loading...

Το συγκλονιστικό κείμενο για την οικογένεια Φύτρου που ξεκληρίστηκε στο Μάτι





















Οι ζωές χάθηκαν στην πυρκαγιά στο Μάτι και μένουν πίσω οι συγγενείς και φίλοι να ζήσουν με το βάρος της απώλειας.

Ένα συγκλονιστικό κείμενο, το οποίο έγραψε μία φίλη της οικογένειας Φύτρου, που ξεκληρίστηκε στην πυρκαγιά στο Μάτι, κάνει τον γύρο του διαδικτύου τις τελευταίες ώρες.

Η ανοιχτή επιστολή της γυναίκας, που έχει τίτλο «Άκου να σου πω Αλέξη, τώρα που έθαψα τους νεκρούς μου», απευθύνεται στον Αλέξη Τσίπρα και δημοσιεύθηκε στην ιστοσελίδα thepresident.gr. Στο κείμενο, η γυναίκα, που υπογράφει ως Ανίτα, κατακεραυνώνει τον πρωθυπουργό, αποκαλώντας τον μάλιστα «ψευτόμαγκα».

Ολόκληρο το κείμενο

Το παίζεις ψευτόμαγκας γιατί υπάρχουν ΑΝΘΡΩΠΟΙ – πολίτες – πολιτικοί που περιμένουν, ως είθισται από αρχαιοτάτων χρόνων, να ταφούν οι νεκροί τους για να σου απαντήσουν. Υπάρχουν δημοκράτες που περιμένουν να καταλαγιάσει ακόμα κ ο θυμός τους πριν σου απαντήσουν.

Οι δικοί μου νεκροί, ότι απέμεινε από το κορμάκι τους, βρίσκονται πια στο χώμα… για πάντα.

Άκου λοιπόν Αλέξη,
Από σήμερα εσυ κ οι όμοιοί σου είστε εχθροί μου.
Προσωπικοί εχθροί μου, όχι της χώρας. Δικοί μου εχθροί.
ΟΧΙ γιατί είπες τερατώδη ψέμματα σ έναν βασανισμένο λαό για να αρπάξεις την εξουσία
ΟΧΙ γιατί έριξες τη χώρα στο γκρεμό την ώρα που απέφευγε το χείλος του
Όχι γιατί μου πρότεινες το βράδυ των εκλογών από το μπαλκόνι σου, ή να με τελειώσεις ή να σε τελειώσω
ΟΧΙ γιατί έκανες στροφή στον «κυβερνητισμό» !!! 360ο μοιρών στροφή, μόνο αυτή έμαθες στο Πολυτεχνείο
ΟΧΙ γιατί μισείς τη μεσαία τάξη που σε γέννησε και σε εξέθρεψε κηφήνα – αμπελοφιλόσοφο
ΟΧΙ γιατί συνθλίβεις κάθε παραγωγική δύναμη που σπρώχνει τη χώρα προς τα πάνω
ΟΧΙ γιατί ελέγχεις όλες τις διακριτές εξουσίες ως άλλος δικτατορίσκος
ΟΧΙ γιατί μισείς την ελεύθερη γνώμη και προσπαθείς συνειδητά για την εξόντωση όσων διαφωνούν
ΟΧΙ γιατί έδωσες σύνθημα στα φιλαράκια σου για πλιάτσικο στη δημόσια ζωή της χώρας
ΟΧΙ γιατί πουλάς Τιμαλφή – Ιερά κ Όσια και γίνεσαι ο ικανότερος σφουγγοκωλαριος όλων των εποχών
ΟΧΙ γιατί χαϊδεύεις τη βία κ τους νταβαντζηδες της για να γαλουχήσεις με δηλητήριο τη νέα γενιά
ΟΧΙ γιατί με αναγκάζεις να φυγαδεύσω τα παιδιά μου από τη χώρα
ΟΧΙ γιατί άφησες ανθρώπους να καούν στο βωμό της ασχετοσύνης σου

Αλλά γιατί ….

μ έκανες να ντρέπομαι για τον τρόπο που μεγάλωσα στο σπίτι ενός αριστερού ΕΑΜίτη που, αμούστακος ακόμη, έτρεξε πίσω από τον Άρη. Πίστεψε σ έναν καλύτερο – δίκαιο κόσμο… πολέμησε … έχασε … διδάχτηκε.
Ντρέπομαι να πω αυτό που άλλοτε καυχιόμουν και ηλπιζα να το διδάξω στα παιδιά μου, τώρα που μεγαλώνουν σ έναν στρεβλό κόσμο.
Ντρέπομαι να πω πως έχω ήθος, ηθική, ανθρωπιά, αλληλεγγύη, ταπεινότητα, αξίες της αριστεράς με τις οποίες πορεύτηκα κ έγινα 50 χρόνων.
Για να έρθεις εσύ και να ντραπώ. Πολύ. Και να μην ξέρω τι να πω στα παιδιά μου.
Ξέρεις Αλέξη;
Υπήρξαν μεγάλοι Έλληνες πολιτικοί που μαζί, με τον πατέρα μου κ όσους έζησαν εμφύλιο, έκατσαν και έφτιαξαν μια δημοκρατία. Με κόπο κ πόνο είναι η αλήθεια … Μια δημοκρατία που σου επέτρεψε να εκλεγείς, εσυ και οι όμοιοί σου.
Και ήρθες για να ανασύρεις από την ψυχή του Έλληνα τα πιο ταπεινά του ένστικτα, αυτά που μπορείς να αναγνωρίσεις καλά και να τα ελέγξεις.
Εμφύλιος λοιπόν;
Τελείωσες την κοινή λογική, θα τελειώσεις και τη δημοκρατία;
Σε μια ύστατη προσπάθεια να καταλαγιάζω το θυμό μου και να φανώ αντάξια του δημοκράτη πατέρα μου, σου ζητώ εκλογές. Τώρα, όχι όποτε σε βολέψει.
Να κριθείς δημοκρατικά από το λαό. Για τις προθέσεις, τις πράξεις, τα λάθη κ τις παραλείψεις σου. Για την κυβέρνηση σου. Για τους συνεργάτες σου.
Δημοκρατικά από το λαό.
Αλλιώς, δεν μου αφήνεις άλλο περιθώριο από την προτροπή σου: ή να με τελειώσεις ή να σε τελειώσω.
Από σήμερα εχθρός μου λοιπόν, ο ΠΘ της χώρας μου. Προσωπικός εχθρός μου.
Το οφείλω. Στα δυο ξανθά αγγελούδια που έθαψα σήμερα.
Το οφείλω. Στο τελευταίο άδειο βλέμμα της ΜΑΝΑΣ τους, πριν αποσυρθεί από τα εγκόσμια για πάντα.

Αννίτα Π.
Ντροπιασμένη
Αηδιασμένη
Άοπλη στρατιώτης της δημοκρατικής λογικής

Η κηδεία της 13χρονης Εβίτας, του 11χρονου Ανδρέα και του πατέρα τους Γρηγόρη, που έχασαν τις ζωές τους στη φονική φωτιά, πραγματοποιήθηκε την Κυριακή, μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας, σύμφωνα με την επιθυμία της οικογένειας.


.eleftherostypos.gr  

on 1:04:00 μ.μ.. Filed under , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0

0 σχόλια for Το συγκλονιστικό κείμενο για την οικογένεια Φύτρου που ξεκληρίστηκε στο Μάτι

Leave comment

Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου.
ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το blog. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση
"Διάβαζε όχι για ν' αντιλέγεις, να αμφισβητείς, ν' αναιρείς, να διαψεύδεις και ανασκευάζεις, όχι για να πιστεύεις, και να τα παίρνεις όλα για αλήθεια, άλλα για να κρίνεις και να εκτιμάς σωστά την κατάσταση και να σκέφτεσαι σαν λογικός άνθρωπος".

Λίγα λόγια και σταράτα.
Ανεξάρτητο ιστολόγιο.

Δεν έχει σκοπό να θίξει τιμές και υπολήψεις, αλλά ούτε και να γλείψει κανέναν. Στόχος του είναι οι σάπιες νοοτροπίες, καταστάσεις, πολιτικές ..., αλλά και τα καλά θα λέγονται.
Γράφει η αφεντιά μου, φίλοι και συγγενείς.

Ευχαρίστως θα δημοσιεύσω άρθρα και σχόλια αναγνωστών.

Προσοχή όμως. Δεν τα πάω καλά με τα πρακτορικά και τα κατασκοπικά, αλλά αν υποψιαστώ πράκτορες-προβοκάτορες και λοιπούς... agents θα εκραγώ και... ούτε ψύλλος στον κόρφο τους. Ύβρεις και άλλα κακόβουλα αποτελούν επίσης αιτίες... έκρηξης.

Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.

Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Κάποιοι περιμένουν την ευκαιρία για να μας κατηγορήσουν για λογοκλοπή!!! Αγνοώντας βέβαια, πως στο παρόν ιστολόγιο αναγράφουμε ΠΑΝΤΑ την πηγή του κειμένου. Έτσι, παρακαλούμε για την αναγραφή της πηγής των κειμένων, για να αποφεύγονται παρεξηγήσεις. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...

Υ.Γ.: Σχόλια τα οποία θα περιέχουν ύβρεις, θα αποκλείονται
ΘΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΣΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΤΙΣ ΥΠΕΡΣΥΝΔΕΣΕΙΣ (LINKS) ΠΟΥ ΠΙΘΑΝΟΤΑΤΑ ΝΑ ΑΦΗΝΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΥΠΟΚΛΟΠΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΣΑΣ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΚΑΙ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.

 aw2  aw2

ΔΕΝ ΣΩΠΑΙΝΩ ΕΓΩ, ΘΑ ΦΩΝΑΖΩ, ΘΑ ΜΙΛΑΩ ΚΑΙ ΘΑ ΓΡΑΦΩ ΟΣΟ ΖΩ.

<b>ΔΕΝ ΣΩΠΑΙΝΩ ΕΓΩ, ΘΑ ΦΩΝΑΖΩ, ΘΑ ΜΙΛΑΩ ΚΑΙ ΘΑ ΓΡΑΦΩ ΟΣΟ ΖΩ.</b>
loading...

2010 BlogNews Magazine. All Rights Reserved. - Provided by Free Blogger template.