loading...

Απαντήσεις Βρούτση στη Βουλή για το πρόγραμμα τηλεκατάρτισης

Στις ελλείψεις του θεσμικού πλαισίου που είχαν διαμορφώσει, την προηγούμενη περίοδο, οι κυβερνήσεις του ΣΥΡΙΖΑ ως προς τη λειτουργία του συστήματος τηλεκατάρτισης, καθώς και στην πίεση για άμεσες αποφάσεις εν μέσω των επιτακτικών και έκτακτων αναγκών που προκαλεί η πανδημία, απέδωσε την Πέμπτη από τη Βουλή ο υπουργός Εργασίας Ι. Βρούτσης, απαντώντας στην έντονη κριτική που δέχεται ο ίδιος και η κυβέρνηση του από το σύνολο της αντιπολίτευσης, με επίκεντρο τα λάθη στα έως χθες προγράμματα τηλεκατάρτισης επιστημόνων και ελευθέρων επαγγελματιών.

Το θέμα αναδείχθηκε κατά την διάρκεια συνεδρίασης κοινοβουλευτικού ελέγχου, με αφορμή επίκαιρες ερωτήσεις για θέματα αρμοδιότητας Υπουργείου Εργασίας, των βουλευτών Π.Σκουρλέτη (ΣΥΡΙΖΑ) και Β. Κεγκέρογλου, με το βουλευτή της αξιωματικής αντιπολίτευσης να κάνει λόγο για «αρπαχτή» και να θέτει εκ νέου θέμα παραίτησης του κ. Βρούτση.

«Δεν έχουμε το αλάθητο. Φυσικά και μπορείς να αλλάξεις τις αποφάσεις σου, μπορείς να πεις έκανα μια αστοχία και την αλλάζω, μέσα σε ένα τέτοιο περιβάλλον έκτακτης ανάγκης» σημείωσε ο υπουργός Εργασίας, προσθέτοντας ότι είναι υποκριτικό να καταγγέλλει το όλο ζήτημα ο ΣΥΡΙΖΑ, αφού όχι μόνο -όπως είπε- είχε διαμορφώσει το θεσμικό πλαίσιο για αυτή την διαδικασία, αλλά και είχε κάνει ανάλογες ενέργειες, με κόστος πολλών εκατομμυρίων στο πρόσφατο παρελθόν. Ανέφερε, μάλιστα, περιπτώσεις περί τα τέλη του 2019 και τις αρχές του 2020.

«Αντιμετωπίζουμε μια έκτακτη κατάσταση. Έπρεπε να αποφασίζω σε χρόνο μηδέν, για πρωτόγνωρα θέματα. Ακολουθήσαμε σε ελάχιστο χρόνο, αυτό που παραλάβαμε από ΣΥΡΙΖΑ, ένα συγκεκριμένο θεσμικό πλαίσιο. Η διαδικασία απόλυτα διαφανής και βάσει του πλαισίου 2019 που κληρονομήσαμε από ΣΥΡΙΖΑ», σημείωσε ο κ. Βρούτσης για να συνεχίσει: «Στην πορεία είδαμε ότι η ποιότητα των προγραμμάτων, δεν ήταν αυτό που θέλαμε, και είχαμε την τόλμη να πούμε ότι με αυτά τα ποιοτικά χαρακτηριστικά αποσύρεται. Αυτό λέγεται πολιτική εντιμότητα. Γυρίζουμε το πλαίσιο πίσω, το επαναξιολογούμε». Είπε, τέλος, ότι το να εμφανίζεται ως καταγγέλλων ο ΣΥΡΙΖΑ συνιστά «υποκρισία, ντροπή και αθλιότητα».

Από την πλευρά του ο κ. Σκουρλέτης σχολίασε: «Θα περίμενα να υπάρχει ευαισθησία από τον κ. Βρούτση και να παραιτηθεί, ή από τον πρωθυπουργό να ζητήσει την παραίτηση του υπουργού».

Ο βουλευτής του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης, σε μια πρόγευση των όσων αναμένεται να ακουστούν την επόμενη εβδομάδα, στην επικείμενη «σύγκρουση» πρωθυπουργού και Αλ. Τσίπρα, υποστήριξε ότι στην κυβέρνηση «με κατεβασμένα μάτια και κεφάλι πρέπει να απολογηθούν για περίπτωση πατενταρισμένης απάτης και αρπαχτής», και υπογράμμισε πως είναι πολλά τα ακραία εκ μέρους της κυβέρνησης πράγματα σε αυτές τις δύσκολες συνθήκες που επικρατούν εξαιτίας της πανδημίας.

Νωρίτερα, ο κ. Κεγκέρογλου ανέφερε ότι «συκοφαντήθηκε ο θεσμός της κατάρτισης και των Κέντρων διά βίου μάθησης». Και αφού μίλησε για «λάθος επιλογή» εκ μέρους της κυβέρνησης, ζήτησε να πληροφορηθεί εάν ήταν ο πρωθυπουργός εκείνος που έλαβε την τελική απόφαση και όχι ο κ. Βρούτσης. «Δεν είστε ο κύριος υπεύθυνος για την αστοχία, το πρόγραμμα παρουσιάστηκε στον πρωθυπουργό», είπε χαρακτηριστικά απευθυνόμενος στον κ. Βρούτση.

Βέλη κριτικής είχε δεχθεί ο υπουργός Εργασίας και από το βουλευτή του ΚΚΕ Εμμ. Συντυχάκη, αλλά ευρύτερα για την πολιτική της κυβέρνησης στο πεδίο της προστασίας των εργαζομένων.


https://www.kathimerini.gr/    

on 8:36:00 μ.μ.. Filed under , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0

0 σχόλια for Απαντήσεις Βρούτση στη Βουλή για το πρόγραμμα τηλεκατάρτισης

Leave comment

Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου.
ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το blog. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση
"Διάβαζε όχι για ν' αντιλέγεις, να αμφισβητείς, ν' αναιρείς, να διαψεύδεις και ανασκευάζεις, όχι για να πιστεύεις, και να τα παίρνεις όλα για αλήθεια, άλλα για να κρίνεις και να εκτιμάς σωστά την κατάσταση και να σκέφτεσαι σαν λογικός άνθρωπος".

Λίγα λόγια και σταράτα.
Ανεξάρτητο ιστολόγιο.

Δεν έχει σκοπό να θίξει τιμές και υπολήψεις, αλλά ούτε και να γλείψει κανέναν. Στόχος του είναι οι σάπιες νοοτροπίες, καταστάσεις, πολιτικές ..., αλλά και τα καλά θα λέγονται.
Γράφει η αφεντιά μου, φίλοι και συγγενείς.

Ευχαρίστως θα δημοσιεύσω άρθρα και σχόλια αναγνωστών.

Προσοχή όμως. Δεν τα πάω καλά με τα πρακτορικά και τα κατασκοπικά, αλλά αν υποψιαστώ πράκτορες-προβοκάτορες και λοιπούς... agents θα εκραγώ και... ούτε ψύλλος στον κόρφο τους. Ύβρεις και άλλα κακόβουλα αποτελούν επίσης αιτίες... έκρηξης.

Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.

Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Κάποιοι περιμένουν την ευκαιρία για να μας κατηγορήσουν για λογοκλοπή!!! Αγνοώντας βέβαια, πως στο παρόν ιστολόγιο αναγράφουμε ΠΑΝΤΑ την πηγή του κειμένου. Έτσι, παρακαλούμε για την αναγραφή της πηγής των κειμένων, για να αποφεύγονται παρεξηγήσεις. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...

Υ.Γ.: Σχόλια τα οποία θα περιέχουν ύβρεις, θα αποκλείονται
ΘΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΣΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΤΙΣ ΥΠΕΡΣΥΝΔΕΣΕΙΣ (LINKS) ΠΟΥ ΠΙΘΑΝΟΤΑΤΑ ΝΑ ΑΦΗΝΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΥΠΟΚΛΟΠΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΣΑΣ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΚΑΙ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.

 aw2  aw2

ΔΕΝ ΣΩΠΑΙΝΩ ΕΓΩ, ΘΑ ΦΩΝΑΖΩ, ΘΑ ΜΙΛΑΩ ΚΑΙ ΘΑ ΓΡΑΦΩ ΟΣΟ ΖΩ.

<b>ΔΕΝ ΣΩΠΑΙΝΩ ΕΓΩ, ΘΑ ΦΩΝΑΖΩ, ΘΑ ΜΙΛΑΩ ΚΑΙ ΘΑ ΓΡΑΦΩ ΟΣΟ ΖΩ.</b>
loading...

2010 BlogNews Magazine. All Rights Reserved. - Provided by Free Blogger template.