα του για το ξεπούλημα των αεροδρομίων και με το που έκατσε στην καρέκλα έβαλε την υπογραφή του στο… ξεπούλημα τους.
Αν ο Καμμένος δεν έχει κανένα πρόβλημα με τον καθρέφτη του είναι δικαίωμα του. Από τη στιγμή όμως που είναι Υπουργός Εθνικής Άμυνας και έχει καθήκον να διαφυλάξει τα νώτα της πατρίδας από τον εχθρό, το να υπογράφει τέτοιες συμβάσεις δεν είναι πια πολιτική κωλοτούμπα αλλά εθνική προδοσία…   Ή τουλάχιστον εγκληματική αμέλεια…
Κι αν (κάνει ότι) δεν το καταλαβαίνει ας ρωτήσει έναν από όλους αυτούς τους στρατιωτικούς που συναντά κάθε φορά που πηγαίνει στο Υπουργείο... Αυτούς που επίσης τους πούλησε φύκια για μεταξωτές κορδέλες… 

on 12:33:00 π.μ.. Filed under , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0

0 σχόλια for Άλλο ξεπούλημα κι άλλο ΕΘΝΙΚΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ!

Leave comment

Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου.
ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το blog. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση
"Διάβαζε όχι για ν' αντιλέγεις, να αμφισβητείς, ν' αναιρείς, να διαψεύδεις και ανασκευάζεις, όχι για να πιστεύεις, και να τα παίρνεις όλα για αλήθεια, άλλα για να κρίνεις και να εκτιμάς σωστά την κατάσταση και να σκέφτεσαι σαν λογικός άνθρωπος".

Λίγα λόγια και σταράτα.
Ανεξάρτητο ιστολόγιο.

Δεν έχει σκοπό να θίξει τιμές και υπολήψεις, αλλά ούτε και να γλείψει κανέναν. Στόχος του είναι οι σάπιες νοοτροπίες, καταστάσεις, πολιτικές ..., αλλά και τα καλά θα λέγονται.
Γράφει η αφεντιά μου, φίλοι και συγγενείς.

Ευχαρίστως θα δημοσιεύσω άρθρα και σχόλια αναγνωστών.

Προσοχή όμως. Δεν τα πάω καλά με τα πρακτορικά και τα κατασκοπικά, αλλά αν υποψιαστώ πράκτορες-προβοκάτορες και λοιπούς... agents θα εκραγώ και... ούτε ψύλλος στον κόρφο τους. Ύβρεις και άλλα κακόβουλα αποτελούν επίσης αιτίες... έκρηξης.

Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.

Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Κάποιοι περιμένουν την ευκαιρία για να μας κατηγορήσουν για λογοκλοπή!!! Αγνοώντας βέβαια, πως στο παρόν ιστολόγιο αναγράφουμε ΠΑΝΤΑ την πηγή του κειμένου. Έτσι, παρακαλούμε για την αναγραφή της πηγής των κειμένων, για να αποφεύγονται παρεξηγήσεις. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...

Υ.Γ.: Σχόλια τα οποία θα περιέχουν ύβρεις, θα αποκλείονται
ΘΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΣΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΤΙΣ ΥΠΕΡΣΥΝΔΕΣΕΙΣ (LINKS) ΠΟΥ ΠΙΘΑΝΟΤΑΤΑ ΝΑ ΑΦΗΝΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΥΠΟΚΛΟΠΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΣΑΣ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΚΑΙ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.

 aw2  aw2

ΔΕΝ ΣΩΠΑΙΝΩ ΕΓΩ, ΘΑ ΦΩΝΑΖΩ, ΘΑ ΜΙΛΑΩ ΚΑΙ ΘΑ ΓΡΑΦΩ ΟΣΟ ΖΩ.

<b>ΔΕΝ ΣΩΠΑΙΝΩ ΕΓΩ, ΘΑ ΦΩΝΑΖΩ, ΘΑ ΜΙΛΑΩ ΚΑΙ ΘΑ ΓΡΑΦΩ ΟΣΟ ΖΩ.</b>
loading...

2010 BlogNews Magazine. All Rights Reserved. - Provided by Free Blogger template.