Παρέμβαση από Μητσοτάκη για την τηλεκατάρτιση
ΠΟΛΙΤΙΚΗ,
ΡΟΗ
8:33:00 μ.μ.
Την απόφαση να βάλει τέλος στη θύελλα των αντιδράσεων, που προκλήθηκαν από τις πολλαπλές αστοχίες των προγραμμάτων τηλεκατάρτισης επιστημόνων και ελευθέρων επαγγελματιών, έλαβε το Μαξίμου. Τα «μαργαριτάρια» του εκπαιδευτικού υλικού πολλών ΚΕΚ οδήγησαν στην κατάργηση των vouchers, με τον Γ. Βρούτση να προχωρεί χθες στις σχετικές ανακοινώσεις, σημειώνοντας ωστόσο οτι όσους αφορούσε το πρόγραμμα θα λάβουν κανονικά την ενίσχυση των 600 ευρώ για τον Απρίλιο, χωρίς προϋποθέσεις. Ο θόρυβος και η έντονη κριτική της αντιπολίτευσης προκάλεσαν την κινητοποίηση του κυβερνητικού μηχανισμού, με τον πρωθυπουργό να είναι σε ανοικτή γραμμή με τον υπουργό Εργασίας.
«Κλειδί για την αναβάθμιση των δεξιοτήτων των καταρτιζομένων και τη δημιουργία προστιθέμενης αξίας στην οικονομία ήταν η διαμόρφωση ενός ποιοτικού περιεχομένου κατάρτισης. Δυστυχώς, το περιεχόμενο, σε πολλά σημεία του, δεν ήταν αυτό που αντιστοιχεί σε ένα τέτοιο πρόγραμμα. Και, βεβαίως, δεν υπηρετεί απόλυτα τον σκοπό για τον οποίο αρχικά επελέγη από την κυβέρνηση. Για τον λόγο αυτό, αφού προηγήθηκε σχετική έρευνα με απόφαση του πρωθυπουργού, το πρόγραμμα οικονομικής στήριξης επιστημόνων με τηλεκατάρτιση καταργείται», δήλωσε ο Γ. Βρούτσης. Ο αρμόδιος υπουργός συμπλήρωσε πως «με εντολή του πρωθυπουργού, ξεκινάει αξιολόγηση των ΚΕΚ μέσω ενδελεχούς ελέγχου της ποιότητας των προγραμμάτων κατάρτισης και ανάπτυξης ανθρώπινου δυναμικού. Κάτι που δεν συνέβη, βεβαίως, τα τελευταία χρόνια». Κυβερνητικά στελέχη ερμηνεύουν τη συγκεκριμένη αναφορά ως ένα «καμπανάκι» που χτυπάει ο κ. Βρούτσης για τα προγράμματα που είχε αναλάβει ο ΣΥΡΙΖΑ όταν ήταν στην κυβέρνηση, σημειώνοντας, επιπλέον, και την απουσία της Εφης Αχτσιόγλου από τον δημόσιο διάλογο για το θέμα.
Η στήριξη των συγκεκριμένων επιστημονικών κλάδων μέσω των προγραμμάτων ΚΕΚ είχε προκαλέσει από την πρώτη στιγμή την έντονη αντίδραση της αξιωματικής αντιπολίτευσης, με τον Αλ. Τσίπρα σε τηλεδιάσκεψη που είχε με τους τομεάρχες του κόμματος να κάνει λόγο για «μια διαδικασία εξευτελιστική για τους επιστήμονες». Από την αξιωματική αντιπολίτευση μιλούν και για οσμή σκανδάλου που υπάρχει πίσω από την αρχική απόφαση, ζητώντας με ανακοίνωση την αποπομπή Βρούτση. Ο Αλ. Τσίπρας με ανάρτησή του έκανε λόγο για «κακήν-κακώς απόσυρση του προγράμματος της τηλεκατάρτισης από την κυβέρνηση μετά από την ογκούμενη αγανάκτηση και τις αντιδράσεις που προκάλεσε». Ανεβάζοντας τους τόνους, υποστήριξε πως η κατάργηση των vouchers αποτελεί ομολογία ενοχής με εμπλοκή συγκεκριμένων επιχειρηματικών συμφερόντων. «Οι υπουργοί που παρέλαυναν νυχθημερόν από τα ΜΜΕ εκθειάζοντας το πρόγραμμα-φιάσκο και κουνώντας το δάχτυλο στους επιστήμονες θα πρέπει τουλάχιστον να ζητήσουν μια συγγνώμη από τον επιστημονικό κόσμο. Ο δε κ. Βρούτσης όσο ακόμη βρίσκεται στη θέση του τόσο μας φανερώνει ότι τη δουλειά την έστησε με συνευθύνη του Μαξίμου», τόνισε.
Την παραίτηση του Γ. Βρούτση ζήτησε και η Φώφη Γεννηματά τονίζοντας πως «ο κ. Μητσοτάκης εξαναγκάστηκε σε άτακτη υποχώρηση». Το σκάνδαλο των «ΚΕΚ Βρούτση» βαραίνει όλη την κυβέρνηση, δήλωσε ο Δ. Κουτσούμπας.
https://www.kathimerini.gr/

on 8:33:00 μ.μ..
Filed under
ΠΟΛΙΤΙΚΗ,
ΡΟΗ
.
You can follow any responses to this entry through the
RSS 2.0
Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου.
ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το blog. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση
"Διάβαζε όχι για ν' αντιλέγεις, να αμφισβητείς, ν' αναιρείς, να διαψεύδεις και ανασκευάζεις, όχι για να πιστεύεις, και να τα παίρνεις όλα για αλήθεια, άλλα για να κρίνεις και να εκτιμάς σωστά την κατάσταση και να σκέφτεσαι σαν λογικός άνθρωπος".
Λίγα λόγια και σταράτα.
Ανεξάρτητο ιστολόγιο.
Δεν έχει σκοπό να θίξει τιμές και υπολήψεις, αλλά ούτε και να γλείψει κανέναν. Στόχος του είναι οι σάπιες νοοτροπίες, καταστάσεις, πολιτικές ..., αλλά και τα καλά θα λέγονται.
Γράφει η αφεντιά μου, φίλοι και συγγενείς.
Ευχαρίστως θα δημοσιεύσω άρθρα και σχόλια αναγνωστών.
Προσοχή όμως. Δεν τα πάω καλά με τα πρακτορικά και τα κατασκοπικά, αλλά αν υποψιαστώ πράκτορες-προβοκάτορες και λοιπούς... agents θα εκραγώ και... ούτε ψύλλος στον κόρφο τους. Ύβρεις και άλλα κακόβουλα αποτελούν επίσης αιτίες... έκρηξης.
Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Κάποιοι περιμένουν την ευκαιρία για να μας κατηγορήσουν για λογοκλοπή!!! Αγνοώντας βέβαια, πως στο παρόν ιστολόγιο αναγράφουμε ΠΑΝΤΑ την πηγή του κειμένου. Έτσι, παρακαλούμε για την αναγραφή της πηγής των κειμένων, για να αποφεύγονται παρεξηγήσεις. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...
Υ.Γ.: Σχόλια τα οποία θα περιέχουν ύβρεις, θα αποκλείονται
ΘΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΣΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΤΙΣ ΥΠΕΡΣΥΝΔΕΣΕΙΣ (LINKS) ΠΟΥ ΠΙΘΑΝΟΤΑΤΑ ΝΑ ΑΦΗΝΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΥΠΟΚΛΟΠΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΣΑΣ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΚΑΙ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ.